חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ענבי טלי בשיא עונת הבציר

הפרי הרשמי של הקיץ  אשר מככב בכל בית ישראלי, אם בים, בבריכה או כחטיף אנרגיה על הדרך הפך מזמן להיות הנשנוש הקיצי הלאומי- מגיע עכשיו עם עוד שני זנים חדשים למדף.

 בענבי טלי מושב לכיש מאיצים בימים אלה את עונת הבציר. עם קצת עזרה מאמא טבע מצליחים הכורמים ממושב לכיש, שזכה כבר לכינוי "טוסקנה של ישראל", להביא את הענבים לשווקים כבר עכשיו ולתקופה ארוכה יותר.

 

הפרי הרשמי של הקיץ  אשר מככב בכל בית ישראלי, אם בים, בבריכה או כחטיף אנרגיה על הדרך הפך ממזמן להיות הנשנוש הקיצי הלאומי- מגיע עכשיו עם עוד שני זנים חדשים למדף. "הספורט הלאומי" בקיץ הפך לנשנוש ענבים מול הטלוויזיה ובכלל, בענבי טלי קוראים לזה : "לנבנב ולא לנשנש"  (וזה כמובן עדיף על זלילת חטיפים ובריא מאוד).

 

מה שהישראלים פחות יודעים זו העובדה שענבים כחול-לבן של ענבי טלי ממושב לכיש נאכלים בתאווה גם על-ידי האצולה האירופית, ומתמודדים מצוין בתחרות מול מגדלי ענבים אירופאים, מיוון, ספרד ואיטליה, ענבי טלי  מיוצאים לאירופה וניתן למצוא אותם היום ברשתות היוקרה באנגליה וביעדים נוספים בחודשים יוני ועד אמצע ספטמבר.

 

כבר לפני 3000 שנה גידלו ענבים בלכיש – אזור שמבחינה אקלימית אידיאלי לגידול ענבי מאכל – לילות קרירים, לחות נמוכה יחסית, הרכב הקרקע, וגידול מגוון זנים מאפשר לשמור את האשכולות במצב אופטימאלי במשך תקופה ארוכה יחסית כך שלמעשה נמשך בציר ושיווק הענבים מסוף חודש מאי ועד חודש פברואר.

 

בענבי טלי מושב לכיש מגדלים בשנה מעל-17,000 טון ענבים מהמהווים מעל רבע מכמות הענבים בישראל ועם שילוב טכנולוגיה מתקדמת ענף הכרם ממשיך לצמוח ולהתפתח.

 

אודות ענבי טלי מושב לכיש

מותג 'ענבי טלי' הינו בבעלות 66 משקים פרטיים ממושב לכיש, המשווק בישראל ובחו"ל. למותג נתח שוק של כ- 25-30% משוק הענבים בישראל, המוערך כולו בכ- 350 מליון ₪. מותג 'ענבי טלי' מונה זני ענבים רבים, חלקם מיובאים מחו"ל, אשר כולם מגודלים בכרמי המושב תחת תקנים בינלאומיים, תוך שימת דגש על השבחת הקרקע והיבול, ושמירה על איכות הסביבה.

 

אתר האינטרנט של ענבי טלי:  www.taligrapes.co.il

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top