חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וודקה אבסולוט גאה להציג: Absolut Originality מהדורת סוף השנה מיוחדת במינה עם נגיעה של משיכת צבע כחול לסיום שנת 2013

וודקה אבסולוט ממשיכה להפתיע ולחדש ויוצרת השנה מהדורת סוף שנה מיוחדת במינה עם נגיעה של משיכת צבע כחול. וודקה אבסולוט גאה להציג את Absolut Originality , מהדורה מוגבלת של ארבעה מיליון בקבוקים , בתפוצה עולמית כאשר לכל בקבוק מוזרק צבע כחול אל תוך הזכוכית המותכת בתהליך ייצור הבקבוקים.

כל הבקבוקים ממוספרים ובכך הופכים ליצירת אמנות בנגיעה כחולה וייחודית.

ברבות השנים באבסולוט התנסו וערכו ניסיונות בטכניקות חדשות והלכו הרחק מעבר לדרכים הידועות והמוכרות כדי לפתח מוצרים חדשניים ובעלי ערך אומנותי וזאת בהמשך להשקה המרהיבה והצבעונית בשנה הקודמת של אבסולוט יוניק "Absolut Unique"  .

המסע בעקבות החדשנות המשיך ואיתו קונספט נועז וחדש למהדורה המוגבלת Absolut Originality.

מאטיאס ווסטפאל, מנהל שיווק עולמי באבסולוט :

"סדרת אבסולוט אוריג'ינליטי הינה בדמות והעיצוב הקלאסיים ביותר עד כה. ההשראה מאומנות העיצוב של זכוכית שוודית מסורתית. כאשר צפינו בצבע הכחול שוקע אל תוך הזכוכית הלוהטת בפעם הראשונה, לא ידענו מה תהיה התוצאה. להפתעתינו, הבקבוק הראשון שייצרנו נראה מדהים, ומה שהחל כניסיון משעשע נהפך ל 4 מליון בקבוקים, כשכל אחד מהם, הוא יצירת אומנות מיוחדת במינה".

בטמפרטורה של 1,100 מעלות צלסיוס הצבע לא נראה בעין, בזמן שהזכוכית מתקררת, מתגלה בתוך הזכוכית של הבקבוק מעין מריחה מקסימה וייחודית בצבע כחול שיוצרת קונטרסט מתוחכם בין הזכוכית הקריסטלית השקופה לבין הצבע הכחול.

מהדורה מחודשת קלאסית זו מהווה תזכורת לחשיבה המקורית שתמיד הייתה חלק מהאני מאמין של אבסולוט וחולקת כבוד לוודקה האייקונית ביותר בעולם".

מחיר: 750 מ"ל כ –   87.90  ₪ ניתן להשיג בחנויות הנבחרות ברחבי הארץ.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top