יקב פינטו מלבק 2023, שיראז 2023, בצירים חדשים, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ה 2024

יקב פינטו הוא חזון, הגשמת חלום של האחים ג'ימי וסאם פינטו, שעסקו שנים בעולם הפיננסים, והרימו מיזמים מצליחים בתחום. מפרישתם, ובעשור האחרון משקיעים את מרצם, זמנם ומומחיותם למיזמי פילנתרופיה, וחינוך בעיקר בפריפריה. מתוך ציונות ושליחות החלו להיות פעילים גם בפרויקטים לפיתוח הנגב, והרימו מיזמים תחומי החינוך והתיירות, בעיקר בירוחם שם מצאו כר פורה לעשייה. וגם בחקלאות. ביקב פינטו שואפים לייצר יין איכותי מאזור הגידול המדברי הייחודי ופועלים מתוך תשוקה גדולה ומחויבות המשפחה לאיכות בלתי מתפשרת ,לנגב ולעיר מירוחם. יקב פינטו מסמל את המסע שלהם ליצירת זן חדש של יינות איכות מדבריים. לאחר שנים של השקעה ומעורבות פעילה בסיוע לפריפריה בישראל, בעיקר בתחומי החינוך והתיירות, משפחת פינטו שמה לה למטרה להראות כי גם מחקלאות מדברית בנגב ניתן להוציא את המוצרים הטובים ביותר, בעלי הערך המוסף אמיתי הגבוה ביותר.
מתוך תשוקה גדולה ליין הקמנו את ‘יקב פינטו’ אשר מסמל את מחויבותינו ארוכת הטווח למדבר, לנגב ולעיר ירוחם. המשפחה בשיתוף עם כורמים מקומיים נטעה כרם ענבים גדול בסמוך לעיר, ובו זני ענבים ים תיכוניים מותאמים לטרואר המקומי המדברי. כרם ירוחם המרהיב השוכן על אפיק נחל שועלים שואף לבטא את יתרונותיו וייחודו של איזור גידול זה.  מתוך מחויבות לעשייה באיכות בלתי מתפשרת, גייסנו כיינן ראשי את יעקב אוריה, מהיננים המובילים בישראל, במשימה להוציא יינות איכות מהטובים בארץ – דווקא מהנגב. מתקן יקב חדיש ומושקע ומרכז חוויית מבקר מרשים צפויים לקום בקרוב בירוחם. “בנגב יבחן כושר היצירה והעוז החלוצי של ישראל״ – דוד בן גוריון" יקב פינטו מלבק 2023, שיראז 2023, בצירים חדשים, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ה 2024

יקב PINTO SHIRAZ 2023 – בציר חדש

רשמי טעימה שלי: צבע, מגנטה בגוון סגול עמוק. שופע ברק וויטאליות. שוליים בוהקים.  היין מתוחכם ואלגנטי. באף, סיגליות מורמות, דובדבן שחור, דומדמניות שחורות, פירות אדומים ושזיף דם. החך, חלק משיי ורך, עם טאנינים בשלים רכים וריכוז נהדר של טעמים ואורך של פירות כחולים בהירים ושוקולד מריר, עם גימור ארוך.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% שיראז

כרמים: נבצר ידנית מכרם ירוחם, שבהר הנגב. ומאזור עומר ברמת נגב.

אלכוהול: 14%.

תיאור היקב את היין: בעין: צבע רובי- סגלגל. באף: ארומות של פרי יער שחור, פלפל שחור ופלפל לבן. עם רמיזות של בשר מעושן, תבלינים אקזוטיים ושוקולד מריר.  בחיך:  מרקם עגול ואלגנטי, עם טאנינים רכים ומשולבים היטב, הנתמכים בצורה נהדרת על ידי חומציות טובה וסיומת ארוכה.
זהו יין שיראז מאוד אופייני, מאוזן, אלגנטי ועשוי היטב. זאת לצד אופי מתובל באופן מורגש – תרומת הטרואר המדברי – אשר הופך אותו ליין נפלא עם האוכל.

בקבוק: 750 מל"ל

יינן: יעקב אוריה

התיישנות: היין התבגר במיכל במגע עם לוחות עץ אלון איכותיים

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין לפסח ולכל ימות השנה. לא מבושל. לא משנת שמיטה. ללא חשד לערלה. הופרשו תרומות ומעשרות כדין. U P בהשגחת הרב יצחק שלו שליט"א. בהשגחת בד"ץ בית יוסף. בד״ץ בהשגחת רבי מרדכי גרוס שלי״טא

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

מחיר מומלץ לצרכן: 109 ₪.

יקב PINTO MALBEC 2023 – בציר חדש

רשמי טעימה שלי: צבע סגול-אדום. שןליים בוהקים. עם זר ריחני של פירות יער אדומים, ריבס, שזיפים וסיגליות עם תווים של עשבי תיבול. בחך, בשרני ודחוס, עם תערובת מורכבת של טעמי דומדמניות אדומות, דובדבן, פירות ריבה ותווים מלוחים, טאנינים רכים עדינים משי וסיומת ארוכה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% מלבק

כרמים: כרם ירוחם, הר הנגב; כרמי מבורך, עומר, רמת נגב.

אלכוהול: 13.5%.

תיאור היקב את היין: בעין: צבע סגלגל -שחור, אטום ומרוכז. באף: ארומות עשירות של פירות אדומים יחד עם פרי כחול – אוכמניות, לצד תבלינים אקזוטיים ופלפל שחור. בחיך: מרקם פירותי ועשיר, עם טאנינים רכים, וחומציות מורגשת שמאזנת את טעמי הפרי. זהו יין מלבק מאוד עשיר ופירותי, יחד עם זאת מאוזן ומורכב. זאת לצד אופי מתובל באופן מורגש – תרומת הטרואר המדברי – אשר הופך אותו ליין גסטרונומי, שמתפתח היטב בכוס.

בקבוק: 750 מל"ל

יינן: יעקב אוריה

התיישנות: היין התבגר במיכל במגע עם לוחות עץ אלון איכותיים

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין לפסח ולכל ימות השנה. לא מבושל. לא משנת שמיטה. ללא חשד לערלה. הופרשו תרומות ומעשרות כדין. U P בהשגחת הרב יצחק שלו שליט"א. בהשגחת בד"ץ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: 109 ₪.

יקב פינטו

היינות זמינים למכירה במסעדות ובחנויות נבחרות, דרך אתר היקב –  עם משלוח עד הבית, ביקב גם מארחים סדנאות יין חווייתיות וסיור בכרם בירוחם עד 20 משתתפים בתיאום מראש.

יש לפנות לנמרוד שקד 0506887011

או בדוא"ל
[email protected]

קרדיט תמונה: אתר היקב עיבוד שנת בציר על הבקבוק דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top