חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת נגב משיק יינות חדשים ומטעים יינות עתידיים

קרוב ל- 100,000 בקבוקי יין, מייצר כיום יקב רמת נגב (לשעבר "יקב קדש ברנע"). "לחיות מיין, כפי שאתם יודעים אי אפשר, אבל בלי עין הרע אנחנו לא מתלוננים ויש פרנסה" אומר אלון צדוק, אבי המשפחה, הוגה ויוזם יקב "קדש ברנע "וחלוץ אמיתי, של "גרעין קדש ברנע" שיחד עם נירה רעייתו, חלמו, בנו, והקימו, בית ומשפחה לתפארת, וחשבו יין וחזון, להפוך את המדבר לאזור יין ממותג, עם יקבים. מן סוג של, "ארץ יין". כמו יקב רמת הגולן, רק של המדבר. ובשביל הפרנסה והחלום והחזון, רתם אלון צדוק את בניו וכלותיו למלאכה. והוא שלח את בנו יוגב ואת זוגתו עדן, ללמוד ייננות באיטליה. ואת בנו גלעד, ואת זוגתו מיכל, הוא רתם לניהול המכירות והשיווק. והרי לכם, ראשית של הגשמת חלום. וכך, כשהוא מלא גאווה על שיצר ובנה, לקח אלון צדוק צעד אחורה והוא נותן לבני משפחתו להוביל את העשייה. הייתה לי הזכות והכבוד לבקר ביקב הנמצא כמעט על גבול מצרים, ולהיות אורחו של יוגב צדוק היינן לטעימת יינות היקב ואני אציין לחיוב את השינוי ולטובה שאני מזהה ביינות.

במסיבת עיתונאים שנערכה השבוע במסעדת "מטבח לילה" בתל אביב, אירחה משפחת צדוק ערב טעימות. יין אחד לבן וכמה יינות אדומים. חלקם מבוקבקים וחלקם בראשית דרכם בטעימת חבית.

ליקב רמת נגב 3 סדרות של יינות.

קדש ברנע שהיא סדרת הבסיס, נווה מדבר שהיא סדרת הביניים, ורמון שהיא הסדרה הגבוהה. מספר יוגב צדוק היינן "שהיינות האדומים הנמצאים כרגע בחבית, עשויים להוות פוטנציאל ליין בסדרה גבוהה יותר מרמון, סדרה שכרגע טרם נולדה."

כל יינות היקב כשרים.

יקב רמת נגב נווה מדבר לבן 2014 – איזו הפתעה מענגת של יין לבן. עשוי בלנד של 80% ענבי שרדונה ו- 20% ענבי סוביניון בלאן שמשום מה לקח כאן את ההובלה באף ארומאטי להפליא ובנוכחות דומיננטית גם ביין. 12.5% אלכוהול. חמיצות תומכת. מינראליות. 69 ש"ח, עולה היין הלבן הזה. וזו לא פחות ממציאה. יופי של יין.

יקב רמת נגב נווה מדבר אדום 2012 – בלנד של 50% קברנה סוביניון, 35% מרלו, 15% פטי ורדו, מינראליות שמגיעה על חשבון פירותיות. חומציות טובה. אם כי האף, הגוף והטעם, היו חסרים לי משהו. 90 ש"ח. ליין שילך היטב עם אוכל.

יקב רמת נגב רמון קברנה פרנק 2011 יין זני על טהרת 100% ענבי קברנה פרנק מכרם יחידני. 18 חודש בחביות. ירקרקות אבל לא פירזינית "פלפל ירוק" המזוהה עם מאפייני הזן. שוב מינראליות. היין טעים. 120 ש"ח, ליין בסדרה הגבוהה של היקב. שווה תמורה.

יקב רמת נגב סירה 2014 טעימת חבית היין החל את דרכו בחבית והוא שוהה שם רק 3 חודשים. באף, פרחוניות סגלגלה. אחד מחברי כתבי היין אמר ליוגב עם טעימת היין שאם הוא ייקח את החבית הזו כמות שהיא לרחוב שינקין וימכור שם יין בכוסות היישר מהחבית, היא תיגמר חיש מיד. אני לגמרי מסכים איתו. מה ילד יום? נמתין ונטעם.

FB פרנצ' בלנד 2014 טעימת חבית מורכב מ- 50% ענבי קברנה סוביניון, 25% מרלו. היין החל את דרכו בחבית צרפתיות חדשות והוא שוהה שם 3 חודשים. עוד לא. רגע. לאן אתם ממהרים. זה אפילו לא ילד.מה ילד יום? נמתין ונטעם.

האם יש שינוי ביקב רמת נגב? התשובה היא כן. ולטובה.

יקב רמת נגב ( קדש ברנע)

הזמנת יינות נא ליצור קשר עם גלעד בנייד: 050-8693319

לתאום ביקור ביקב. טל: 08-6555849  או  יוגב  0544774917

למשלוח דואר כתובתנו: יקב קדש ברנע ד.נ. חלוצה 85513

פקס: 08-6571323

איך מגיעים?

לבאים מצפון: מגיעים דרך כביש 40 מהיציאה הדרומית  מבאר שבע  / דרך עוקף ב"ש מצומת גורל לפי שילוט מצפה רמון /ניצנה .
בצומת טללים (מרחק כ-30  ק"מ)  מבאר שבע ממשיכים ישר* (מערבה) אל כביש 211 לכיוון ניצנה כ-40  ק"מ לערך עד מסוף הגבול (צומת חורב).
בצומת חורב פונים ימינה (צפונה) 2.5 ק"מ ובתי מושב קדש ברנע  (נצני סיני)  נראים לימינכם. סה"כ כ-45 דקות נסיעה מבאר שבע.

יש לתאם מראש ביקור ביקב. טל: 08-6555849 או  יוגב  0544774917

*שימו לב : לא לפנות שמאלה לכיוון מצפה רמון – אילת.  בשילוט בדרך יופיע ניצני סיני זוהי קדש ברנע. מדובר באותו ישוב.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top