חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צוננים מרמת הגולן – יקב רמת הגולן ממליץ על יינות קלילים לקנות להכניס למקרר לשתות וליהנות

חם בחוץ. יהיה עוד יותר חם מבטיח החזאי. בחנויות היין, מדווחים על עליה דרמטית בביקוש ליינות לבנים ויינות רוזה סמוקים. משהו טוב קורה לו לצרכן היין הישראלי. תרצו לנסות ולהסביר תאמרו שהוא נכנע לחום אבל ההסבר לכך מגיע ממקום הרבה יותר נכון. זה מתחיל באקלים, וזה נמשך אל האוכל שאנחנו אוכלים בימים חמים, ולצורך הטבעי של הגוף למשקאות צוננים. ומכאן תקראו לזה אופנה, או טרנד, ואולי זו הזכות הגדולה שיותר ויותר יקבים מייצרים יינות קלים, לבנים, וסמוקים, ובמחירים שאפשר לקנות וליהנות מבלי שבארנק ובכיס נחנקים. יקב רמת הגולן ממליץ על 2 יינות מ"סדרת היינות גמלא", הראשון לבן סוביניון בלאן מבציר 2014, והשני מסדרת גמלא השמורה רוזה סירה מבציר 2014. 2 היינות מתומחרים סביבות ה- 60 ש"ח, הם קלילים, הם איכותיים, הם מגיעים מיקב נהדר וכל שנשאר לכם זה לקנות, להכניס למקרר לפתוח ולשתות קר.

 גמלא סוביניון בלאן 2014
מציג ניחוחות ארומטיים של מלון, ליים, דומדמנית, תפוח ירוק ורמזים של פרחים טריים. זהו יין מלא חיים, המאופיין בגוף קל עד-בינוני.
מחיר מומלץ לצרכן – 55 ₪ .

גמלא השמורה רוזה סירה 2014
היין בעל שילוב מאפיינים ארומטיים של תות, דובדבן, תפוח אדום, אשכולית אדומה ומלון, יחד עם רמזים לעלי כותרת של וורדים. זהו יין רוזה יבש, מרענן ומהנה.
מחיר מומלץ לצרכן – 60 ₪.

יקב רמת הגולן

תרבות, שפה, מהות, אנשים

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top