חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רימון משיק CAUDALIE "קאודלי" יין רימונים מחוזק – במהדורה יוקרתית בלעדית ייחודית וממוספרת לאחר יישון של 10 שנים תחת כיפת השמיים – וואו ! וואו !

יקב רימון משיק בימים אלו ולקראת ראש השנה, שיכר רימונים חדש ומשובח ה- CAUDALIE, פרי יצירתו של היקב אשר מיוצר בהשקעה, מחשבה, סבלנות ומאופיין בטעמים עזים בעלי עומק וארומה המורגשת בחיך לאורך זמן. ממלא בעונג ובחום את בלוטות הטעם ומגדיר מחדש את המושג על פי תורת היין – קודאלי. זו הייתה יכולה להוות כותרת פתיחה לכתבה, אבל היא אינה מצליחה אפילו לא בקושי, להכיל את הסיפור כולו. וטוב תעשו אם תמשיכו ותקראו ואז תלכו ותרכשו ותטעמו ומרוב הנאה תיפלו.

כבר הרבה זמן, לא ראיתי בקבוק של יין כל כך נאה ומהודר.שחור, כהה, בוהק, עם "מדרגות "פודיום" של במת מנצחים" בתחתיתו, בקבוק נטול תווית קידמית, נטול תווית אחורית. נטול קפסולה בצווארו, עם פקק סיליקון שחור כהה נעוץ בראשו. ועל צווארו תלוי סרט שחור דק ובקצהו הטבעת עיגול שעווה שחור אף הוא כמובן, ובתחתיתו נאחזת תווית קרטון שחורה ובחזיתה איור תבליט בוהק של ראש אריה מפואר וגאה, בגווני אפור כהה, אפור לבן, דמויית דף פנקס חצוי לשניים ובתוכו בעמודים הפנימיים על שני צידם, נרשם סיפורו של היין. אין כאן מקום, שלא תרגישו בו את מידת ההשקעה שנעשתה ביין הזה, במשקה, בבקבוק, במארז, בלוגו, בכיתוב ובסיפור כולו. תפנקו את עצמכם ביין. זו השקעה. תתנו אותו מתנה. זה הרבה יותר מסתם מחווה. זו הצהרת אהבה.

צאו וראו תתרשמו ותטעמו, ולבטח גם מאוד תהנו, כמה השקעה נדרשה מהיקב לפרוש חביות תחת כיפת השמיים לתקופה ארוכה של 10 שנים בשביל ליצור יין וללוות אותו, ללמוד אותו, להשביח אותו, לבקבק אותו בבקבוק כה מהודר, ולהוציא תחת הידיים כמות של 1630 בקבוקים ( לעבדכם הנאמן יש בקבוק מספר 133) הנחשבת כלל לא גדולה, ליקב שהיקפי הייצור שלו עומדים על כ- 1,000,000 מיליון בקבוקים בשנה שפרצו את גבולות המדינה, יינות שמבוקשים ונמכרים היטב, בשווקי יין בינלאומיים.

לא תמצאו כאן מתיקות מכבידה. אבל כן תמצאו כאן ניחוחות רימון ייחודיים המשולבים במורכבות מאוזנת ייחודית ונפלאה  עשירה במנעד של רבדים המשלבת ארומות מעושנות לצד קרמליות הבאה לידי ביטוי גם בטעם לצד פירות יבשים, טבק, עץ אלון קלוי, תפוח אפוי, ליקוריץ, דבש ואגוז. ואם יש בינכם חובבי סיגר, לא אהסס להמליץ בפניכם על החוויה המדהימה, הצפויה לכם, בשילוב בין היין לסיגר שבידכם.

Caudalie קאודלי מה זה? 

Derived from the word caudal (tail), this is the unit used to measure the  persistence of a wine's finish. 

One caudalie represents one second. A  fine wine can have a finish that can lasts up to 8 caudalies, or even longer.

Caudalie

CAUDALIE הנה יחידת מידה, המכמתת ב"קאודלים", (תחושתית) את משך השיהוי של יין בחך, אחרי שנבלע. יחידת קאודאלי אחת, מִשׁכָה שניה אחת. יין משובח, יכול להביא לידי ביטוי סיומת ארוכת שיהוי בחך, שיכולה להימשך עד 8 קאודלים ואפילו יותר (8+, שניות)

MARSALA WINE  מה זה ?

יין מרסלה – הנו יין מחוזק שמקורו בסיציליה באיטליה המשמש בדרך כלל ( אבל לא רק) להעניק גוון מקורמל ברטבים ואו כתוספת לתבשילים. יין המרסלה המשמש לבישול, מגיע בגרסא מתוקה או יבשה  טעמים המזוהים עם יין המרסלה הם וניל, משמש, תמרהינד, טבק וסוכר חום.

השיטה – השיכר מיוצר על בסיס ידע, טכנולוגיה וניסיון של יותר מ-200 שנה של ייצור יינות מרסלה באזור נמל מרסלה שבסיציליה.

הבלנד- שיכר יבש רימונים , מיץ רימונים שרוכז על גבי מדורה וברנדי רימונים.

לאחר יישון של 10 שנים תחת כיפת השמיים השיכר קיבל מאפיינים מורכבים ומשובחים של שרף עצים, גוונים של רום כהה, קרמליות מורכבת עם מאפייני פרי הרימון.

מכיל 22% אלכוהול.

מחיר לצרכן לכבוד ראש השנה 399 ₪. ולאחר מכן 450 ₪.

היין כשר.

יקב רימון החל את דרכו לפני 8 שנים, כאשר ממש במקרה בן המשפחה החליט לעשות ניסיון קטן ולהכין יין מפרי הרימון. הדרך להצלחה משם כבר היתה ברורה. המשפחה כולה נרתמה למשימה והחלה לבנות צעד אחר צעד את היקב,  להגיע מטועם אל טועם לתערוכה לתערוכה, עד שבימים אלו, ליקב סדרת יינות שזוכים לפרסים והערכה רבה בישראל וברחבי העולם כולו. היינות עשויים על טהרת פרי הרימון, פרי שלו סגולות בריאותיות ועד לרישומים מהמקורות לכך שהוא מבין הפירות הקדמונים הקיימים עוד מתחילת ההסטוריה. יקב רימון התפתח עם השנים והחל בייצור מוצרים משלימים מפירות הרימון וביניהם: שמן רימונים, מיץ רימון ומוצרי קוסמטיקה. ליקב מרכז מבקרים מצליח מאוד, ואת היינות ניתן לרכוש בחנויות יין מובחרות ברשתות השיווק השונות בכל רחבי הארץ. 

להשיג במרכז המבקרים של היקב, בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, ובמעט חנויות יין מובחרות.

יקב רימון

מרכז מבקרים א.ת דלתון
א'- ה' – 09:00-17:00
ו' – 09:00-14:00
שבת וחג – סגור
טלפון- 04-6822325
פקס – 046822324
מייל – [email protected]

• משלוחים עד בית הלקוח בעלות של 39 ₪ 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top