חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב דלתון מציע עבורכם יינות לקראת ולנטיין דיי שיעניקו לכם סיבה למסיבה וחיזוק לאהבה

יקב דלתון התחיל כמפעל ציוני משפחתי וגדל להיות אחד היקבים המצליחים ביותר בישראל. עד היום שומר היקב על ייחודיותו המתבטאת במקצועיותו, איכות היין, באווירה המשפחתית ובתוכניותיו לעתיד. יקב דלתון ממוקם במרום הגליל, באזור הררי שופע ירק. איזור זה נחשב כאזור מצוין עבור בית גידול ליין, ויקב דלתון מחזיק בשטח המאסיבי ביותר באזור זה. היקב הוקם ב 1995 כשותפות בין חקלאי ממושב כרם בן- זימרה לבין מתי הרוני, איש עסקים מבריטניה. ענבי היין הראשונים נבצרו באוגוסט אותה שנה. מאז- עבר היקב לבעלות מלאה של משפחת הרוני (מתי- המייסד ואלכס- בנו). בשנת 1999 עבר היקב למיקומו החדש בפארק תעשייה דלתון, והיום מפרנס היקב למעלה מ-50 משפחות באזור. מאז שנת 2007, כרמי יקב דלתון נמצאים בבעלות מלאה של היקב- עובדה המקנה ליקב שליטה מלאה בכל תהליך הייצור והטרואר של היינות. בתחילת דרכו, היה יקב דלתון יקב בוטיק קטן עם ייצור של כ-30,000 בקבוקים. לאורך השנים היקב הלך וגדל עד שהגיע לממדיו היום שבו היקב מייצר היום כ 1 מיליון בקבוקים, כשמתוכם כשליש ליצוא בשווקים בעולם, בארה"ב ובקנדה. בשנת 2014, צפוי היקב לייצר כמיליון וחצי בקבוקים. לאחר הקמת יקב דלתון, שהיה הראשון באזור הגליל, האזור כולו קיבל תנופה: יקבים נוספים החלו לקום ותעשיית הצימרים המפוארת שקיימת באזור החלה לצמוח ואזור מרום הגליל  הפך ליעד תיירותי מוצלח ומבוקש. היום, היקב משקיע בפיתוח "דרך היין הגלילית", כחלק מחזונו הקהילתי. מוקף ביופי והיסטוריה, יקב דלתון הנו יעד תיירותי קרוב למגוון אטרקציות בעלות אופי דתי והיסטורי. הנוף הציורי סביב הכרמים משקיף לעמק החולה ולפסגת החרמון.

לכבוד חג האהבה הולנטיין דיי מציע היקב 2 יינות קלים עם נימה מתקתקה ונעימה כחיזוק לאהבה וכסיבה למסיבה ובמחיר שווה לכל כיס.

יקב דלתון – דף ייננית – רוזה 2012

תהליך הייצור:

היין מיוצר מענבי ברברה (15%), קברנה סוביניון (40%), שיראז (29%), גראנש (16%) . כל זן נבצר והותסס בנפרד. לאחר הבציר הושרו הקליפות עם המיץ במשך כ-5 שעות, שלאחריהן נסחטו הענבים והחלה התסיסה. היינות הותססו בטמפרטורה נמוכה על מנת לשמר את הארומות והרעננות של כל זן. עם תום התסיסה האלכוהולית עורבבו היינות.

רשמי טעימה:

דלתון רוזה 2012 הוא יין ארומתי להפליא, בעל ניחוחות של ורדים, תות שדה ואשכולית אדומה. זהו יין מתקתק עם משקל בינוני. בפה מורגשים טעמי הפרי, עם חמיצות מאוזנת וסיומת ארוכה.

המלצת הגשה:

מתאים במיוחד לליווי מנות פתיחה כגון חציל קלוי בטחינה, סלט פסטה קר או גבינות רכות ועדינות בסגנון גבינה צפתית.

