דובל טריפל הופ 2012

מבשלת דובל מורטגט הבלגית ידועה בתור מבשלה שאינה קופאת על שמריה. המבשלה אשר מנוהלת על-ידי הדור הרביעי של המייסדים, אינה מפסיקה להפתיע ולחדש בתחום הבירות. בין החידושים האחרונים שלה ליפמנס און דה רוקס – בירה שמוגשת על קוביות קרח, מארזים מיוחדים עם כוסות דובל שעוצבו במיוחד על-ידי אמנים מרחבי העולם ואחד הפרויקטים המדוברים שלה – דובל טריפל הופ, גרסה מיוחדת של דובל המיוצרת עם שלושה סוגי כשות.

בירה זו יוצרה לראשונה בשנת 2007 כמהדורה חד-פעמית ומוגבלת שנועדה למכירה בתחומי בלגיה בלבד. התגובות הנלהבות והביקוש הגדול, אשר לווה בקמפיין צרכנים גדול בפייסבוק הביאו את המבשלה לייצר אותה שוב שלוש שנים מאוחר יותר. בדובל זו משתמשים כאמור בשלושה סוגי כשות (במקום שניים במהדורה הרגילה), בטכניקה מיוחדת ומורכבת.

המבשלה החליטה לייצר כל שנה בירת טריפל הופ שונה ומיוחדת, כאשר מה ששונה בין כל בירה ובירה הוא הכשות השלישית. הפעם הכשות השלישית (בנוסף לסאאז הצ'כית וסטיריאן גולדינג הסלובנית) היא הכשות האמריקאית סיטרה, אשר מעניקה לבירה ניחוח הדרי במיוחד עם רמזים ללימון, אשכוליות אדומות ואפילו ליצ'י.

הבירה נעימה לשתייה ואחוז האלכוהול הגבוה אותו היא מכילה – 9.5% (לעומת 8.5% במהדורה הרגילה) כמעט ואינו מורגש, בדומה לדובל הקלאסית.

דובל טריפל הופ 2012 הספיקה כבר לזכות במספר פרסים ותארים ברחבי העולם, ביניהם מקום ראשון בבחירת הצרכנים בפסטיבל זיטוס המוערך המתקיים כל שנה בבלגיה, תוך שהיא גוברת על לא פחות מ-500 בירות! ששלחו יותר מ-100 מבשלות שונות מרחבי אירופה.

הבירה מגיעה בבקבוקי 750 מ"ל מהודרים כיאה לבירת אספנים קלאסית.

בשל היותה מהדורה מוגבלת ומיוחדת, הגיעו לארץ הגיעו מספר מצומצם של ארגזים.

ניתן להשיג בחנויות המתמחות ובמסעדות ובברים המובילים.

מחיר מומלץ לצרכן: 85-90 ₪ בחנויות, 150-160 ₪ במסעדות ובברים.

יבואנים ונציגים בישראל:

נורמן פרימיום

 נוסד: 2006
מנכ"ל: אמיר נוימן
סמנכ"ל שיווק: פועה (פופו) עלון

טלפון: 03-6290500
פקס: 03-6290600
דוא"ל: [email protected]
אתר: www.norman.co.il
כתובת: הלחי 28, בני ברק

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top