חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מותג הוויסקי לאודרס מתרחב מוציא בקבוק נוסף לסדרה – וויסקי לאודרס " קווין מארי"

מותג הוויסקי הסקוטי 'לאודרס', Lauder's finest Scotch Whisky מוסיף בקבוק חדש לסדרת לאודרס הכוללת לאודרס 3 שנים ולאודרס 12 שנים. הבקבוק החדש, הנושא תווית שחורה, LAUDERS QUEEN MARY שומר על עיצובו המיוחד של הבקבוק, בקבוק מרובע, שזכה באנגלית לכינוי "ארבע גומות החן", בשל צלעותיו השקועות מעט פנימה.

ייצור וויסקי LAUDERS החל בשנת 1834, כאחד ממותגי הוויסקי הוותיקים, מאז שייצור הוויסקי הפך לחוקי בשנת 1815. הבלנדד הראשון יוצר על-ידי ארצ'יבולד לאודר, בעל חנות לממכר ליקרים ואלכוהול, שבמשך שנתיים שקד על ייצור וויסקי בלנדד טוב. לאודר עירבב כמה סוגי וויסקי עד שהגיע לתערובת שמצאה חן בעיניו. לאחר שנתיים הגיעה לתוצאה משביעת רצון וקרא לו על שמו – לאודר'ס. הוויסקי זכה לביקורות חיוביות והחל להימכר מחוץ לגבולות סקוטלנד.

כ-100 שנה לאחר מכן, עם התרחבות והתפתחות הסחר, נבנתה בגלזגו אוניה להובלת נוסעים ומשא, כמענה לדרישה הגוברת להובלה וייצוא של סחורות. אוניית הפאר , שנבנתה ע"י צוות מיומן ומומחה של אנשי עסקים, נשאה את השם "קווין מרי". אוניה זו הובילה, בין השאר, גם את משלוחי הייצוא של מותג הוויסקי 'לאודרס' מגלזגו לכל רחבי תבל.

לאות הוקרה לתרומתם של צוות המומחים שבנה אותה ולזכרה של האוניה שסייעה בהפצת השם לאודרס בכל רחבי התבל, החליט הדור השני של בעלי המותג לייצר וויסקי איכותי שיישא את השם:

" LAUDERS QUEEN MARY".

LAUDERS QUEEN MARY הינו בלנד איכותי המשלב תערובת של וויסקי סקוטי  ממספר אזורים גיאוגרפיים בו הוא מיוצר. הסוגים השנים מעורבבים ביחד ומתיישנים בחביות עץ אלון לתקופה הנעה בין 3 ל-12 שנים. צבעו בהיר, טעמו עדין ופירותי ובעל ארומה נעימה ביותר של טופי קטיפתי עם רמזים של אגסים ודובדבנים.

מחיר מומלץ לצרכן 700 מ"ל – 120 ₪

מחיר מומלץ לצרכן 1 ליטר –  150 ₪

להשיג בחנויות היין והאלכוהול המובחרות

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top