חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל היין ה- 16 של יקבי יהודה – אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להחמיץ החוויה !

ביום חמישי ה- 23.10.2014, כ"ט תשרי תשע"ה החל מהשעה 19:30 ב"מיני-ישראל" בקרבת לטרון, יתקיים האירוע המסורתי השנתי של פסטיבל יקבי יהודה זו השנה ה- 16, בערב חגיגי, רב משתתפים, שיהווה את יריית הפתיחה לאירועי הפסטיבל. יינני יקבי יהודה מזמינים את הקהל הרחב לטעום ממבחר היינות המשובחים מכרמי האזור. השנה, חוגגת המועצה האזורית מטה יהודה יובל שנים להיווסדה. אזור מטה יהודה, שופע עשייה, צמיחה, צבעים, עדות, טעמים ולחובבי היין גם שורה נכבדה וארוכה של יקבים והיסטוריה ענפה של בציר יין וענבים בתקופה בת למעלה מ- 3,000 שנים.

במהלך סופי השבוע של החודש הקרוב, ייהנו חובבי היין שהולכים ומתרבים, מחגיגת תיירות שתחשוף לפניכם את סודותיהם של יקבי מטה יהודה דרך סיורים מודרכים ב"דרך היין" אל מרתפי היין, בין היערות, הכרמים, הגבעות והעמקים.

היקבים, עושים זאת בחדוות יצירה והנאה צרופה ומזמינים את כולכם לטעום וליהנות מפרי יצירתם.

סיורי היין, יתקיימו בתאריכים 24.10, 31.10, 7.11, 14.11 סיורים אלה, משלבים ביקור ביקבי יהודה. כל סיור כולל ביקור ב- 3-יקבים. הסיורים בנויים לפי אשכולות. הסיורים יצאו בימי שישי בבוקר ממרכז "ביג" בבית שמש. האוטובוס יאסוף את הנרשמים ומדריך ילווה את הקבוצה בהסברים על האיזור ועל היקבים. בכל היקבים, יהיו טעימות של יינות היקב. מספר המקומות מוגבל. ההרשמה הנה מראש בלבד בתשלום באתר. הסיורים מעצם טבעם מוגבלים למבוגרים בלבד.

יקבי מטה יהודה : יקב טפרברג 1870, יקב כץ, יקב קדמא, יקב לטרון, יקב נבות, יקב שורק, יקב כרם ברק, יקב כרמי יוסף ברבדו, יקב צרעה, יקב פלם, יקב בר גיורא, כרם ניר, יקב נבו, יקב סוסון ים, יקב קטלב, יקב קסטל, יקב צובה, יקב יהודה, יקב ענתות, יקב עגור, יקב קלע דוד, יקב משק יין הנס שטרנבך, יקבי עמק האלה, יקב לה טרה פרומסה, יקב ספרה, יקב יפו, יקב שריגים, יקב צפרירים.

בערב מסיבת עיתונאים מקדים שהתקיים בצל קורת הגג מזמינת האורחים החמה של לורי ושייקה ביקב צפרירים, הטעימו יינני מטה יהודה מיינותיהם.

בלטו בהעדרם, חסרו לי אישית וחבל : יקב טפרברג 1870, יקב הנס שטרנבך, יקב שריגים, יקב קטלב, יקב עגור, ויקב יפו.

יקבים שבלטו לטעמי עם כמה מיינותיהם : יקב קסטל, יקב צרעה, יקב סוסון ים, יקב ברבדו, יקב יהודה, יקבי עמק האלה, יקב לה טרה פרומסה, יקב ספרה, יקב צפרירים.

יינות ראויים לציון שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס בטעימה יהיו : קסטל "שרדונה C  2013", "פטי קסטל 2012" ואם יישאר ולא מהר יגמר הגראן וין, כמובן, שני היינות הלבנים ה"שרדונה 2013" וה-"FIRST PAGE 2013", של יקב ספרה, של דורון רב הון, יקב צובה "מצודה לבן" סמיון וסוביניון בלאן", יקב צרעה עם יין "הרי יהודה לבן 2013", "הרי יהודה אדום 2012", ו"שורש 2012". "שרדונה רזרב" של יקב מוני, יקבי עמק האלה עם "מרלו 2013", "שרדונה 2012", ו- "EVER RED 2012", יקב צפרירים "עדולם 2012" ואם יטעימו עבורכם גם את ה"פתום" של היקב תהיו מאושרים. יקב סוסון ים עם ה"המינגוואיי", יקב ברבדו כרמי יוסף עם ה"שרדונה" ה"מרלו" וה"קברנה סוביניון". יקב לה טרה פרומסה הביא את יין הפרימיום שלו "לקרימה רזרבה" 2008, שמאוד אהבתי. יקב יהודה והיינן אבי יהודה עם יין הדגל "סולם יעקב".

כמי שמלווה את פסטיבל היין של יקבי יהודה משנתו הראשונה, והיה עד למחסום המשטרתי, שעצר לביקורת עשרות כלי רכב, בצומת לטרון בלילה של אירוע הפסטיבל האחרון, אני מבקש מכולכם כשאתם מגיעים לאירוע הפתיחה וכשאתם מטיילים ומבקרים ביקבים עם הנשים ועם הילדים,

אנא הקפידו לשמור על כללי נהיגה בטוחה והימנעו לחלוטין מצריכת יין במידה והנכם יושבים על כיסא הנהג.

פרטים במוקד המידע של הפסטיבל: 8108*, 029900898, WWW.TOUR-YEHUDA.ORG.IL

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top