אנליזה:

אלכוהול            13.5%

PH                  3.34

חומצה כללית 5.20 גר'/ליטר

סוכר שאריתי 6.50 גר'/ליטר

מחיר 44 ₪.

יקב דלתון – דף ייננית-מוסקאטו 2012

הענבים:

היין עשוי מענבי מוסקאט אלכסנדרוני, המגיעים מאזור השפלה. הענבים נבצרו בתחילת חודש אוקטובר.

תהליך הייצור:

עם הגעתם ליקב , מרוסקים הענבים והמיץ נשאר על הקליפות למשך מספר שעות על מנת להפיק מהן את מירב הטעמים הנמצאים בקליפה. לאחר פרק זמן זה, הענבים נסחטים ומתחיל תהליך התסיסה תוך שמירה על טמפרטורה נמוכה ובקרה מתמדת של רמת הסוכר. עם הגעת הסוכר והאלכוהול לרמה הרצויה מופסקת התסיסה על ידי קירור היין וסינון מיידי. היין המתקבל הוא בעל אחוז אלכוהול נמוך, מוגז מעט ובעל רמת מתיקות גבוהה.

רשמי טעימה:

על הלשון מורגשת תסיסה עדינה, היין בעל ארומת מוסקט אופיינית עם רמז של ורדים ואשכולית. זהו יין מאוזן, מרענן ונעים לשתיה.

המלצת הגשה:

מומלץ להגיש מצונן היטב בטמפרטורה של 4-6 מעלות. היין מתאים לשתיה עם קינוחים כגון: עוגת גבינה עשירה, גלידת וניל ומבחר פירות העונה. זהו יין קל, מרענן ומתאים לקינוח של ארוחה משובחת.

אנליזה:

אלכוהול            5%

PH                  3.44

חומצה כללית    4.44 גר'/ליטר

סוכר                 141 גר'/ליטר

מחיר                44 ₪.

יינות יקב דלתון

יקב דלתון מצטיין בחדשנות ונועזות בעשיית היין. בשנים האחרונות יוצרו יינות מזני: ברברה, סירה, פטיט סירה, ויוניה, שרדונה עם שמרי בר, זינפנדל, בלנדים מיוחדים מסדרת עלמה (קברנה, מרלו וקברנה פרנק)

הסדרות של יקב "דלתון":

יינות אדומים- שיראז, סירה, פטיט סירה, זינפנדל, ברברה, בלנד עלמה, קברנה מרלו וקברנה פרנק

יין המתתיה – יין הדגל של היקב, על שם מתי הרוני מייסד היקב לכבוד יום הולדתו ה-70 יצא היין מבציר 2006 ולפני כשנה יצא יין המתתיה מבציר 2008.

סדרת עלמה- עלמה קברנה מרלו בלנד 2009:עלמה שיראז מורברדר ויונייה בלנד 2009 ועלמה שרדונה ויונייה בלנד 2010

יינות לבנים- סוביניון בלאן רזרב, ויונייה רזרב, שרדונה.

יין קינוח- "אנה" על שם אן הרוני  ממיסדי יקב דלתון לכבוד יום הולדתה ה-70  ויין המוסקאטו.

יין רוזה.

יקב דלתון מייצר 12 סוגי יין ומידי שנה נבצרים 850 טון של ענבי יין. כל יינות דלתון כשרים למהדרין, כשרים לפסח ולא מבושלים.

יקב דלתון בע"מ
פארק תעשיה דלתון, ד.נ. מרום הגליל 13810

טל: 04-6987683
פקס: 04-6987684

משרדים
רח' תובל 23 רמת גן 52521

טל:  03-7518922
פקס: 03-7519305

יקב דלתון כולל מרכז מבקרים המציע סיורים הכוללים טעימות יין (חינם לחברי מועדון היקב) וארוחה חלבית קלה (בתוספת תשלום קטנה) וכן חנות המוכרת את מוצרי היקב ומוצרים נוספים מן הגליל.

http://www.dalton-winery.com/hebrew/

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top