חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טפרברג משקיע כמיליון שקלים במהלך On-Line אינטראקטיבי – חוויתי לראש השנה; גולשים יעצבו בקבוקי יין אישיים שישלחו אליהם עד הבית. החל מה- 24.08.2015 ועד ה- 05.09.2015

במסגרת המהלך יוכלו גולשים לעצב תוויות יין אישיות בהן יופיעו תמונות משפחתיות וברכות חג שיודפסו על גבי בקבוקי היין של היקב ויגיעו אליהם, תחת המסר "כל בקבוק הוא חלק מהסיפור שלנו" "וגם אתם יכולים להיות חלק ממנו" בהמשך למהלך המיתוג מחדש שבוצע בחודשים האחרונים, המדגיש את ערך הליבה: משפחתיות.

יקב טפרברג, שנוסד בשנת 1870, בבעלות משפחת טפרברג, השיק מהלך מיתוג מחדש לפני כחודש וחצי. המיתוג מבטא הלכה למעשה את ההיסטוריה ומייצג את משפחת טפרברג ועברם המפואר – סיפור חמשת דורות המשפחה ביקב.

רועי הראל, מנהל שיווק  יקב טפרברג: "המהלך מאפשר לנו לשתף את הצרכנים בסיפור המשפחתי המופלא של היקב, כאשר החיבור הוא שלכל משפחה יש סיפור משלה. כפי שהסיפור ההיסטורי של חמשת דורות היקב מופיע על כל בקבוק ובקבוק, כך אנחנו מאפשרים לכל בית בישראל להציג ולספר גם הוא את הסיפור המשפחתי שלו על גבי בקבוקי יין".

איך זה עובד?

הגולשים מוזמנים לעצב בקבוק אישי עבורם או עבור קרוביהם כמתנה לחג. כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ייעודי לפעילות:

www.teperberg-family.co.il

לבחור יין מבין היצע של 3 יינות איכותיים, להעלות תמונה משפחתית,לערוך אותה על גבי הבקבוק הנבחר,לכתוב ברכה קצרה ולאשר.

מבחר היין

שלושת היינות המוצעים בפעילות הינם מסדרת IMPRESSION רוזה, קברנה סוביניון וקברנה סוביניון-מרלו. מדובר בסדרה קלאסית, היינות מיוצרים מכרמים באזורי שפלת יהודה ונחל אילון ומורכבים מזני יין מובחרים, שהתבגרו בחביות עץ אלון למשך כ-6 חודשים, עד ליצירת יינות איכותיים ובעלי פוטנציאל השתבחות. היינות מסדרה זו נעימים לשתייה ומזמינים, גם בהיותם צעירים. היינות מאופיינים באיזון בין עושר פרי לבין ארומה עדינה של חביות עץ האלון.

כמה עולה ומתי יגיע?

מי שיבצע הזמנת בקבוקים באתר עד ל 03.09, יקבל את היינות עד ערב החג ב- 13.09 (למעט מקרי קיצון). יינות שיוזמנו לאחר תאריך זה, יעשה כל מאמץ לספק אותם עד לערב החג. מחיר כל בקבוק יין מעוצב הינו 35 ₪ כאשר עלות משלוח עד 3 בקבוקים עומד על 30 ₪ לכלל הבקבוקים, עלות משלוח 4-6 בקבוקים יעלה 32 ₪.

יקב טפרברג 1870

דור חמישי לאהבת יין

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top