חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

" בָּרָבִיב " – "BRAVIV" – בר-מסעדה – חדש בעולם המסעדנות – מסעדת קונספט המתמחה ברטבים תרבות אכילה חדשה וראשונה מסוגה בישראל

לשתי שאלות אני מתבקש להשיב בבואי לסכם את ביקורי במסעדת  " בָּרָבִיב " – "BRAVIV" של שף רביב רונן. הראשונה, האם הדרך מתל אביב הצדיקה את הנסיעה עד למדרחוב שבזיכרון יעקב? השנייה, האם כמי שסעד במסעדה, ארצה לשוב לכאן? והתשובה היא כן. ואין בליבי ספק, שלזה בדיוק הבעלים והשף רצה והתכוון. השילוב של חמים- נעים- צבעוני וטעים, עשו כאן את שלהם. השם של המסעדה הוא נגזרת של בְּרָאבוֹ – (בר מסעדה- איטליה- תשואות) רָבִיב (שם השף והבעלים) וִיוָוה VIVA – ( חיים – חיים טובים).

זהו מטבח היוצר רטבים, טעמים, ניחוחות וצבעים והשף נתן לקהל 3 המלצות של סוגי רטבים בכדי לעשות לו לסועד בבחירה, "חיים קלים":  "חריף", "פיקנטי", "רוטב חם".

באופן עקרוני מה שנעשה פה, הקונספט הנו בר מסעדה שמתמחה ברטבים לטובת הנושא הזה נבנו 15 רטבים, חמים וקרים והם מוצעים לבחירת הסועד לא רק על פי שמם אלא וגם על פי צבעם. אדומים, ירוקים, כתומים, ולבנים, ולכל רוטב ניתן מספר והם מופיעים גם באופן עיצובי במרכז התפריט.

כאשר מהצד הימני, ימצאו עצמם ללא שום בעיה אוכלי מוצרי החלב והצמחונים ומהצד השני הוא המיועד לאוהבי הבשר.

בשעה שהלקוח בחר את בחירתו, היא תגיע ולצדה הרטבים והוא זה שיבחר באיזה רוטב לכבד את המנה שלו, האם להעשירה ברוטב נוסף, כיצד ובכמה לשחק עם הצבעים ועם הטעמים וכיצד לתכנן את הביקור של הפעם הבאה שלו וכיצד הוא יתנהג או-אז עם מגוון האפשרויות לבחירה, מבחינת החוויה של הפעם השנייה והשלישית.

יש כאן סוג של "טיזר" מסקרן ומעניין קולינרית, שמבטיח לך שאת הפעם הבאה אתה הוא זה שתתכנן ותיישם והיא לא תהיה דומה לקודמתה.

לצד האוכל, תמצאו כאן בר משקאות עשיר ומגוון של בירות, יינות ואלכוהול, כשהמחירים שפויים לגמרי לבטח בהשוואה למדינת תל-אביב. התמחור ההוגן, מאפשר לסועדים וגם לאלה שהגיעו במיוחד ליהנות רק מבר המשקאות, ללגום אותם בהנאה מבלי לחשוש מחור בכיס. והאווירה היא הרבה יותר ממהנה. היא חמימה ונעימה, חברתית ואינטימית ומזמינה. המקום פתוח כל יום מהשעה 18:00 בערב והוא מסתמן להיות הבר-המקומי הבא ויש לו את כל הסיבות הטובות להתאים למטרה. בזכות מה שהמקום משדר, לצד מגוון האלכוהול והאוכל שעל יד.

התפריט הוא ידידותי למשתמש והוא נחשב קונספטואלית כחדשני מבחינת היות המקום בר- מסעדה -המתמחה ברטבים. זהו סוג של START-UP והוא המקום.

השף, מבחירה ובמחשבה תחילה, משתף את הלקוח על צלחתו והלקוח שותף להרכבת המנה כאילו היה הוא השף או הטבח. האופציה הניתנת בידיו היא לבחור לעצמו את הרוטב, את החיבור של הרטבים עם המנה, הרוטב והקונספט הופכים להיות בפירוש משהו שמדברים אודותיו אצל השולחן והוא מעניין ומסקרן כאחד.

כל המנות בתפריט מא' ועד ת' מגיעות ללא רוטב ואתם הם אלה המעצבים לעצמכם את הטעם ועוצמותיו.

זוגתי הצמחונית מצאה מהר מאוד את עצמה וטעמיה לצד רטביה בפינה הימנית של התפריט. היא פתחה ב"סלט שורשים בריאות אמיתית" שהיה עשוי מג'וליאנים עדינים של ירקות שורש כקולורבי, גזר, דלעת, כרוב, פאפיה, כוסברה ושקדים. הרוטב שהיא בחרה היה קולי צ'אטני עגבניות שמש העשוי עגבניות שמש, צ'ילי, אמרילו ולימון כבוש. האופציה הנוספת לבחירתה היה רוטב וינגרט הדרים ירוק צהוב שהיה עשוי מלימון תפוז ונענע.

המנה השנייה הייתה "טרין גבינת פטה" שהיה מלווה בסלק צלוי ורצועות דקות של בצל אדום. הרוטב שהיא בחרה היה "סלק בורדו" שהיה עשוי מסלק, חומץ ושמן זית וברוטב נוסף "וינגריט מנטה ירוק" שעשוי ממירין, מנטה ועשבי תיבול.

