חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שנה מההשקה ולרגל ההצלחה חדש ובמהדורה מוגבלת לקיץ מבית 'גולדסטאר': בירה "גולדסטאר UNFILTERED" 750 מ"ל

לרגל חגיגות השנה להשקה ולהצלחת גולדסטאר UNFILTERED הן בברים והן ברשתות עם נתח שוק של 8% למארזי השישייה, טמפו משיקה במהדורה מוגבלת של בירה 'גולדסטאר UNFILTERED' 750 מ"ל. הבירה החדשה תושק במהדורה מוגבלת שתימכר בחנויות האלכוהול והיין הנבחרות ברחבי הארץ כסדרה מיוחדת הכוללת 3500 בקבוקים בלבד.

 גולדסטאר Unfiltered, היא בירה שבושלה על פי המתכון האהוב והאיכותי של גולדסטאר, אך אינה עוברת את התהליך האחרון של סינון לפני ביקבוק, מה שמאפשר לבירה לשמר את רכיבי הטעם והצבע המשובחים, ואף מעבה את כתר הקצף הסמיך שלה.

טמפו, יצרנית גולדסטאר, הבירה הנמכרת ביותר בישראל משיקה את "גולדסטאר UNFILTERED", מ"ל 750 במהדורה מוגבלת.

הבירה מאופיינת בתחושה סמיכה ובטעם פירותי חזק יותר, בעלת גוף מלא ומראה מעט סמיך ו"מעונן", ומעניקה את הטעם הגולמי והאיכותי של גולדסטאר.

לגולדסטאר unfiltered טקס שתייה ייחודי. יש למזוג ארבע חמישיות מן המשקה שבבקבוק אל הכוס, לערבב את השאריות הלא מסוננות שנותרו בבקבוק בתנועה מעגלית ורק לאחר מכן למזוג את יתר המשקה לכוס. דרך נוספת למזיגה אחידה של הבירה היא להפוך בעדינות את הבקבוק לפני הפתיחה.

להשיג בחנויות היין והאלכוהול הנבחרות: מחיר בקבוק מומלץ לצרכן החל מ- 32 ₪ (המחיר באחריות החנויות).

רקע גולדסטאר: הבירה האהובה והנמכרת ביותר בישראל מובילה את שוק הבירה בישראל כבר שנים ארוכות, עם נתח שוק כ- 25%. גולדסטאר מיוצרת לפי מתכון בן למעלה מ-60 שנה מתערובת של סוגי לתת בהירים וקלויים, בתהליך מסורתי המקנה לה טעם עמוק, בעלת 4.9 % אלכוהול.

http://www.tempo.co.il/

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top