חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתי בפעם האחרונה – עשיתם משהו – בשביל מישהו ? – בחגים הקרובים – מרימים כוסית למען ילדים חירשים – "יין מיחא" – המופק בשת"פ יוצא דופן עם יקב צובה במטרה לגייס כספים למען המשך פעילות העמותה

עמותת מרכז מיחא המסייעת לפעוטות וילדים עם לקויות שמיעה במכירת יין מיוחדת לקראת החגים. יין מיחא המופק בשת"פ יוצא דופן עם יקב צובה במטרה לגייס כספים למען המשך פעילות העמותה  * מנכ"ל העמותה, בועז הרמן: "חיפשנו דרך אטרקטיבית להשלים את החור בתקציב"

"יין מיחא" – מיוצר מ-60% ענבי סנג'ובזה ו40% ענבי סירה, ויושן 14 חודשים בחביות אלון צרפתי. היין בעל מרקם קטיפתי, משובח והרמוני, עם שפע טעמים של פירות אדומים בשלים, שוקולד ועץ קלוי עם סיומת ארוכה. תחושת הארומה מורכבת מתערובת תבלינים, אדמה מינרלית, ליקריץ, עלי טבק ופולי קפה.

בעמותת מיחא מאמינים שעל מנת שילד עם לקות בשמיעה יוכל לפתח תקשורת ושפה ולמצות את יכולותיו האקדמיות והחברתיות, יש חשיבות רבה באיתור מוקדם של לקות השמיעה ובמתן ההגברה הטובה ביותר מהגיל הצעיר ביותר.

 לדבריו של בועז הרמן, מנכ"ל עמותת מרכז מיחא: "עם הירידה בתמיכה הממשלתית ובכספי התרומות אנחנו מוצאים את עצמנו במצב בלתי אפשרי. במקום לשבת ולבכות על מר גורלנו חיפשנו דרך אטרקטיבית להשלים את החור בתקציב, במקביל לניסיונות להמשיך ולגייס תרומות".

עמותת מרכז מיחא מספקת כבר 60 שנה סיוע לילדים ופעוטות עם לקויות שמיעה ולמשפחותיהם סיוע במטרה לשלבם באוכלוסיה הרגילה. המערך הטיפולי של העמותה כולל מכון אודיאולוגי לאבחון והתאמת מכשירי שמיעה, טיפולי תקשורת ודיבור ע"י קלינאיות תקשורת, יעוץ והדרכה סוציאלית למשפחות, מעונות יום שיקומיים ועוד. למעלה מ-  85% מבוגרי העמותה משתלבים בכיתות א' רגילות.

יקב צובה הוקם בשנת 2005 ומבוסס על ענבים מכרמי קיבוץ צובה, הנטועים כבר משנת 1996. הכרמים מ-15 זנים שונים, משתרעים על אדמת טרה-רוסה, בין סלעים, גיתות וטרסות עתיקות יומין.

מחיר בקבוק יין: 60 ₪

מחיר שני בקבוקים: 100 ש"ח

עמותת מיחא

ניתן לרכוש בבנין מיחא רחוב רידינג 23, רמת אביב

טלפון: 03-6994777/9   פקס: 03-6996821

 כתובת דוא"ל: [email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top