חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תחרות טרהוינו 2013 – רשימת הזוכים ! 28 יינות ישראלים זכו במדליית זהב !

טקס הענקת המדליות יתקיים ביום חמישי 19/12/2013 בשעה 16:00 בתחנה הראשונה

את היינות הזוכים ניתן יהיה לטעום שבוע הבא בפסטיבל טועמים זהב 19-21/12/2013

יותר מ- 600 יינות וכהלים מ- 24 מדינות השתתפו בתחרות היין הבינלאומית טרהוינו 2013 אשר התקיימה השבוע במלון קראון פלזה בירושלים.

סה"כ, הוענקו 13 מדליות על – זהב כפול בלבד, מתוכם –5 הוענקו ליינות ישראלים.

28 יינות ישראלים זכו במדליית זהב

צוות השופטים מנה כ- 30 טועמי יין  בהם דמויות מפתח בתעשיית היין וסגנון חיים, עיתונאי יין, גורמה ותיירות מובילים מהעולם, בינהם בכירי שופטי היין והכהלים בישראל (ייננים מובילים, עיתונאים ועוד).

תחרות terravino עומדת בסטנדרטים הקפדניים ביותר המקובלים בענף, ומנוהלת בפיקוח מלא של ארגון היין הבינלאומי המשפיע ביותר ה – OIV. זוהי השנה השמינית שהארגון מעניק לterravino את חסותו המלאה, המהווה תו איכות ואות כבוד לתעשיית היין בישראל.

התחרות מורכבת מ"טעימות עיוורות" של היינות המתחרים על ידי פאנל השופטים.

להלן רשימת הזוכים המיוחדים:

היין הישראלי הטוב ביותר בתחרות: יקב בן חיים, מיטוס 2005

היין הבינלאומי הטוב ביותר בתחרות:

Zemlia Himno, bicentenario, malbec 2010 argentina

חמישה יינות ישראליים זכו ב"מדליית על" – זהב כפול לפי סדר א- ב :

יקב אור הגנוז, שמאי, קברנה סוביניון 2011

יקב בן חיים, מיתוס 2005

יקב ברקן, אלטיטיוד + 720, קברנה סוביניון 2009

הפרס ליינן הטוב ביותר בתחרות הוענק לשני צוותי ייננים שפער הניקוד ביניהם עמד על 4 מאיות הנקודה. פרס זה ניתן ליקב אשר זכה לפחות ב- 4 מדליות בתחרות, מתוכם לפחות 2 מדליות זהב.

צוות הייננים של יקבי ברקן

היין הישראלי הכשר הטוב ביותר בתחרות:  יקב ברקן, אלטיטיוד + 720, קברנה סוביניון 2009

יקב הבוטיק הטוב ביותר בתחרות אשר מייצר בין 100,000 ל 500,000 בקבוקים:   יקב אור הגנוז

יקב כינור דוד עבור היין: "שמעון פורט 1986"

יקב ביתי הטוב ביותר בתחרות אשר מייצר עד 1,000 בקבוקים:

יקב 3 גפנים עבור היין: ויונייה 2012

יקב ויטלי, שירז 2012

היין הטוב ביותר בתחרות, שזכה בתואר Grand Champion Terravino 2013 הוא

יקב בן חיים, מיתוס 2005

רשימה מלאה של תוצאות התחרות מצורפת בקובץ נפרד

להלן לינק לרשימת התוצאות : http://www.grape-man.com/content.asp?NavigationID=651

תחרות טרהוינו נוסדה לפני שמונה שנים על ידי מספר יזמים מהארץ ומהעולם, וביניהם – חברת איש הענבים. במרוצת השנים, צברה התחרות מוניטין והערכה בקרב אנשי תעשיית היין העולמית והישראלית ובקרב חובבי היין בארץ ובעולם. "כיום נחשבת טרה וינו – תחרות היין הבינלאומית המתקיימת בישראל –  לאחת מעשר התחרויות הטובות בעולם" מציין ראול קסטליאני מארגנטינה, נשיא טרהוינו.

"טרהוינו מהווה מנוף שיווקי וכלכלי עצום לתעשיית היין המקומית, הניסיון של שנים עברו מלמד שההשתתפות בטרה וינו תורמת לתדמית ולמכירות של היקבים הנוטלים בה חלק. מידי שנה, מחכה  הקהל הישראלי לראות אילו יינות ישראלים יקבלו ציון גבוה ומיד רץ לחנויות היין המובחרות לרכוש מהם כמויות", מציין חיים גן, איש הענבים, מפיק התחרות. "תעשיית היין הישראלי בעשור האחרון עברה מהפך, השתכללה והתבגרה. אנו מקוים כי העשור הקרוב יהיה עשור של יציבות ומקצועיות, יצירת חזית אחידה של יינות ישראל בעולם, השתתפות בתחרויות בינלאומיות גדולות, מה שיביא לחשיפה בינלאומית וגידול בייצוא", מסיים גן.

