חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביום ראשון הקרוב תתקיים תחרות הברמנים השנתית של Bols Liqueurs – עולם שלם של טעמים !

BOLS P.R/ PHOTOביום ראשון ה-2.2 תתקיים תחרות הברמנים השנתית של בולס, הזוכה יזכה להשתתף בתחרות הבינלאומית. הזוכה בתחרות הבינלאומית יזכה להיות שגריר של מותג Bols Liqueurs ולצאת לסיור עולמי של הדרכה, פיתוח קשרים ועוד.

(בשעה 18.00 מפגש עם השגרירה הרשמית + הזוכה של שנה שעברה שמתפקד כיום כשגריר. בשעה 21.00 תחרות.)

תחרות הברמנים הבינלאומית של Bols Liqueurs  הנה תחרות הברמנים הגדולה בעולם, משתתפים בה ברמנים מכ- 70 מדינות. השנה זו השנה ה-8 לקיומה והגמר השנה ישודר חי ברחבי העולם בפעם הראשונה, ב- 20.5.14.

Bols Liqueurs מחפשים ברמנים בעלי חזון 'שלא מפחדים לקחת סיכונים, לאתגר את הסטטוס – קוו ולקבוע כללים חדשים'. המתחרים מוזמנים לפתח קונספט חדש למשקה: טוויסט למה שכבר קיים, שילוב של כמה טרנדים או רעיון חדש לחלוטין.

המשקה חייב לעורר השראה לברמנים אחרים, להיות חדשני, קל להכנה ואטרקטיבי להכנה לאורחים.

מנהל המותג העולמי, Carvallo Ara אומר: "בולס מסביב לעולם מספק במה לשיתוף יצירתיות ולפיתוח קשרים עולמיים וחושף את הברמנים לתרבויות והשפעות שונות מסביב לעולם".

Bols Liqueurs  משיק טעמים חדשים: קוקוס ואלדרפלאוור

השנה היא 1575, הולנד על סף תור הזהב שלה ואמסטרדם הופכת להיות מרכז הסחר והיזמות העולמי…

אוניות סחר מכל קצוות העולם עוגנות בנמליה של אמסטרדם ומביאות איתן כל טוב מרחבי העולם בין השאר תבלינים קסומים ועשבים שאירופה לא ראתה לפני כן. לוקס בולס מבין את הפוטנציאל הגלום בניחוחות החדשים, הוא מקים מזקקה קטנה בפאתי אמסטרדם ומתחיל לייצר את הליקרים המפורסמים. במשך מאות שנים הועבר המתכון הסודי מאב לבן ובשנת 1816 נקטעה השושלת והחברה נמכרה, אך לא לפני שמשפחת בולס קיבלה התחייבות כי שמה ומתכוניה ישמרו לעד.

בנוסף לשמירת מסורת המותג, Bols Liqueurs דוגל בחדשנות. מטעמים חדשים וייחודיים כמו BOLS פרחי סמבוק או תפוז דם, ועד להמצאה המיוחדת ביותר בתחום האלכוהול בשנים האחרונות: בשנת 2012  הושק BOLS קצף, ליקר המגיע בבקבוק עם משאבה מיוחדת המוציאה קצף אלכוהולי מהנוזל שבבקבוק.

 כיום הליקרים של BOLS משווקים ברחבי העולם וידועים בטעמם הפירותי, בארומה המשובחת ומרקמם המעולה ונחשבים לטובים ביותר בקרב מביני דבר. כ- 30 טעמים שונים נמזגים בברים המובחרים ברחבי העולם כמשקה לכל דבר בתוספת קרח, מיצים וכמובן בקוקטילים.

מתוכם נמצאים בארץ 18 טעמים נבחרים: אפרסק, אוכמניות, באטרסקוטש, ברנדי דובדבן, ברנדי משמש, מריצ'ינו, וניל, ליצ'י, טריפל סק, מלון, מנגו, פטל, קיווי, קרם דה קסיס, רימונים, תות, תפוז דם, תפוח חמוץ. בולס קצף בטעמים, ובולס יוגרט, קפה, קוקוס, פרחי סמבוק.

מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק  700 מ"ל: 85 ₪

מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק בולס קצף 200 מ"ל: 105 ₪

מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק בולס יוגורט 700 מ"ל: 100 ₪

 להשיג בחנויות האלכוהול המובחרות

מעין נבטקוקטייל בולס אלדרפלאוור

30 מ"ל בולס אלדרפלאוור

30 ג'ין הנדריקס

30 מ"ל מיץ לימון

15 מ"ל מי סוכר

סודה

 למזוג המרכיבים לכוס גבוהה מלאה קרח

להוסיף הסודה ולערבב

לקשט במלפפון ולימון 

מעין נבטקוקטייל בולס קוקוס 

 30 מ"ל בולס קוקוס

30 מ"ל רום בהיר מאונט גיי אקליפס סילבר

60 מ"ל מיץ אננס

15 מ"ל מיץ לימון

 לערבב המרכיבים בשייקר עם קרח

לסנן לכוס גבוהה מלאה קרח חדש

לקשט באננס

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top