חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'זמן אמיתי Shop' קניית האלכוהול החווייתית מגיעה לארץ לראשונה בישראל תפתח חנות אלכוהול חווייתית מקצועית המשלבת הדרכה, בילוי,טעימה וקניה במתחם אחד תחת השם 'זמן אמיתי Shop'

שוק חנויות האלכוהול, נמצא בסטגנציה. והוא תר ומחפש כל הזמן דרך לפרוץ לשלב הבא. מן סוג מסוים של חינוך שנמצא עתה בתהליך של פילוט והרצה שנועדו לבדוק וללמוד איך הרעיון והקונספט מתקבל אצל הקהל. בעולם בו חנויות יין ואלכוהול חייבות לייצר עבור הלקוח הרבה יותר ממענה לביקוש, נגישות, מקצועיות, חניה, שירות ומחירים אטרקטיביים. בזמן אמיתי, החליטו לבנות אלכוהול תלוי סיטואציה כי אי אפשר  לדעתם לשתות את אותו הדבר בכל זמן ובכל מצב כי האלה האחרונים היו ויישארו גורמים מהותיים המשפיעים על חוויית השתייה. הרעיון העומד מאחורי הקונספט הזה הנו להציע ללקוח העשרה של המשקה שהוא מבקש לרכוש ע"י הטעמתם של קוקטיילים עשירים יותר חדשניים יותר מורכבים ומעניינים יותר. משהו, שיהווה עבור הלקוח שמתאים לו מבחינת הזמן שבו הוא נמצא באופן אישי או חברתי. ולפיכך אל תתפלאו אם תמצאו "מארזי-חוויה" ל"רב של רווקות" או ל"ערב על האש" או ל"לב שבור". מאחורי המיזם עומדים אנשי עסקים ו"זמן אמיתי" בית הספר המוביל בארץ לברמנים, אשר משיקה את החנות הראשונה על שטחו של מתחם בית הספר לברמנים  'זמן אמיתי'. 

החנות מעוצבת בקונספט ייחודי ומוקפד המותאם לאווירת חיי הלילה

מתחם המכירה המקצועי וחנות האלכוהול, יציע חוויית קנייה ייחודית במסגרתה יוצעו למכירה מותגי האלכוהול הבינלאומיים המובילים, אביזרים משלימים וציוד בר ייחודי . כמו כן יציע המתחם חוויית לימוד מקצועית וסדנאות של בית הספר לברמנים 'זמן אמיתי', הדרכות אישיות וטעימות של משקאות וקוקטיילים ייחודיים לבית הספר

לדברי יואב סוכרי, מנכ"ל זמן אמיתי : "אנו גאים להשיק את החנות הראשונה בישראל המשלבת בין המקצועיות של בית הספר לבין חוויית הקנייה הייחודית, אשר מאפשרת רכישה בהתאם להעדפות של כל לקוח וטעמו האישי, תרתי משמע"

'זמן אמיתי' בית הספר לברמנים המוביל בישראל את תרבות האלכוהול, משיק לראשונה את "זמן אמיתי SHOP", חנות המשלבת בין המקצועיות של בית הספר וחוויית קנייה ייחודית.

לאחר למעלה מעשרים שנות פעילות, מושקת החנות הראשונה אשר תציע ללקוחות את כל מותגי האלכוהול הבינלאומיים המובילים, כמו גם מתחם אביזרים משלימים עבור הלקוחות אשר ירצו להרחיב את הידע בנושא, וכן בר אשר מעוצב במיוחד עבור הדרכה ללקוחות ויאפשר ללמוד על תחום האלכוהול לצד טעימות ומתכונים ייחודיים שמציע בית הספר.

הפריטים והמוצרים יוצעו בטווח מחירים של בין 5 שקלים עד ל-5,000 שקלים.

כמו וכן יושק מועדון לקוחות ייחודי לחברי זמן אמיתי שופ. המועדון יעניק שלל הזמנות והטבות ייחודיות; הזמנות חינם לאירועי אלכוהול, הדרכות בבית ובמשרדים, קנייה של אלכוהול במשקל, ניוזלטר, שליחות של מוצרי החנות לכל רחבי הארץ ועוד רבים ומפתיעים.

חנות אלכוהול חדשה המציעה חווית למידה ללקוח, הבנה וטעימה שעוזרת לכל אחד לבחור את המשקה האולטימטיבי המתאים לאירוע והטעמים של כל אחד בהתאמה אישית. הברמנים של זמן אמיתי מציעים את חוויית הידע המקצועי הרב ואהבת תרבות השתייה הישראלית. המתחם יציע סדנאות, אירועי אלכוהול והדרכות במסלולים שונים וייחודים.

זמן אמיתי Shop הינה בבעלות משותפת של 'זמן אמיתי', שאמון על הצד המקצועי, הפרסומאי ובעל המשרד הפרסום יריב אברהם אשר אחראי על נושא הקריאייטיב  ואיש העסקים יניב איטליאנו שמגיע מעולם השיווק והעסקים. השלושה חברו מתוך אמונה ורצון לפתח ולקדם את תרבות האלכוהול בישראל בבית הפרטי של כל חובב אלכוהול ולהעניק למקצועות הבר והמסעדנות את המקצועיות והכבוד שניתן להם במקומות אחרים בעולם.

בית הספר, אשר נוסד בשנת 1989 מציע מגוון של קורסים וסדנאות בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר בתחום האלכוהול וחיי הלילה. לבית הספר 7 סניפים ברחבי הארץ, מחלקת סדנאות לחברות ולגופים פרטיים ומחלקת השמה. החזון של החברה הוא לייצר דור חדש של ברמנים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר אשר יעניקו ללקוחותיהם על הבר את חווית השתייה והבילוי האולטימטיבית.

זמן אמיתי SHOP אילת 22, פינת אליפלט 23 ת"א. טלפונים: 03-5185050  1-700-50-50-06

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top