חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מותג הברנדי Janzac VSOP Brandy מגיע לראשונה לישראל

לברנדי מקום של כבוד בעולם האלכוהול, ממשקה שנחשב בעבר לכהיל פשוט' הוא הפך לסמל משובח של איכות. מותג הברנדי Janzac, שעושה לראשונה עליה לארץ, ינער את תדמית המשקה ויגרום לנו לשכוח את כל מה שחשבנו עליו. המשקה יושק במחיר האטרקטיבי של 109 ₪.

הסיפור של ברנדי Janzac מתחיל בבורדו שבדרום צרפת. תעשיית ייצור היין, הברנדי באזור זה קיימת כבר כמה מאות בשנים  ברנדי Janzac מכיל 37% אלכוהול נקרא על שם האייל החי ביערות דרום צרפת. האייל נחשב למלך היערות, הוא נע בקלילות ובאלגנטיות מרשימה. צבעו הוא חום אדמדם, כצבעו של הברנדי. ברנדי Janzac מיוצר מענבים מזן Airén , אשר ניטעים בצפיפות נמוכה אשר ממקסמת את יתרונותיו של הטרואר. הענבים הינם בעלי רמת סוכר גבוהה אשר מעניקה ל- Janzac עומק רב וגוף מלא. הענבים נבצרים, מותססים ולאחר מכן מועברים לזיקוק באצוות קטנות של אלף ושש מאות ליטרים. תוצאת הזיקוק הנקראת  Eau De Vie ״מי החיים״ בצרפתית, מיושנת בחביות עץ אלון צרפתי למשך 4 שנים במרתפי מזקקת Lucian Bernhard, תהליך אשר מעניק לברנדי את טעמי האלון, הווניל והדובדבנים האופייניים לו.

ברנדי Janzac מכיל 37% אלכוהול ומשווק בכל חנויות האלכוהול המובחרות ברחבי הארץ במחיר של 109  ₪  לבקבוק 700 מ"ל,

המוצר כשר לפסח ולכל ימות השנה.

חברת ארודן בע"מ – "לשפר את איכות החיים הבילוי והפנאי של לקוחותינו באמצעות ייבוא שיווק והפצה של משקאות אלכוהוליים איכותיים".

חברת ארודן בע"מ מקבוצת רותדנ'ש בע"מ נוסדה בשנת 2006 ושמה לה למטרה לייבא, לשווק ולהפיץ מוצרים אלכוהוליים מובילים במדינת ישראל וברחבי אירופה.

חברת ארודן בע"מ היא חברה בבעלות פרטית של אנשי העסקים מר דן שקל (מנכ"ל JR ישראל בעבר) והגברת רותם נרדי בוטל.

כמנכ"ל החברה משמש מר שבתאי יעקובי בעל ניסיון עשיר בניהול ובעברו שימש בתפקידים בכירים בישראל ובחו"ל בחברות מהגדולות במשק כדובק בע"מ ופיליפ מוריס ישראל ושוויץ. 

מאז החלה את פעילותה גדל מחזור המכירות של חברת ארודן ביותר מ- 700% ורק בשנת 2012 הכפילה החברה את מחזור המכירות וזאת הודות לפעילות הענפה בשוק המשקאות בישראל.

חברת "ארודן"  ושלוחת ההפצה והשיווק "ספיריטים " מייבאת לארץ את וודקה וואן גוך ומותגי אלכוהול נוספים כגון: ווסקי אולד סנט אדורואס, XXO 19/90 וקוניאק המרי, ערק יירוס, ועוד. המותג וודקה ואן גוך שהנו המותג הצומח ביותר בשוק המשקאות האלכוהוליים במדינת ישראל בחמש השנים האחרונות ומהווה כיום למעלה מ-60% מפלח השוק הוודקה סופר פרימיום בישראל.

ארודן בע"מ

טלפון: 09-7676250
פקס: 09-7676251
דוא"ל: [email protected]
כתובת: בית הפעמון, התע"ש 20, א.ת. כ"ס

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top