חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הרי גליל – משיק לכבוד חגי תשרי – 2 יינות בלנד אדומים – גליל אלון 2011 וגליל אלה 2012

יקב הרי גליל שוכן בהרי הגליל העליון, בלב כרמיו. יינות יקב הרי גליל, מבטאים את איכויות הקרקע והאקלים הייחודיים לגליל, כמו גם את נופי הפרא, ההיסטוריה המרשימה והרבגוניות שלו. בסל המוצרים 14 יינות, בשלוש סדרות יין: סדרת הרי גליל, סדרת גליל וסדרת גליל עליון. ששת הכרמים של יקב הרי גליל, נטועים בגבהי הרי הגליל העליון, 500 עד 700 מטר מעל פני הים. כרמי היין בעלי מאפיינים טופוגרפיים ואקלימיים שונים. פסיפס מגוון זה מאפשר ליקב ליצור יינות בעלי אופי ייחודי, משילובים שונים של כרמים וזני ענבים. לכבוד חגי תשרי, משיק היקב 2 יינות אדומים חדשים שאת השקתם הוא משלב באטרקציה מאתגרת: "יקב הרי גליל מחפש את הצמד אלון ואלה: חברים, בעל ואישה, הורה וילד, אח ואחות, שותפים לדירה ועוד. האם אתם אלון ואלה? אם כן, הנכם מוזמנים להשתתף במבצע "מחפשים את אלון ואלה – "WANTED", להצטלם יחדיו, לשלוח תמונה מקורית ולזכות במארז יינות מתנה, בהצגת תעודת זהות". 

יקב הרי גליל – אלון 2011 –

אזור גידול: הרי הגליל העליון.

הרכב זני: זהו יין אדום יבש. בלנד העשוי מ- 59% קברנה סוביניון, 27% סירה, 7% פטיט ורדו, 7% קברנה פרנק.

סגנון: ליין צבע סגול עוצמתי. ניחוח משכר של פירות יער טריים, שזיף בשל, פטל שחור וריבת תותי עץ, ברקע ארומות של קקאו, ציפורן ומייפל עם נגיעה של נענע ועץ אלון. יין מאוזן היטב בעל גוף מלא וסיומת ארוכה וקלאסית.

תהליך הייצור: היין תסס על קליפות בטמפרטורה של כ-°28 במשך 10-20 יום, לאחר מכן עבר תסיסה מלולקטית מלאה ויישון של כשנה בחביות עץ אלון צרפתי.

הבציר: החורף שקדם לבציר 2011 היה חורף קר וגשום באופן משמעותי מהממוצע הרב שנתי. עונת הגידול באביב 2011 הייתה קרה בכ- 2 עד 3 מעלות מהממוצע.

בשל תנאי האקלים הקרים התעוררו הגפנים מתרדמת החורף באיחור וההתפתחות במהלך העונה התעכבה בשבועיים עד חודש, עיכוב זה גרם לדחייה של כחודש בבציר רוב החלקות.

מזג האוויר המתון בעונת הגידול אפשר התפתחות טעמים טובה וביקב צופים שאיכויות אלה יקבלו ביטוי ביינות האיכותיים.

 נתונים אנליטיים:

                                    אלכוהול                      15%

                                    חומצה (גר/ל)               5.8

                                    pH                           3.69

                                    מתיקות                        יבש

 המלצות הגשה: היין יחמיא למגוון מנות בשר כגון: בשרים על האש, מנות טלה מתובלות ורוסטביף. כמו כן, ישתלב בצורה נפלא עם מנות קינוח עשירות כגון מוס שוקולד מפנק. מומלץ להגיש בטמפרטורה של כ- °18.

 אחסון ויישון: היין מוכן לשתייה, ישביח ויתיישן היטב במשך חמש עד שבע שנים ממועד הבציר. יש לאחסן במקום קריר וחשוך.

מחיר מומלץ לצרכן – גליל אלון 2011 – 70 ₪

יקב הרי גליל גליל אלה 2012 –

אזור גידול: הרי הגליל העליון

הרכב זני: זהו יין אדום יבש – בלנד העשוי מ- 61% ענבי סירה, 32% ענבי ברברה, 7% ענבי פטי וורדו.

תהליך הייצור: תסיסה על קליפות בטמפרטורה של כ-°28 במשך 10-20 יום. תסיסה מלולקטית מלאה, כ-12- חודש, יישון בחביות עץ אלון צרפתי.

סגנון: יין בעל  צבע סגול עשיר עם ניחוח של דובדבן בשל, שזיף סגול, ריבת אוכמניות ועשבי תיבול טריים; ברקע ארומות של קפה, חמאה ועץ אלון קלוי. יין בעל חמיצות עדינה ומאוזנת, מרקם קטיפתי וסיומת ארוכה.

הבציר: עונת הגידול שקדמה לבציר 2012 החלה בחורף קר וגשום שהכניס את הגפנים לתרדמה עמוקה וסיפק את דרישות הקור החיוניות לגידול ענבי יין איכותיים. החורף הקר גרם להתעוררות מאוחרת יחסית של הגפנים אך האביב החם זירז את התפתחותן כך שהבציר החל באוגוסט בדומה לשנים ממוצעות. האקלים במהלך העונה התאפיין בטמפרטורה נוחה שאפשרה גידול מיטבי של הכרמים וקבלת איכות ענבים גבוהה.

 נתונים אנליטיים:         אלכוהול           15%

                                    חומצה (גר/ל)    6.0

                                    pH                 3.64

                                    מתיקות            יבש

 אחסון ויישון: היין מוכן לשתייה, ישביח ויתיישן היטב במשך שלוש עד חמש שנים ממועד הבציר.יש לאחסן במקום קריר וחשוך.

מחיר מומלץ לצרכן – גליל אלה 2012 – 70 ₪ 

כל יינות "יקב הרי גליל" כשרים למהדרין מן המהדרין, לכל ימות השנה. הענבים נקיים מחשש ערלה, טבל ושביעית והופרשו מהם תרומות ומעשרות כדת וכהלכה. בהשגחת הרב ד. אויירבך רב ואב"ד לעיה"ק טבריה.

חפשו את היקב בפייסבוק- www.facebook.com/galilmountain

ובאתר היקב החדש – המותאם לסלולאר, www.galilmountain.co.il,

יקב הרי גליל – 04-6868748

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top