חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"קפה ברנש" – תיכנסו גם לאכול. זה לא רק קפה ומאפה על מגש.

היו לנו לזוגתי ולי במוצאי השבת האחרונה, סידורים בדיזנגוף סנטר, והשעה הייתה שעת ארוחת הערב, רק שאנחנו לא בבית. את הרכב, החנינו בחניה של הדיזנגוף סנטר וחיפשנו לנו אחר מקום סמוך לאכול בו. בבוגרשוב 87, כמעט על פינת המלך ג'ורג' מצאנו את "קפה ברנש" סוג של פינת אתנחתא שכונתית שהתל-אביבים כל כך מורגלים ואוהבים.

בחזית בית הקפה מרפסת, עם אדניות פרחים ושיחים, שמעניקים לה מעט פרטיות מהמולת הרחוב, שמספר צעירים העסיקו אותה בשיחת חולין. ובחלל המקום פנימה, אכלסו את השולחנות צעירים וצעירות, עסוקים כל אחת ואחד בענייניו. שתיים מהן, עסקו כנראה כפי שזה נראה, בהגשת עבודת הסמינריון, או במינימום בכתיבת התזה, שכן ראשן כמעט לא מש ממסך הלפ-טופ למעט ללגימת זיפ קפה פה ושם, או לנגיסה בכריך שעל יד.

"חמודי" קראו לאחראי המשמרת שקיבל אותנו, וכשמו כן הוא, מכוון שירות היה. אל תתבלבלו בשם "בית קפה", שכן המקום ערוך להאכיל אתכם במבחר לא קטן של היצע. והאוכל הוא פשוט וטוב.

אצלנו בזוגיות, הרעיון טמון בפשטות. אני אשר על החיות והיא על טהרת הצמחונות. מתוך מבחר של כ- 6 – סוגי פוקאצ'ות, ואותו המספר כמדומני של פסטות, 8 סוגי סלטים, 5 סוגי כריכים, 3 סוגי טוסטים, לכאן מצטרפים מבחר של מנות ראשונות ועיקריות, בבקשה, אל תקראו לזה "בית קפה" שחס וחלילה, לא יתמלא לכם הראש, שיש כאן רק "קפה ומאפה".

פתחנו בראשונות. אני על הכרובית המטוגנת 25 ₪, שהגיעה עם זילוף של לימון חמצמץ ועלי פטרוזיליה קצוצה לצד צלוחית של טחינה לטבילה,

היא על סלט קפרזה שהיה טעים להפליא. כדור גבינת המוצרלה השמן נחלק לפרוסות לצד פרוסות מבדילות של עגבנייה, קצת שמן זית ועלי בזיליקום והרי לכם מנה מוכרת מנצחת.

לעיקרית היא הזמינה שקשוקה בלקנית 42 ₪, שהגיעה יפה ומגרה נתונה בתוך מחבת מתכת לוהטת והכילה שתי ביצים, גבינת פטה מגוררת, חצילים קלויים, בתוך רוטב עגבניות טעים, לצד סלסלת לחמים, וקערית קטנה של סלט ירקות קצוץ וטחינה. היא הייתה רעבה זוגתי כי חיש מהר ראיתי את התחתית של המחבת מתחילה להבריק.

אני עבדכם איש של בשר. אז הזמנתי סטייק אנטריקוט 64 ₪. אני מכיר את אלה שמרימים גבה ואומרים בעקיצה "סטייק, לא אוכלים בבית קפה", אבל אני מוכן לאכול סטייק בכל מקום שיציע לי אותו בגודל המתאים, באיכות הטובה, בהגשה הנכונה ובמחיר השווה. מדובר בנתח במשקל המתקרב ל- 300 גרם, מתובל על הגריל, מוגש ליד קוביות תפוח אדמה אפויות בתנור, בצל ועגבנייה שבילו אף הם על הגריל. הסטייק מוגש על פלטת עץ והמנה בהחלט ראויה ושוות מחירה.

לקינוח, הלכתי על סלט פירות העונה וכדור של גלידה.

המוזיקה ברקע, עשתה טוב על הלב. כך גם האוכל שבבטן. אז מי אני שאתלונן.

"קפה ברנש" רחוב בוגרשוב 87 פינת רחוב בוקי בן – יגלי, ממש בצמוד ליציאה לרחוב מהחנייה התחתונה של דיזנגוף סנטר. תמצאו כאן, מעט שקט ושלווה והרבה מנוחה ובאווירה נינוחה, לכו על המזגן שבפנים כשחם, או על מקומות הישיבה שבחוץ. זה הכי לא לחוץ.

המקום פתוח בימים: ראשון – חמישי מ-08:00 עד חצות. בימי שישי עד השעה 02:00 לפנות בוקר. בשבתות מ-10:00 ועד חצות.

טלפון להזמנות: 03-6203747

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top