חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הרי גליל מזמין לביקור במרכז המבקרים – עונת בציר כרמי היין בשיאה ויקב הרי גליל מזמין אתכם ובני משפחותיכם למסע מופלא להכרת עולם היין

יקב הרי גליל ביראון, מזמין את המטיילים ואוהבי היין, לביקור במרכז המבקרים. בעונה זו של השנה נאספים הענבים מהכרם אל היקב, הבציר בעיצומו והמבקרים מוזמנים למסע רב חושי המספר את סיפורו של היין מהענב ועד לבקבוק.

זהו השלב היחיד בשנה בו ניתן לפגוש את הענבים בשלמותם ולהתרשם ממגוון הצבעים הריחות והטעמים. המבקרים יוכלו לחזות במשאיות העמוסות המגיעות ליקב ופורקות את מרכולתן אל בור הקבלה, לשמוע את הענבים הנשפכים מהמשאית לבור ועוברים בצינורות אל המיכלים הממתינים להם, להריח את הריחות המשכרים המתפשטים ביקב וסביבתו וכמובן לטעום את ענבי היין הממלאים את חלל הפה במגוון טעמים עזים ומלאי מתיקות.

הביקור משלב הליכה במסלול תהליך ייצור היין, החל מקבלת הענבים, דרך מכלי הנירוסטה, חדר חביות עץ האלון, צפייה בסרטון, טעימת יינות מודרכת ותצפית על הנוף הגלילי הנשקף מהיקב.

בסיום הסיור יקבלו הילדים דפי צביעה מעולם ייצור היין.

יקב הרי גליל ביראון, משלב בהווייתו תעשייה, חקלאות ותיירות, היקב שוכן בלב האזור בו נמצאים כרמיו וממזג בין המאפיינים הייחודיים של הרי הגליל העליון ומומחיות רבת השנים בייצור יינות איכות. המבקרים באזור יכולים לצפות בשורות ארוכות של גפנים המכסות את מדרונות ההרים המקיפים את קיבוץ יראון.

כל יינות "יקב הרי גליל " הינם כשרים למהדרין לכל ימות השנה בהשגחת הרב אברהם ד. אוירבך רב ואב"ד לעיה"ק טבריה.

מחירים:

סיור מודרך + טעימה – למבוגר                 20 ₪

מחיר חייל/סטודנט/שוטר במדים/גמלאי       18 ₪

מחיר לילד (מגיל 6)                                  17 ₪

 למידע ופרטים נוספים – 04-6868748, www.galilmountain.co.il

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top