חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הר אדר יין קינוח מחוזק בסגנון פורט "הר" 2012 – תזמינו מראש כך שלא תגיעו אחר כך וכבר יהיה לכם מאוחר, כי הכול נגמר, ולכם לא נשאר דבר, מה – "הר".

ביום שישי האחרון, ביקב הר אדר מאיה וירון רבניאן, הטעימו זהב. היין שלהם הר אדר CSM 2013 זכה במדליית זהב בתחרות טרה וינו ה-15 שנערכה לאחרונה וזו בהחלט סיבה למסיבה. אין זו הפעם הראשונה שיקב הבוטיק החביב הזה, זוכה למדלייה מכובדת בתחרות טרה וינו, והוא עשה את זה עם המרלו 2006, עם המרלו "עבדת" 2008 ועם הקברנה סוביניון 2008, עם המרלו 2008, עם המרלו רזרב 2009 ועם הקברנה סוביניון 2009, ועם השירז 2009. עשרות רבות של חובבי יין, הגיעו ליקב לחגוג ולפרגן למאיה וירון וזכו לראשונה, להיחשף לשרדונה 2015 בתולי, שנמצא עדיין בחבית אחת ויחידה וכבר מפגין פוטנציאל של קנייה עתידית. ולטעום את יינות היקב את הקברנה סוביניון, את המרלו, את השירז ואת הפטי וורדו. היו גם כאלה, ששאלו אם אפשר לטעום מהפורט? היו גם ששאלו אם אפשר לקנות מהפורט? ורק שני אנשים, זכו לקנות מהפורט ואני אחד מהזוכים המאושרים. ולמה אתם שואלים? כי אין פורט. כי הכול נגמר. ואם אתם פיכחים ואוהבים את "הר" יין הקינוח המתוק והמחוזק, של יקב הר אדר, תזמינו מראש כך שלא תגיעו אחר כך וכבר יהיה לכם מאוחר, כי הכול נגמר, ולכם לא נשאר דבר, מה – "הר".

את "הר", יין הקינוח המחוזק והמתוק בסגנון פורט, של יקב הר אדר, עשה ירון מ- 100% ענבי שירז, שעברו תסיסה חלקית כשביין נותרו כ- 12% סוכר, הופסקה התסיסה על ידי חיזוק באלכוהול ענבים, שזוקק מקליפות ענבי שרדונה. לצורך שמירה על המתיקות הנהוגה ביינות בסגנון פורט. הענבים ליין, מגיעים מאזור הרי ירושלים. הענבים נבצרו כאשר הגיעו לכ-30 בריקס בבציר מאוחר.

היין התיישן ביקב בחביות עץ אלון, בשיטת פורט רובי על מנת לשמור על צבע וארומות טבעיים של הפרי במשך 24 חודשים.

ליין 18% אלכוהול.

לבקבוק פקק נישלף לאטימה חוזרת.

מהיין יוצרו כ- 800 בקבוקים של 500 מל"ל. ומהם לא נותר דבר. ( נודע לי שבחנות "בקבוק" בגני תקווה נותרו בקבוקים אחרונים אם תצליחו לשים עליהם את ידיכם.

מחיר היין: 90 ש"ח.

רשמי טעימה: צבע עמוק. אף מורכב. פה דחוס. שוקולד כהה ופרי יער שחור ובשל. רמז לדובדבן. תחושה של ליפתן פירות כהה, מועשר על ידי החמימות של האלכוהול. טעם שיורי ארוך. היין מתאים לקינוח ארוחה דשנה, ללוות סיגר טוב, גבינות בשלות, או כוס קפה שחור וחזק, עוגת גבינה עם תות, אגוזי מלך שזה עתה קלפתם, שוקולד מריר וקערת פירות העונה.

לאור הביקוש הרב ליין זה, ולתמורה הנפלאה למחיר, ביקב ימשיכו לייצר מהיין הזה כחלק בלתי נפרד מפורטפוליו יינות היקב. 

היין כשר.

יקב הר אדר

050-6205078

הגיא 133 הר אדר | מפה
ביקורים ביקב בתאום מראש

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top