חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת לוקטור ההולנדית, בעלת המותג ואן גוך, וחברת ארודן יבואנית וודקה ואן גוך נלחמים בתופעת האלכוהול המזויף – עם מדבקת איכות רשמית מטעם המזקקה בהולנד שתלחם בתופעת האלכוהול המזויף.

בעקבות תופעה של זיוף מותגי אלכוהול  ותלונות הציבור הישראלי, חברת לוקטור ההולנדית, בעלת המותג ואן גוך, וחברת ארודן יבואנית וודקה ואן גוך מובילות מהלך ראשון מסוגו בתחום –  מדבקת איכות רשמית מטעם המזקקה בהולנד שתלחם בתופעת האלכוהול המזויף.

 בעקבות תופעה של זיוף מותגי אלכוהול  ותלונות הציבור הישראלי, חברת לוקטור, בעלת המותג ואן גוך, מובילה מהלך אסטרטגי חשוב בתחום.

הדפסת מדבקת  מקורית ייחודית החתומה על ידי המאסטר דיסטלר טים ווס של וודקה ואן גוך בהולנד על כל בקבוק ובקבוק שנשלח לישראל.

לאחרונה התגלתה תופעה בשוק של הימצאות משקאות אלכוהוליים אשר לא נבדקו ואושרו כנדרש לפי חוק.

מדובר במוצרים ללא תווית בעברית ע"ג מיכל המשקה או תוויות שאינן מציינות את פרטי היבואן. מוצרים אלו כנראה יובאו והוכנסו לארץ ללא רישיון יבוא או תחת מסווה של יבוא מקביל או על ידי זייפני אלכוהול. במקרים אלו, לצרכן אין שום מידע על המשקה שרכש, אין לו גורם אחראי ולכן אין לו למי לפנות במקרה של חשש.

בעלי המותג וודקה ואן גוך, שקיבלו לאחרונה תלונות מלקוחות ישראלים על טעמים בעלי ריח חריף, הופתעו, שכן המותג ידוע בהקפדה רבה על תהליכי היצור והרכיבים הטבעיים. הכנת וודקה וואן גוך נעשית על ידי המאסטר דיסטלר טים ווס שמבצע בקרת איכות על כל בקבוק בדקדקנות ומשתמש בפירות טבעיים והאיכותיים ביותר, הנקטפים באזורי הגידול בעלי התנאים האופטימליים ברחבי תבל (לדוגמא, הוודקה הפופולרית "דאבל אספרסו" מופקת מפולי ערביקה הקולומביאנים שנחשב לזן איכותי ביותר פולי הקפה בדגנים ומים מטוהרים). הטעמים הרשמיים הקיימים בשוק הם: אסאי, דאבל אספרסו, אננס, קוקוס,  מלון, בננה,  רימון, קרמל, ובלאק שרי. ואל הטעמים מצרפים גם וודקה ואן גוך הקלאסית, וודקה ואן גוך Blue

טים ווס המסטר דיסטילר של המותג מספר כי: "לאחרונה הגיעו אלינו פניות בנושא טעמים חריפים שאינם מזוהים עם קו המוצרים הרשמיים שלנו. במטרה להגן על המותג האיכותי שלנו, מותג עליו עמלנו  רבות על מנת לשמור על קבלת מוצר בסטנדרט גבוה, החלטנו להדביק על כל הבקבוקים שלנו לישראל מדבקת בקרת איכות."

 מוסיף ואומר רותם נרדי בוטל מבעלי חברת ארודן: "מדובר בסכנה ממשית לבריאות הציבור ולצד פעילות אינטנסיבית בכיוון הרגולטורי בשיתוף עם יבואני אלכוהול נוספים, אנו מברכים על הפתרון של בעלי המותג. לאור העובדה שחוק מדבקת אחריות לא חל על מוצרי אלכוהול ומזון, החלטנו לקבל את הצעת בעלי המותג ולקחת את האחריות כל המוצרים אותם אנו מייבאים.אני מקווה שצעד זה  יהיה פתח לחקיקה מסודרת בתחום, ויהיה מודל שמותגי אלכוהול נוספים יישמו.  לצד מדבקת האיכות של המזקקה צירפנו גם תעודת מקוריות של וודקה ואן גוך המאשרת כי מדובר בנקודת מכירה הרוכשת את המוצרים עליהם אנו נכונים לתת  אחריות מלאה על איכותם."

ארודן בע"מ

 נוסד: 2005

מנכ"ל: רותם נרדי-בוטל

טלפון: 09-7676250

פקס: 09-7676251
דוא"ל: [email protected]
כתובת: בית הפעמון, התע"ש 20, א.ת. כ"ס

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top