חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כבוד גדול ליקבים ברקן וסגל – קברנה סוביניון ללא סינון 2009 של יקב סגל, זכה במדליית זהב והיין "אלטיטיוד 720 קברנה סוביניון 2009" של יקב ברקן זכה במדליית "דאבל גולד" וזכייה לצוות הייננים המצטיין בישראל! בתחרות הבינ"ל טרה וינו 2013

ביום חמישי האחרון פרסם צוות שופטי תחרות טרה וינו, תחרות יין ואלכוהול בינלאומית הנערכת בישראל בהשתתפות שופטים ישראלים ובינ"ל, את רשימת הזוכים. היין עטור השבחים קברנה סוביניון ללא סינון של יקב סגל זכה במדליית זהב על בציר 2009 ורכסים דובב מרלו 2009 זכה במדליית הכסף. במסגרת התחרות היוקרתית זכו יקבי ברקן במדליית דאבל גולד לאלטיטיוד 720+ קברנה סוביניון 2009. כמו כן זכה היין בתואר "היין הכשר הטוב ביותר בתחרות" ובתואר "היין הטוב ביותר בקטגוריית המחיר בה הוא משתתף (95-130 ₪)". כמו כן, זו השנה החמישית ברציפות  שיקב ברקן קוטף את פרס"צוות הייננים המצטיין" במדליות נוספות זכו היינות אלטיטיוד 624+ קברנה סוביניון 2008 ואסמבלאז' ריחן לבן 2012.

אודות קברנה סוביניון ללא סינון

שנת 1988 היא השנה בא נבצרו הענבים לקברנה סוביניון ללא סינון.

היין "האגדי" של יקב סגל ופאר היצירה של היקב, מתיישן כמעט שנתיים (21 חודשים) בחביות אלון ולא עובר סינון שני לקראת הבקבוק על מנת לשמר טעמים מקוריים של הענבים ולאפשר היווצרות משקעים המעידים על איכות היין.

זהו היין הישראלי הראשון שנעשה בשיטת הללא סינון והוא עטור זכיות ומדליות וזוכה להצלחה בארץ ובעולם.

גם תווית היין ייחודית ומקורה מעלים של עץ תות הגדל במרכז כרם דישון ומגפת הענבים שיובשה (שאריות הענבים הקליפות מהם הופק היין).

שמואל בוקסר מנכ"ל היקב אמר לאור הזכייה: "אני גאה מאוד בזכייה. קברנה סוביניון ללא סינון מהווה את גולת הכותרת של עשיית יינות סגל ומשקף את פילוסופיית היקב להוביל מגמות חדשניות ויצירה מחוץ לקופסה"

במסגרת התחרות היוקרתית זכו יקבי ברקן במדליית דאבל גולד לאלטיטיוד 720+ קברנה סוביניון 2009.כמו כן זכה היין בתואר היין הכשר הטוב ביותר בתחרות ובתואר היין הטוב ביותר בקטגוריית המחיר בה הוא משתתף (95-130 ₪).

כמו כן, זו השנה החמישית ברציפות  שיקב ברקן קוטף את פרס"צוות הייננים המצטיין"

במדליות נוספות זכו היינות אלטיטיוד 624+ קברנה סוביניון 2008 ואסמבלאז' ריחן לבן 2012.

שמואל בוקסר, מנכ"ל יקבי ברקן: "התרגשתי מאוד עם קבלת ההודעה על הזכיות. יינות יקבי ברקן ממשיכים לזכות בהכרה מקצועית בינ"ל בזכות האיכות יוצאת הדופן שלהם בכל רמות המחיר. אני גאה מאוד בצוות הייננים שלנו שזכה גם השנה בפרס צוות הייננים המצטיין"

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top