חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ÜBER – דז‘יסטיף ישראלי מקורי (ליקר ה"ביטר" עשבוני מתוצרת הארץ) ÜBER HERBAL TONIC

את האמת, קצת "חששתי" שהזמנתי את משקה האלכוהול החדש ​ÜBER – דז‘יסטיף ישראלי מקורי (ליקר ה"ביטר" עשבוני מתוצרת הארץ) ÜBER HERBAL TONIC והוא הגיע אלי עם שליח שהתקשר לומר לי "יש עבורך משלוח מבית מרקחת"…את האמת, לא זכרתי שהזמנתי משהו מבית מרקחת "כנרת" ברחוב ויצמן 119 בכפר סבא ואני ממש לא מנהל את עיסוקיי בחיים והלוואי ולעולם לא אזדקק ברכישות בבתי מרקחת לפיכך, את האריזה פתחתי בזהירות מרבית ובחשדנות יתרה, שמא מדובר בתרופה נדירה ויקרת ערך שכלל לא מיועדת לי.

טל קירשהימר – בעלים ורוקח בכיר ב-בית מרקחת כנרת  וחברו איש היין והאלכוהול עידן עוז- המנהל המקצועי של החברה הסקוטית, חברו לייצר יחדיו משקה אלכוהולי שיככב בברים, במסעדות, במועדונים ובחנויות האלכוהול, כמשקה דז'סטיף כזה שלוגמים אחרי ארוחה דשנה בעל תכונות מעוררות אחרי הנגאובר רציני, שיהיה ייחודי ומיוחד ושיהיה גם ערב לחך.

חברת 'ביטרז' הישראלית משיקה בימים אלו את ה- ÜBER, דז‘יסטיף ישראלי מקורי. לא מעט משקאות ביטר,קיימים בעולם האלכוהול המושתתים על בסיס תמציות צמחים, עלים פירות ושורשים, שנרקחו בידי בוטניקאים או משוגעים לדבר. וחובבי האלכוהול, מכירים את היגרמייסטר, או את הפרנט ברנקה, אונדנברג, שארטראז, או האוניקום ככאלה המריחים ומרירים לא אחת כתרופה.

לצורך הענין, הרוקח הבכיר טל קירשימר, אינו שונה מהם והמשקה שיצר מורכב כמובן מסודות המקצוע, אבל יש בו כל מיני ריחות דיסטינקטיביים המעידים על מקורם או לפחות נוכחותם בהרכב הכולל.

אין ספק, שהשלם כאן עולה על סך מרכיביו. ואם אינני טועה, יכולתי לזהות בהרחה ובטעימה, או לפחות לחשוב שאני מזהה ושאיני טועה בכוכב אניס, עשבי תבלין ארץ-ישראלים ( זהות מקומית) מנטה, ציפורן, וליקוריץ, או אניס, וכמובן אלכוהול והוא לא מעט 37%.

יש בו במשקה גם מורכבות, וגם סקרנות, ועניין, ארומות וטעם עשבוני ומריר, וגם סוג של "משחק" מתיקות/מרירות, כזו או אחרת, למרות הסיומת היבשה.

הבקבוק הוא למעשה בקבוקון בגוון חום (כן, כמו בקבוק של תרופה)בגודל של 250 CC והמחיר לצרכן -99-90 ש"ח.

את האובר, מומלץ לשתייה כצ'ייסר על הבר בטמפרטורת החדר.

ומהיכן אתם שואלים השם של המשקה? ובכן "אוברמן" (סוּפֶּרמֶן) הוא למעשה "אדם-על" והשם לקוח מ- "אני מלמד אותך אוברמן. אדם הוא משהו שיהיה להתגבר. מה עשית כדי להתגבר עליו?… אדם הוא חבל, קשור בין חיה וחבל -a אוברמן מעל תהום. מה הוא גדול באדם הוא שהוא גשר ולא מטרה. "~ פרידריך ניטשה

שיטת הייצור של האובר היא כמובן סודית אבל תכליתה בנויה על מיצוי של צמחים באלכוהול, והיא ידועה בעולם ונקראת בלטינית 'טינקטורה', שיטה המשמרת ומעבירה אל נוזל ההשריה את התכונות הטובות של הטבע.

ÜBER – משקה מעורר לאחר ארוחה, דז'יסטיף, אשר עוזר להפיג את הכבדות של פוסט-ארוחות החג המשפחתיות.

ÜBER – הוא הפתרון, עם שילוב צמחים ייחודי מעורר ומסייע בעיכול.

ÜBER – נרקח מעשרות צמחים שונים אשר נבחרו בקפידה הן בזכות טעמם והן בזכות תכונותיהם המעוררות, הממריצות והמחזקות את הגוף והנפש.

ÜBER– הנו משקה ישראלי מקורי, צמחי המרפא העיקריים שבו הנם עשבים ים-תיכוניים הנפוצים בארצנו. השם ÜBER משקף את התחושה מרוממת הנפש הנוצרת משתיית המשקה. ÜBER שותים בצ'ייסר מחזק על הבר או כדג'יסטיף קלאסי בסוף ארוחה.

ÜBER מיוצר באופן בלעדי ע"י BITTERS OF ISRAEL

ÜBER משווק בבקבוק 250 מ"ל בלבד | 37% אלכוהול.

BITTERS OF ISRAEL

'הביטרז' הם עידן עוז, טל קירשהיימר וינאי סגל אשר צמד המילים 'הטיפה המרה' חרוט על לוח לבם.

חדורי מטרה יצאו לחשוף את קהל השותים בארץ לנפלאות הטעם העשבוני המריר. ה'ביטרז' מייצרים משקאות מרירים עשויים ממגוון רחב של עשבים, גבעולים, קליפות, שורשים ופירות המושרים ביין ובאלכוהול.

 ÜBER מיוצר תחת השגחת רבנות ומיוצר מחומרי גלם כשרים לחלוטין אך ללא תעודת כשרות כלשהי, אך ורק בגלל תווית המשקה, שהינה איור מקורי של האמן ינאי סגל.

התווית משקפת את ערכי המשקה המיוחדים והנה חלק בלתי נפרד מזהותו של  ÜBER ולכן לא היו מוכנים יוצרי המשקה לוותר עליה.

 ÜBER

ניתן לרכוש בבית המרקחת "כנרת" ברחוב ויצמן 119 כפר סבא, בחנויות מובחרות ברחבי תל אביב ובמייל: [email protected] .

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top