היינות הזוכים בתחרות TERRAVINO 2013 יזכו לחשיפה ראשונה באירוע חדש וייחודי, פסטיבל יין חורפי "טועמים זהב בירושלים" שיתקיים במתחם התחנה הראשונה שבוע הבא שהינו סוף השבוע האחרון של פסטיבל חמשושלים הירושלימי  19-21/12.13. האירוע הראשון מסוגו בישראל, יציע במהלך שלושת ימי הפסטיבל טעימות ממגוון המשקאות שהשתתפו בתחרות וזכו במדליות. ברכישת כרטיס תינתן כוס יין מקצועי באמצעותה ניתן יהיה לטעום את היינות הזוכים בתחרות. בנוסף, ולהשלמת החוויה, כל כרטיס מקנה מנה או הטבה בשווי 25 ₪ לאחת המסעדות במתחם התחנה הראשונה וכמו כן, שובר החזר מלא (בשווי 100 ₪) בקנייה בחנות הספורט 'סאקוני' שבמתחם.

פסטיבל "טועמים זהב" יהיה אירוע העוגן אשר יחתום את אירועי חמשושלים 2013, המהווים כבר שנים את אחד מאירועי התרבות והתיירות החשובים בחורף הישראלי. הפסטיבל יתקיים במתחם התחנה הראשונה המשלב בין תרבות ופנאי לסגנון חיים ומחובר בטבורו לקצב החיים התוסס והמתחדש של ירושלים ויהווה נדבך משמעותי בחוויה הקולינרית והתרבותית של החורף הירושלמי בתחנה.  פסטיבל ייחודי זה מתקיים לראשונה בזכות שיתוף פעולה בין מארגני אירועי חמשושלים, התחנה הראשונה וחברת איש הענבים שנוסדה על מנת לקדם את תרבות היין בישראל, לסייע בהצבת סטנדרטים של איכות בתחום ולאפשר לצרכני יין למצוא את היינות המתאימים ביותר עבורם.

הפסטיבל יתקיים במתחם המקורה בתחנה הראשונה: גודל פרויקט הקירוי הייחודי כ-2,550 מ"ר ועלות הפרויקט כמיליון וחצי ₪. מתחם התחנה הראשונה ייקורה במסגרת היערכות לחורף ובכך יאפשר לציבור הרחב ליהנות ממגוון פעילויות התחנה ומבילוי מושלם גם בתקופת החורף הקרירה במיוחד בירושלים, ללא הפרעות מזג האוויר. זהו למעשה פרויקט הקירוי הגדול ביותר שבוצע בארץ!

שעות פתיחה של פסטיבל טועמים זהב

אירוע הפתיחה של הפסטיבל הכולל טקס הענקת פרסים לזוכי תחרות טרה וינו

יום חמישי | 19/12/13 16:00 אירוע למוזמנים בלבד

יום חמישי | 19/12/13 | 18:00-01:00

יום שישי | 20/12/13 | 14:00-01:00

יום שבת | 21/12/13 | 18:00-01:00

כרטיסים במכירה מוקדמת: 100 ₪.

כרטיסים בקופות: 125 ₪.

כרטיסים לחיילים וסטודנטים עם הצגת תעודת מזהה: 100 ₪.

לרכישה מוקדמת של כרטיסים לחצו כאן

בין רוכשי הכרטיסים במכירה מוקדמת, תוגרל ארוחה זוגית במסעדת מסה מתנת סן פלגרינו ואקווה פנה

(לרכישה מוקדמת של כרטיסים בשפה האנגלית: TERRAVINO IN ENLISH )

חברת איש הענבים מפיקת התחרות והפסטיבל נוסדה על מנת לקדם את תרבות היין בישראל ולסייע להציב סטנדרטים של איכות בתחום. חזון לא פחות חשוב, הוא לסייע למוסדות יין להציע את היינות הטובים ביותר, ולצרכני יין למצוא את היינות המתאימים ביותר עבורם.

באיש הענבים עובדים יחד עם עסקים בתחום היין- יקבים, ייננים, מסעדות ובתי מלון במתן יעוץ והדרכה.

איש הענבים שותפים בארגון תערוכת היין הגדולה בישראל הנערכת אחת לשנתיים – ISRAWINEXPO הכוללת את מיטב היקבים והיינות בישראל ובעולם. תחרות היין היוקרתית  TerraVino תחרות שמן הזית TerraOlivo  ותחרות הבירות הבינלאומית BIRA. כל התחרויות נשפטות על ידי מומחים מקומיים ובינלאומיים על מנת לקבוע מי הם היצרנים האיכותיים ביותר בתחומם.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top