חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

BULLDOG Gin ג'ין בולדוג סופר פרימיום – ג'ין חדש בישראל

ה BULLDOG Gin הנו ג'ין עטור פרסים שזכה בדירוג הכי גבוה שניתן אי פעם על ידי המגזין המקצועי והנחשב Wine Enthusiast ולאחד מ- 50 ממשקאות האלכוהול הטובים בעולם. שנולד בשנת 2007 והמגיע ממזקקה ותיקה בת 250 שנה באנגליה. למשקה מרכיבים ייחודיים מהצומח באיכות הגבוהה ביותר ועבודת ההכנה של המשקה מערבת יכולות מוכחות של בוטניקאים הכוללת בחירת מרכיבים ותהליך של זיקוק כפול ארבע פעמים בדוודי נחושת. אלה, הביאו את המשקה הייחודי הזה לרמה גבוהה של איזון טעמים וסיומת שיש בה פָּרִיכות, טרִיות, רַעֲנָנָות, צלילות, חַדות ונָקִיון ולשינוי באיך שהמשקה הזה כג'ין, נתפס בקרב צרכני האלכוהול. השם בולדוג "BULLDOG" נלקח מהכינוי שהוצמד לראש ממשלת אנגליה סר וינסטון צ'רצ'יל שהוענק לו על שום היותו אדם בולט שהפך לשם דבר אייקון, עם בולטות וערכים של "רוח עצמאית".

רשמי טעימה :

זהו ג'יו אמיתי שנועד למי שאוהב ומבין ג'ין. הוא גם יהיה לכם שונה ממשקאות ג'ין אחרים שאתם טעמתם ומכירים. ולו בשל הפרופיל והאופי הייחודי והמורכב שלו. המשקה יבש וחלק. האף פלורלי. לימוני, הערער נמצא בפרונט, ואם אתם מכירים ואוהבים עוגת פרג או לחם עם גרגרי פרג, הטעם והריח יבואו ויזכירו לכם. אבל ניתן גם לחוש בחלק מהמרכיבים האחרים כמו ארומה שהזכירה לי כוסברה ותבלינים חמים ומשהו פרחוני ירקרק טרופי ואקזוטי כנראה שמגיע מהלונגן (שם מדעי euphoria longana), או עין הדרקון Dragon Eye עץ פרי ירוק וחזק, בעל תפרחת נאה. קרוב משפחה של הליצ'י. אני מוכרח לציין שזה חדש לי אבל מאוד אהבתי. בכל לגימה והסנפה קודמת לה, קמים ובאים ניחוחות חדשים המצטרפים לטעם והכול מאוד מאוזן, אבל גם מאוד נוכח ודיסטינקטיבי. הסיומת חמה, קצרה, פלורלית. יופי של ג'ין. ממש BULLDOG Gin. 

בהמשך למגמת הג'ין שפורחת בארץ ובעולם, הגיע למדפים בארץ ג'ין חדש:
בולדוג ג'ין  BULLDOG Gin .

בולדוג BULLDOG Gin נחשב לג'ין החלק והמורכב ביותר בעולם. זהו משקה סופר-פרימיום ברמתו ובאיכותו. זהו משקה אלגנטי ומרשים.

בבקבוק האייקוני והמעוצב של בולדוג – קיים ג'ין המורכב מ 12 תמציות צמחים ייחודיות ביניהם פרג, עלי לוטוס, לוונדר, ערער איטלקי אורגני ומיוחד המגודל בחווה, שקדים, צמח הנקרא לונגן (שם מדעי euphoria longana), עץ פרי ירוק וחזק, בעל תפרחת נאה. קרוב משפחה של הליצ'י, ועוד. ה-  BULLDOG Gin מביא חוויה של טעם מורכב, מלא רבדים ומתחוכם.

אלכוהול: 40%

מחיר לצרכן: 129 שקלים.

בולדוג ג'ין BULLDOG Gin  כשר.

 ניתן להשיג בחנויות המשקאות ברחבי הארץ, בברים, מועדונים ומסעדות

יבואן י.ד עסקים: http://www.yd1986.com/  03-9519966

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top