חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נאיל שלופה מייבא בבלעדיות לישראל יינות איכות משובחים בעלי טעם ועניין – מבית "Francois Lurton" – זה שווה וכדאי להכיר !


הכירו את נאיל שלופה, הבעלים הנמרץ של חברת NEW-CODE לייבוא יינות איכות, בן למשפחה ענפה וותיקה של קבלני מתכת, הוא עצמו למד תעשייה וניהול, ועולם היין קרץ לו, דווקא מהצד של העסקים, ומכאן הקים חברה לייבוא יינות איכות שנבחרים בקפידה, עם בלעדיות הפצה בישראל. תוכניתו בעתיד, להקים במרכז הארץ חנות דגל של היינות של "פרנסואה לורטון". תערוכת היין המקצועית "סומלייה" שתתקיים בינואר 2014, תהיה יריית הפתיחה של נהיל ועמדת ההטעמה שהוא שכר במסגרת התערוכה נועדה לחשוף ולהיחשף עם היינות בפני הקהל המקצועי המבקר בתערוכה.

נאיל תושב נצרת, החל את עבודת השיווק בצפון הארץ בחנויות יין מובחרות .היינות הראשונים שהוא הביא עמו, הם יינות צ'יליאנים, 4 סוגי יינות צרפתיים, 1 ארגנטינאי ובהמשך יגיעו יינות נוספים. המחיר של היינות, הותאם לתמורה ונאיל משוכנע שהבחירה שלו ביינות תוכיח את עצמה ואחרי שהיינות ייטעמו תגיע גם ההתלהבות ומכאן יקום גם הביקוש.

את העבודה הקשה נאיל כבר עשה ועושה הוא מתרוצץ ברחבי הארץ ומציג את יינותיו. "יש אישה יפה אבל אם היא לא מעניינת היא לא בשבילי". הוא אומר, "יש אלפים של יינות בעולם ובישראל כמובן שיש יינות טובים ואפילו מצוינים, מה שאני מחפש ביינות שאני מייבא זו איכות, והכי חשוב לי שהיינות יהיו מעניינים".

היינות הראשונים בפורטפוליו הייבוא של ניו-קוד בע"מ, הם יינות המיוצרים בארבע מדינות צ'ילה ארגנטינה ספרד וצרפת. אלה הם יינות לבנים ואדומים. יינות לא כשרים. בטווח מחירים הנעים מ- 60 ₪ עד 400 ₪ ליינות פרימיום עטורי פרסים וניקוד גבוה.

להלן מספר דוגמאות ליינות 3 מהם טעמתי : CLOS DE LOLOL ARAUCANO 2008 זהו יין בוטיק מצ'ילה שזכה ל- 90 נקודות של רוברט פרקר,היין הנו בלנד של קברנה פרנק קרמנרה וסירה, היין פירותי ואלגנטי עשיר מאוד במורכבותו, שופע פרי יער שחור ונגיעות של פילפל שחור, יופי של יין. קאמפו אליסיו טורו אף הוא יין עטור פרסים, ARAUCANO RESERVA קברנה סוביניון אותו טעמתי מבציר 2011 – כאן מצאתי באף, פירות יער אדומים וטבק ועשבי תיבול,ובפה היין רך ופירותי ונעים לשתיhה.הסיומת קצרה. זהו יין שילווה אוכל. היין הבא שטעמתי הנו יין לבן עטור שבחים FUMEES BLANCHES סוביניון בלאן 2012 של LURTON, זהו יין לבן כייפי ורענן, פרחוני, מורכב, בעל איזון וחמיצות מצוינים, עם פריכות וארומאטיות מענגת עם רמיזה מעושנת משהו.  ויש גם סירה, מצ'ילה, לה פומה בלאנש סוביניון בלאן מדרום צרפת.

ניוקוד בע”מ, חברה צעירה המתמחה בעיקר באיתור וייבוא מוצרים ייחודיים ומעניינים באיכות גבוהה ובמחירים סבירים עם הקפדה על התייעצות עם המומחים בתחום.

חברת ניוקוד בע”מ, הינה היבואנית הבלעדית בישראל ליינות המשובחים של ”פראנסוה לורטון – Francois Lurton”.

למה בחרנו ב- ”פראנסואה לורטון”?
לאחר התייעצות עם הסומלייה הטוב בעולם, Andreas Larsson, הוא בדק, טעם והמליץ בחום על היין של “פראנסואה לורטון”.

מי הוא פראנסואה לורטון?
פראנסואה לורטון הינו יצרן יין מלידה ומבחירה והינו המשך של הדור החמישי של המשפחה המפורסמת מבורדו המתמחה בעשיית היין, משפחת לורטון- Lurton Family.

הוא בילה את 20 השנים האחרונות כיינן מעופף, טס בין היבשות במסעו ליצר יינות משובחים במחיר סביר, ועד היום הוא לא מפסיק להדהים את העולם ביינות שלו, בכך שהוא מייצר יינות "הזוכים בפרסים" בכל אחד מארבעת היקבים שלו: ארגנטינה, צ’ילה, צרפת וספרד.

מהאמירות שלו: "Born to create fine and interesting wines" , "If I were a vine, I would want to be planted in Chile".
רוצים לדעת יותר על פראנסואה לורטון? כנסו לאתר הרשמי שלו: www.francoislurton.com

נאיל שלופה  Nael Shalloufe

0542099671, 0546599999

[email protected]

http://newcode.co.il/

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top