חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טוליפ משיק לכבוד חג השבועות White Franc 2014

משהו טוב, רוצה לומר דברים טובים, הולכים לבוא עלינו בימים הקרובים שעד חג השבועות, וזה יבוא לידי ביטוי בהמון יינות וטובי הגבינות והמון זאטוטים עם זרי פרחים על הראש וחולצות לבנות. משהו טוב, קורה ליקבים בישראל שיותר ויותר יוצאים עם השקות של יינות לבנים, יינות שכל כך מתאימים לימים החמים ולנהמת המזגנים. יקב טוליפ משיק לכבוד חג השבועות White Franc 2014 והפעם עם טוויסט מאוד מעניין של נוזל ענבים לבן המגיע מענב אדום. היקב ממשיך במסורת הכל כך מוצלחת של הווייט טוליפ אבל לא "שוקט על השמרים" אלא מתסיס בלנד מקורי ויצירתי עם ענבים משתי קצוות הטרואר האחד ממושב מטע שבהרי ירושלים והשני ממושב כרם בן זימרה שבגליל העליון, משהו שיקח את האף והפה שלכם בסקרנות ובמורכבות בחומציות תומכת וברעננות, לחוש את הקיץ.

ווייט פרנק 2014 הינו בלנד מקורי ויצירתי המשלב 65% קברנה פרנק (אדום), אשר נסחטו בעדינות מרבית על מנת למצות רק מיץ טרי ופירותי, ו- 35% סוביניון בלאן רענן וחמצמץ.

מקור ענבי הקברנה פרנק הוא מכרם ניר שבמושב מטע (גובה 700 מ'). הענבים נבצרו באופן ידני ברמת הבשלה הדומה ליין אדום, על מנת שלא להתפשר על הפירותיות והמורכבות שהזן מציע בהיותו בשל.

הענבים נסחטו באופן שרק מיץ בהיר, רענן ועדין הופק מהענבים.

התירוש הותסס בטמפרטורה נמוכה ע"י שמרים המותאמים לזנים לבנים, ותסיסתו הופסקה ע"י קירור עמוק של המיכל.

ענבי הסוביניון בלאן נבצרו בפלאטו של כרם בן זמרה (גובה 750 מ'), ועובדו ביקב בצורה עדינה ואיכותית לקבלת יין לבן רענן וירקרק.

בתום תקופת הצללה של שני היינות, נקבע הבלנד הסופי.

ווייט פרנק 2014 הוא יין לבן חצי יבש בעל גוון מהפנט של ברונזה, באף, ארומה של תותי שדה, תפוחים, ופריחת הדרים. בפה היין מתקתק ורענן,

ניתן ליהנות ממנו, כאפריטיף או לליווי מנות מגוונות מן המטבח הים תיכוני.

אלכוהול: 12.7%

מועד הבציר: אוגוסט – ספטמבר 2014.

מועד ביקבוק: ינואר 2015.

יינן: דוד בר אילן

מחיר לצרכן: 79 ₪

כשר

יקב טוליפ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top