חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב BRAVDO כרמי יוסף, מארח בשישי הקרוב ה- 22.11 במרכז המבקרים את התערוכה "רגעים בכרמים" אשר מציגה את הכרם בעונות השנה השונות.


יקב BRAVDO- כרמי יוסף מארח החודש במרכז המבקרים את תערוכת "רגעים בכרמים" אשר הזמינה חובבי צילום, להגיע ולתעד את עונות השנה בכרם וביקב.

במהלך השנה האחרונה, הגיעו לא מעט צלמים והנציחו דרך עדשת המצלמה מגוון תמונות המתעדות רגעים מרגשים, צבעים, נופים וטעמים שמאפיינים את הכרם והיקב לאורך עונות השנה. אחרי שנתקבלו הצבעות רבות בדף הפייסבוק של היקב, עלו לגמר תמונותיהם של ארבעה צלמים מובילים: איל גוטמן, הגר כהן, אלעד גולדשטיין ואלון קפל.

ביום שישי הקרוב ה-22.11  בין השעות 11:00-14:00, יוצגו  במרכז המבקרים של היקב, הצילומים הנבחרים של הצלמים המובילים.  הצבעות נוספות  (ביקב בלבד) עבור הצילומים הללו תתקבלנה עד ה 25.11. בתחילת דצמבר – חלוקת הפרסים!!!

בתום התערוכה ייבחר הצלם המנצח ויזוכה בפרס.

בימי התערוכה היקב פתוח למבקרים וניתן יהיה להתכבד בכיבוד קל לצד טעימות ממגוון יינות BRAVDO מבציר 2011.

לתיאום ביקור  ניתן לדבר עם  הדר בטלפון: 050-2207022

על יקב BRAVDO – כרמי יוסף:

בשנת 2001 חברו פרופסור בן עמי BRAVDO בכיר המומחים בישראל בנושא גפן ויין,  ותלמידו לשעבר פרופסור עודד שוסיוב וייסדו יקב קטן ואיכותי ששם לו למטרה ליישם את הידע הרב שנצבר לאורך שנות מחקרם.

כרמי היקב נמצאים ליד המושבה כרמי יוסף בשיפולי הרי יהודה בואכה ירושלים, על אדמת גיר כבדה ועשירה באבן. היקב ממוקם בתוך הכרם, מוקף ב 10000 דונם כרמים.

פורטל היין של דני רובין "מריץ", מפרגן, מעודד, קורא לכם לבחור,  את המועמד המוביל לדעתו, איל גוטמן, צלם המערכת שלנו, שתמונותיו הנפלאות מעטרות רבות מתמונות הכתבות שלי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top