חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נָנָה – בר. מסעדה – יפה, רומנטית וטעימה להפליא

מסעדת ננה. בר. מסעדה חדר פרטי לאירועים. היא יותר מאשר פנינה של חמד. היא מסעדה מצוינת והמיקום שלה והעיצוב שלה הם יותר מהדבר הנכון. היא דבר רומנטי, היא יפה, והיא טעימה להפליא. לאחר יותר מעשור, ננה עוברת מהפך. הנהלה חדשה, מתיחת פנים, אוכל שלא אחת הוא מרגש, וכמובן תפריט חדש של אוכל טעים מאוד, פשוט, לא מתיימר, תפריט שאנשים עם טעם שראו עולם ומחפשים אהבה ונחמה. אוהבים לאכול. תמצאו כאן חוסר פשרות על חומרי הגלם הטובים ביותר, בשר, דגה, פירות ים, ירקות ופירות, שמני זית, גבינות מחלבה וכולם נשלטים ביד אמונה רמה ואוהבת של שף שמעניק למנות טוויסט משלו.  חלל המסעדה מציע אזורי בילוי והסבה, בר, חצר פרטית,, חדר פרטי, ספות ואזורי ישיבה של "זולה" רומנטית, פריטי עיצוב אקלקטיים, נברשות מאירות בזהב וכתום רומנטיים ומה עוד אפשר לבקש.

תפיסת השירות היא חמה, מחבקת, מאירת פנים ומזמינת אורחים כזו שמכירה את האורחים, את הלקוחות הקבועים והעדפותיהם, כזו שמצליחה לתת לכולם תחושה ביתית אבל גם להפתיע ולרגש תוך שהם מתרווחים על מושבם, לוגמים משקה כלשהו מהבר ונהנים.

הבר עצום בגודלו. הוא מופרד מחלל המסעדה ומציע מבחר רחב של אלכוהול מובחר, קוקטיילים קיציים ויינות מרחבי העולם תוך מתן דגש וכבוד ליינות בוטיק ישראלים.

בימי שישי בצהרים, הבר הופך לזירה של מסיבה שמחה, עכשווית ותוססת ובערבים, יוגשו לכם תפריטי ספיישל לצד תפריט הבר הקבוע.

חדר האירועים הפרטי משלים את החוויה. כאן תמצאו אם תבקשו פרטיות מושלמת לעריכת אירועים קטנים ואינטימיים עד 40 איש. במרכז החדר שולחן אבירים ארוך ומסיבי והשילוב בין עיצוב אקלקטי לתאורה שכולה מוזהבת, יוצרת מקום מושלם לכל מי שרוצה להכניס רגשות לאינטראקציה אנושית.

השף יונתן בס עלם חמודות חביב (לשעבר "קופי בר" ומסעדות מובילות בניו-יורק) אחראי כאן על החגיגה אצלכם בצלחות והוא מפליא לעשות זאת מהמנות הראשונות ועד למנות הקינוח.

אז פתחתי בלחם הבית שמוגש עם חמאה ומבחר זיתים מתובלים, נישנשתי על הבר לצד קוקטייל נפלא "חמוצי ננה" שעשויים מ-5-סוגי ירקות מוחמצים, המשכתי לשולחן עם מולים בבירה ובייקון עם פטרוזיליה, שמן זית ופירורי לחם שאור, לצד שאנין בלאן יין לבן אמריקאי מרענן עם חומציות תומכת של קיץ ואחר כך גבינת בורטה וחציל קלוי על סלסלת צ'ילי וקונפי עגבניות, אחר כך כבד קצוץ שהוגש על ברוסקטה שמן זית ופטרוזיליה, אחר כך פאייה של פירות ים עם שרימפס, קלמארי, ראשי קלמארי, מולים, עם אורז ספרדי וזעפרן, ולא יכולתי לוותר על מנה עיקרית נוספת של פילה בקר על הגריל לצד סלק ומנגולד במחבת עם סלסת לימון כבוש, קינחתי במתוקים נפלאים.

ננה

בר. מסעדה

חדר פרטי לאירועים

אחד העם 1

נווה צדק, תל אביב

035161915

  

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top