לעיקרית היא בחרה ב"ניוקי מוצרלה" העשוי ניוקי במילוי מוצרלה ועשבי תיבול. טעמתי מהניוקי של זוגתי והוא היה עשיר וספוג בטעם. הרטבים שנלוו לניוקי היו "קרם גולד" העשוי ממנגו, קארי צהוב, שום, קוקוס והל והרוטב השני (מתוך 3 מומלצים לבחירה) היה "קרם ירקרק" והוא עשוי מעלי מנגולד, למון גראס, בזיליקום וליים. יופי של מנה.

עבדכם הנאמן, איש של בשר. ולפיכך פתחתי ב"טרין כבד עוף" המנה שהוגשה הייתה צבעונית ומזמינה עם ריבת בצל ונגיעות ריבת פירות יער. הכבד היה עשוי היטב נימוח באלגנטיות הדרושה מוצק היכן שצריך ונמרח היטב על פרוסות הבריסקיט הקלויות. לרוטב בחרתי (מתוך ה-3- לבחירה) ב"קולי אגסים ורימונים" שעשוי מרכז רימונים, אגסים, וחומץ אורז. יופי של מנה. ניהנתי ממנה מאוד.

המשכתי עם  "סלט סינטה קולורבי וארטישוק" שעשוי מרצועות קרפצ'ו סינטה כבושה לצד קולרבי ולבבות ארטישוק מבושל. הרטבים שהוספתי למנה היו "חרדל לימוני" שעשוי מחרדל דיז'ון מקורי לימון כבוש וטימין. ו"וינגריט מנטה ירוק" שעשוי ממירין, מנטה ועשבי תיבול.

למנה עיקרית הזמנתי "טלה בתנור – מלך המטבח" מנה בשרית, טובה, עשירה, נימוחה, לצד פרוסות צ'יפס עגולות. הרטבים שבחרתי (2 מתוך ה-3- המוצעים) לצדה היו "רוב'יס אדמדם" שהיה עשוי מעגבניות, שום, בצל, בהרט וקרם קוקוס רוטב שהוגש גם חם וגם פיקנטי והרוטב השני היה "ברברקיו טרקוטה" שהיה עשוי מפפריקה, דבש, שום וג'ינג'ר. אהבתי.

את הארוחה כולה כשבחוץ חורף אמיתי, ליוו כוסות של יין חם עשוי היטב עם קינמון ופרוסות תפוח- תענוג אמיתי.

אם יש משהו ש"חסר" לי, בארוחה היה לחם. תשאלו למה? מה אין ? ובכן יש לחם. והוא אפילו נהדר והוא נאפה במקום, ואותו תצטרכו לבקש אותו בנפרד. בשביל מה צריך ? ובכן, אותי לימדו לסיים הכול מהצלחת, ואין כמו לחם נהדר ל"נגב" אתו את הרוטב וכזה ובמגוון, כפי שכבר סיפרנו לכם, יש כאן בשפע.

ברחוב הציורי והפסטורלי של זיכרון יעקב, באחת מחצרות הבתים, נולדה מסעדת הקונספט " בָּרָבִיב " – "BRAVIV" במוחו של רונן רביב, שף ובעלי מסעדת "הנשיקה" הקודמת.

" בָּרָבִיב " – "BRAVIV" מביאה בשורה לקהל הישראלי  ,קונספט חדשני וייחודי של תרבות אכילה ברטבים. המטבח של "ברביב"  מתמחה במגוון של רטבים ייחודיים  אשר יכולים "להתלבש" על כל מנה במסעדה לבחירתו של הסועד. כאשר הסועד מוזמן לבחור את הרוטב המועדף עליו ובכך לקחת חלק פעיל בחוויה הקולינארית.

המטבח של " בָּרָבִיב " – "BRAVIV" מורכב מ- 15 סוגי רטבים קרים וחמים ומהווה את הבסיס לקונספט החדשני והייחודי , הרטבים שבאים לצד תפריט האוכל מוצגים בתפריט והסועד מוזמן ל"הלביש" על המנה את הרוטב המועדף עליו ובכך יכול להשפיע על הריחות והטעמים שילוו את המנה שלו  .

לכל רוטב מבין 15 הרטבים יש  צבע ומספר והסועד בוחר את הרוטב מבין 3 רטבים שהותאמו למנה.

תרבות האכילה החדשה של "DRESS YOUR FOOD" הופכת כל בילוי במסעדה לשונה מן הפעם הקודמת והסועד יקבל בכל ביקור חוויה שונה של טעמים וצבעים וגם כאשר הסועד בוחר את הרוטב שלו הוא מקבל כמחווה מן המטבח רוטב נוסף לטעימה.

מסעדת" בָּרָבִיב " – "BRAVIV" מעוצבת בצבעוניות חמה השואבת השראה מעולם הרטבים  , עיצוב מזמין ומשמח המבטיח חוויה קולינרית בלתי נשכחת .

גם הבר המושקע במסעדה שואב השראה מהקונספט הייחודי ומציע מגוון קוקטילים לפי צבעים ותפריט בר עשיר שיהפוך כל בילוי על הבר לטעים ומהנה במיוחד.

מסעדת" בָּרָבִיב " – "BRAVIV"

שעות פתיחה:

א-ה מ – 18:00 ועד הלילה

שישי: מ 12:00 ועד הלילה

שבת: מ 12:00 ועד הלילה

טלפון – 04-6390133

www.braviv.com

לעמוד הפייסבוק  של המסעדה:

https://www.facebook.com/bravivrest

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top