BOTTEGA GOLD Prosecco DOC Spumante Brut Bottega Gold,BOTTEGA ROSE GOLD Pinot Nero Spumante Brut Rosé, כשר! – לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024

לראשונה בישראל הכירו את BOTTEGA, מותג הפרוסקו היוקרתי מאיטליה אשר זכה להצלחה עולמית. היין היוקרתי החדש, מגיע בבקבוקים מרשימים בצבעי זהב וכסף ומשדרג כל אירוע – שילוב מושלם של טעמים עשירים, תשוקה ואיכות בלתי מתפשרת. BOTTEGA מתאים לכל אירוע מחגי ישראל המסורתיים ועד לאירועים יוקרתיים, מיוחדים ומרגשים. יקבי ברקן מרחיבים את פורטפוליו יינות היבוא ומצרפים את מותג הפרוסקו היוקרתי והאיטלקי מבית BOTTEGA. תהליך ייצור הפרוסקו נשען על מסורת משפחתית ומקומית, לצד שילוב חומרי הגלם האיכותיים ביותר וטכנולוגיות מתקדמות.

ארבע מאות שנים של תשוקה לגידול גפנים. לבוטגה היסטוריה של ארבע מאות שנים בעולם היין והגראפה. מאז המאה ה-17, כאשר אבותינו טיפחו את הגפן כחקלאים חוכרים, עד כה, כאשר גראפה בוטגה ומשקאות חריפים זוכים להערכה בכל רחבי העולם. היום, יינות וליקרים של Bottega זכו ביותר מ-450 פרסים ושבחים, וניתן למצוא אותם ביותר מ-160 מדינות ברחבי העולם, בחנויות הדיוטי פרי הגדולות ובחברות התעופה. נכון לשנת 2022, Bottega Gold הוא היין המבעבע הנמכר ביותר בקמעונאות הנסיעות לפי דירוגי IWSR. ולפניכם: BOTTEGA GOLD Prosecco DOC Spumante Brut Bottega Gold ,BOTTEGA ROSE GOLD Pinot Nero Spumante Brut Rosé, יינות פרוסקו מבעבעים, מהנים, כשרים! – לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024

BOTTEGA GOLD

Prosecco DOC 2022 Spumante Brut

Bottega Gold הוא פרוסקו DOC, המתקבל על ידי עיבוד של ענבי גלרה. האלגנטיות, הרעננות והחיות של הבועות שלו, נובעות מהיופי והמסורת של הטריטוריה שלו, שבה פנורמות שאין לטעות בהן מעוצבות על ידי כרמים. אזור הגידול של ענבי גלרה ממוקם באזור ההררי של מחוז טרוויזו עד למדרונות ואלדוביאדנה (Valdobbiadene), הקרובה לפרה-אלפים הוונציאניים. אזור זה, מאופיין בחורפים ארוכים, אך לא קרים מדי ובקיצים חמים אך לא סוערים. הגפנים באזור זה, גדלות על סוגים שונים של אדמה, כל אחת מתאפיינת במגוון קרקעות, חשיפות ומדרונות שהופכים את הפרוסקו הזה ליין עם ניואנסים רבים. השטח ההררי נתון לטווחי טמפרטורות גבוהים בין יום ללילה. וריאציה זו בטמפרטורה מאפשרת התפתחות של ניחוחות עדינים, אלגנטיים יותר ובו בזמן עזים יותר.

הרכב זני: ענבי glera

כרמים: מהאזור ההררי הטוב ביותר במחוז טרביזו איטליה.

צבע, זהוב צלול ובהיר, עדין ומתמשך. באף, המעודן תווים פירותיים (תפוחים ירוקים, אגסים, פירות הדר) ופרחים (פרחים לבנים, שיטה, ויסטריה ושושנת העמקים), מרווה ותבלינים בסיומת. טעם, רך, הרמוני ואלגנטי, בעל גוף דק ועם חומציות תוססת אך מאוזנת.

המלצת הגשה: הגישו צונן היטב ב- 4 – 5 °C בכוסות פלוט גבוהות.

ניראות: הבקבוק המעוצב, המצופה זהב בוהק, מעניק נופך של יוקרה ובלעדיות, ומהווה מתנה מושלמת לכל חובב יין.

בקבוק: 750 מל״ל

אלכוהול: 11.5%

כשרות: כשר בהשגחת בד״ץ בית יוסף. יבול חו״ל. ובאישור הרבנות הראשית לישראל. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 117 – 119 ₪.

