חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יינות הפרימיום של יקב תבור ימכרו בעשרות סניפי "קוטסקו" יפן עוד אבן דרך ליין הישראלי

בחודשים האחרונים התקיימה בבית מר קן טריולט הקנדי, מנכ"ל רשת קוסטקו בטוקיו ביפן, המונה 22 סניפים ביפן ומאות ברחבי העולם, טעימת יין ראשונה מסוגה, ובה נטעמו על ידי הנהלת הרשת, עשרות יינות מיקבים ישראלים מובילים,  הטעימה הציעה יינות דגל מובילים במגוון קטגוריות מחיר, החל מסדרות הצעירות ועד ליינות הפרימיום של טובי היקבים. 

לאחר טעימת היינות, בחרה הנהלת קוסטקו ביפן, בצעד יוצא דופן, להחדיר לקטגורית הפרימיום שלה יין ישראלי ובחרה בסדרת הפרימיום של יקב תבור, הלימיטד אדישן, ב- 1/11.000, שהינו יין זני של קברנה סוביניון שהופק בכמות מוגבלת של 11.000 בקבוקים, שכל אחד מהם ממוספר, כצעד ראשון הוזמנו אלפי בקבוקים מיין זה ודובר על הזמנות עתידיות של יינות הפרימיום מסדרה זו בהמשך.

לדברי אורן סלע, מנכ"ל יקב תבור: "הבחירה ביין פרימיום ישראלי למכירה בפריסה ארצית בשוק היפני, היא עוד אבן דרך לתעשיית היין הישראלי שאנו גאים להיות חלק ממנה, אנו ביקב תבור מאמינים שמדובר בקשר לטווח ארוך וזו רק ההתחלה. רשת קוסטוקו עובדת עם עשרות יקבים מרחבי העולם והסטנדרטים של הרשת גבוהים, תהליך המשא ומתן היה ארוך וממושך, לרשת היה חשוב לבחור ביקב שיענה על הצרכים הקפדניים שלהם. מעניין ומשמח היה לראות כי הרשת הביעה עניין רב ומיוחד ביינות הפרימיום של היקב וצפויה למכור את היין במחיר של החל מ-50$."

סלע מוסיף: "חשוב להבין, שמדובר ברשת בינלאומית שיש לה סניפים בהמון מדינות בעולם וכן הרשת הינה הקניין יין הכי גדול בארה"ב. אנו מאמינים ומקווים שקשר זה יתרום לנו גם בעוד מדינות באסיה שהופכת לשוק יצוא בעל פוטנציאל רב של יין ישראלי בשנים האחרונות ולשאר מדינות העולם.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top