חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקראת הקיץ…"בקרדי בריזר", המרענן האלכוהולי של הקיץ, מבית חברת "בקרדי" העולמית משיק טעם חדש "בריזר ליים"

אני מאוד אוהב את רום הבקרדי ואת תחילת אהבתי והיכרותי, את עולם האלכוהול, עשיתי בעזרתו, בסיוע קוקה קולה. עם השנים, נוספו אל הבקרדי הקלאסי והמוכר, תוספים פירותיים, מרעננים, שריעננו והצעירו את המותג הוותיק, ופתחו נישה צבעונית, טעימה, ונגישה למשקה, ובעלות נוחה ומתאימה לכל כיס. אחוזי האלכוהול הנמוכים, עשו אותו מתאים לצעירים ולצעירות והתוספת הפירותית והמתקתקה משהו, תרמה להנאה מהשתייה, בזכות הארומות והטעמים החדשים והמתחדשים.  "בקרדי בריזר", משקה אלכוהולי מרענן, המורכב מהרום הקלאסי של בקרדי עם מיצי פירות אקזוטיים יוצא בטעם ממכר חדש: "בריזר ליים" המצטרף  לטעמים המרעננים: אבטיח, לימון, אננס, אפרסק. בריזר בטעם ליים יימכר בבקבוקים של 275 מ"ל ויכיל 4% אלכוהול.

 דניאל לוי, מנהל הקטגוריה: "הביקוש לטעמים חדשים בבקרדי בריזר לא פוסק, וכמידי שנה מושק טעם חדש ומרענן לקראת הקיץ, והשנה נשיק את בקרדי בריזר בטעם ליים. ממחקרים שערכנו עולה, כי טעם הליים הינו אחד מן הטעמים האהובים והאהודים על החך הישראלי, ואין לנו ספק כי בקרדי בריזר ליים בשל המתיקות המעודנת ותחושת הרעננות אותה המשקה מעניק לכל מי שטועם אותו תהפוך את הבקרדי בריזר ליים לסיפור הצלחה נוסף אשר יכבוש במהרה את הטעם הישראלי."

לקראת הקיץ…

בקרדי בריזר, המרענן האלכוהולי של הקיץ, מבית חברת בקרדי העולמית משיק טעם חדש :

"בריזר ליים"

בקרדי בריזר מיוצר על ידי חברת בקרדי העולמית במגוון טעמים ונמכר בכל העולם. בקרדי בריזר  נחשב לאחת מההצלחות השיווקיות הלוהטות בעולם בעשור האחרון וכך גם בישראל. המשקה שולט בקטגוריית המשקאות אלכוהוליים המוכנים לשתיה (Ready To Drink)  בארץ עם נתח שוק של למעלה מ 70%.

 מחיר מומלץ לצרכן של בקרדי בריזר ליים: 13.90 ₪.

את בקרדי בריזר ליים ניתן להשיג בברים, מסעדות, רשתות וחנויות נוחות.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top