BOTTEGA ROSE GOLD

Pinot Nero Spumante  2022 Brut Rosé

Bottega Rose Gold הוא יין מבעבע ברוט רוזה המתקבל באמצעות עיבוד של ענבי פינו נרו.

כרמים: מאזור oltrepo' pavese בלומברדיה איטליה

צבע, ורוד מבריק, עדין, ביעבוע עדין ומתמשך. אף, ארומאטי, עז, אלגנטי, מורכב, מאופיין בתווים פרחוניים ופירותיים, בעיקר מעורבב פירות יער, דומדמניות ותות בר. החך, רענן, עדין, רך, מובנה, בעל חמיצות מאוזנת וטעם מסיים נעים ומתמשך.

המלצת הגשה: הגישו צונן היטב ב- 4 – 5 °C בכוסות פלוט גבוהות. מצוין כאפריטיף, מלווה כל ארוחה. משתלב במיוחד, עם מנות צמחוניות ודגים (סושי, רכיכות), בשרים לבנים וגבינות. ליווי אחרי ארוחת ערב נעימה.

ניראות: הבקבוק המעוצב, המצופה זהב ורוד, מעניק נופך של יוקרה ובלעדיות, ומהווה מתנה מושלמת לכל חובב יין.

בקבוק: 750 מל״ל

אלכוהול: 11.5%

הצעות הגשה: מצוין כאפריטיף ובקוקטיילים, הוא משתלב במיוחד עם מנות ראשונות, מנות ראשונות קלות (פסטה פירות ים ופסטה עשבי תיבול לא ארומטיים וריזוטו), מנות דגים מאודות או נאות, בשר לבן בגריל, מנות ירקות מבושלות או טריות.

כשרות: כשר בהשגחת בד״ץ בית יוסף. יבול חו״ל. ובאישור הרבנות הראשית לישראל. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 117 – 119 ₪.

יקב ברקן

הוא היקב המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות, לאורך השנים זכה היקב בכ- 500 מדליות בתחרויות יין נחשבות. כמו כן, ברקן הוא היקב הישראלי הגדול ביותר וגם היקב המוביל במכירות היין.

ברקן הוא הכורם הגדול ביותר בארץ. ליקב יש מעל 10,000 דונם של כרמים הפרוסים ברחבי הארץ- ממצפה רמון בדרום ועד הגליל העליון בצפון. פריסת הכרמים הרחבה מאפשרת לו מצד אחד להגיע לחומר הגלם הטוב ביותר, ומצד שני לבחון את הטרואר הישראלי בצורה הטובה. ליקב זנים שונים ורבים החל מזנים קלאסיים, זנים ים תיכוניים ועד זנים עתיקים (בני אלפיים שנה) ופריסת הכרמים הרחבה מאפשרת להתאים לכל זן את אזור הגידול המתאים ביותר עבורו.

BOTTEGA

כבר ארבע מאות שנה שמותג בוטגה מוביל בתחום גידול הכרמים. את דרכם החלו כשוכרי אדמה של הרוזנים המהוללים של Collalto, ובהמשך כבעלי אדמות עצמאיים. התשוקה הבלתי פוסקת לענבים והמסירות לאיכות ניכרים במשפחת Bottega כבר דורות רבים. במאה ה-20, החלה המשפחה להתבלט במיוחד, כשהביאה לידי ביטוי את אהבתה לגפן וליין. בשנות ה-50 וה-60, Aldo Bottega הציג יזמות יוצאת דופן, והקים את המזקקה הראשונה שלו. בשנת 1977 נוסדה Distilleria Bottega ב-Pianzano di Godega di Sant’Urbano, שם עבד יחד עם אשתו המסורה רוסינה, ושילדיהם Sandro, Stefano וברברה לצידם, הפכו את המזקקה לעסק משפחתי פורח. ההצלחה לא אחרה להגיע ו-Distilleria Bottega התפתחה במהרה והפכה ל-Bottega SpA, מותג עולמי עם מגוון מוצרים רחב ומרשים. בוטגה חרתה על דגלה לא רק את איכות המוצרים, אלא גם את הקיימות. מחויבות החברה לסביבה מתבטאת במיחזור, צמצום ושימוש חוזר בחומרים, כשהאנרגיה שמניעה את המפעלים מגיעה כולה ממקורות מתחדשים.

ניתן לרכוש בחנויות יין נבחרות מסעדות ברים ובתי קפה

קרדיט תמונות: יח״צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top