יקב רמת נגב מציע: ״אקסודוס״ רוזה 2023, ״אקסודוס״ לבן 2023,יין מרגש מהנגב, באיכות בינלאומית, לשולחן החג יין אקולוגי-מדברי פורץ דרך, כמתנת חג לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024

יקב רמת נגב הוא מיזם חלוצי שהקימה ב-2001 משפחת צדוק במושב קדש ברנע ומגיע להישגים
בינלאומיים. היקב זכה במדליית פלטיניום בתחרות היין הבינלאומית Decanter 2024 שנערכה בלונדון בחודש יוני האחרון, עבור היין הייחודי – אקסודוס גרנד רזרב 2018. את יקב רמת נגב הקימו בני הזוג נירה ואלון צדוק, ממייסדי המושב קדש ברנע, שהוקם בשלב הראשון בסיני. מתוך אהבה ליין ולייצור יין, החלו בני הזוג לגדל גפנים ואחרי לימודי יין ביקב שורק, התבססו כמגדלי כרמים מעולים והקימו יקב
מדברי. יקב רמת נגב מציע: ״אקסודוס״ רוזה 2023, ״אקסודוס״ לבן 2023,יין מרגש מהנגב, באיכות בינלאומית, לשולחן החג יין אקולוגי-מדברי פורץ דרך, כמתנת חג לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024

יקב רמת נגב ״אקסודוס״ רוזה 2023

רשמי טעימה שלי: צבע, גוון אפרסק סמוק, צלול עם שוליים בוהקים. זהאף, עמוס בשזיף, פטל ודומדמניות אדומות חמצמצות, ומבושם בפרחים עדינים ופלפל לבן. בחך, היין הוורוד הפריך והמרענן שהתקבל משילוב הזנים, מציע תערובת רעננה שופעת חיוניות, של פרי שזיף ופירות יער, עם כמה מבטאים צמחיים. היין החדש הזה, יפה, חכם ומקסים.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: יין זה הופק משילוב של ענבי קברנה פרנק ומעט ענבי סירה.

תיאור היקב את היין: ביין מורגש איזון מרשים בין פירותיות רכה לפרחוניות מתפרצת, מרעננת ושופעת טעימים.

אלכוהול: 12%

בקבוק: 750 מל״ל

תאריך מילוי: 20.3.2024

סך הכול בקבוקים: 3000

התיישנות: היין יושן 6 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

כשרות: כשר לפסח. בהשגחת בד״ץ איגוד רבנים בראשות הרב אשר יעקב וועצסטחיים כשר לפסח כשר למהדרין בהשגחת הרב מאיר סויסא רב אזורי הרבנות האזורית רמת נגב. ללא חשש ערלה טבל ושביעית. לא מבושל. הופרשו תרומות ומעשרות.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° -6° ־℃

מחיר מומלץ לצרכן: 109 ₪.

יקב רמת נגב ״אקסודוס״ לבן 2023

רשמי טעימה שלי: צבע, זהב בהיר צלול עם שוליים בוהקים. באף, תווים עליונים של חציר, אגס, אפרסק, רמז לפרחי אביב והדרים ומגע של מורכבות מוצקים. החך, טהור, אלגנטי ומדויק. שופע חיוניות. טעמי פירות טרופים, לימון טרי, הדרים ואפרסק, רמז עדין של אלון, לצד המינרליות העמוקה של תערובות צרפתיות דומות. חומציות קלה רעננה, מאוזנת וחלקה, נוגעת בניואנס של מליחות.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: הופק מבלנד של ענבי שאנין בלאן, שרדונה וסמיון

תיאור היקב את היין: בעל גוף בינוני מלא נוכחות חזקה חומציות טובה וארומה פרחונית ומשכרת

אלכוהול: 12%

בקבוק: 750 מל״ל

תאריך מילוי: 1.4.2024

סך הכול בקבוקים: 2900

התיישנות: יושן 8 חודשים בחביות חדשות מעץ אלון מבורגון צרפת. היין לא עבר סינון על מנת לשמור על טעמיו ואיכותו. תיתכן היווצרות משקעים.

כשרות: כשר לפסח. בהשגחת בד״ץ איגוד רבנים בראשות הרב אשר יעקב וועצסטחיים כשר לפסח כשר למהדרין בהשגחת הרב מאיר סויסא רב אזורי הרבנות האזורית רמת נגב. ללא חשש ערלה טבל ושביעית. לא מבושל. הופרשו תרומות ומעשרות.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° -6° ־℃

מחיר מומלץ לצרכן: 109 ₪.

היינן הראשי של היקב הוא הבן הבכור, יוגב צדוק, בוגר בהצטיינות של לימודי טכנולוגית יין באוניברסיטת פירנצה. יוגב מקדם ביקב, פיתוח ומחקר יינות פורצי דרך, ביחד עם אחיו גלעד, מנהל המכירות והשיווק של היקב, המקדם תרבות יין משוחררת ואחרת של שתיית יין כחלק מסגנון החיים השוטף.
☀️ מה הייחוד של יקב רמת נגב
טרואר שונה וייחודי של יין מדברי. תופעה עולמית נדירה.
יקב שורשי, נועז, הרפתקן ודינמי, המובל על ידי בני 40 תוססים, שכל הזמן מחפשים את החידוש הבא. שילוב של עולם חדש עם ישן.
כרמים נקיים מריסוסים וכימיקלים, בזכות האקלים המדברי היבש, שמונע היווצרות של פיטריות.
היקב מייצר יינות בתמחור נגיש וגם סדרות יוקרתיות עם יינות פורצי דרך, זוכי פרסים בינלאומיים.

היינות כשרים למהדרין ומיוצרים בהשגחת הרב מאיר סוויסה רב המועצה האזורית רמת הנגב
וכשרות בד״ץ איגוד רבנים בראשות הרב ורטהיים מנצ´סטר אנגליה.

המלצות לחגים:
מחפשים יינות במחיר נגיש שיביאו עניין וטעמים מרגשים לשולחן החג?
55- 50 ₪ לבקבוק
סדרת קדש ברנע של יקב רמת נגב מציעה יינות מדבריים צעירים, נגישים, פירותיים וקלילים בטווח מחירים נגיש.
בסדרה יין רוזה ויינות אדומים רכים ונגישים מענבים הנבצרים בכרמים ברחבי הר הנגב ורמת הנגב. זוהי סדרת הוקרה לחלוצי הנגב, מפריחי השממה שנותנת תמורה נהדרת למחיר משתלם.

לרכישה בחנויות כהלים ובאתר היקב

מחפשים יין איכותי ומרשים למתנת חג?
79 ₪ לבקבוק
נווה מדבר לבן –  בלנד מקורי המשלב בין חמיצות הסוביניון בלאן וחמאתיות השרדונה. הענבים נבצרו בכרם חלוצה וכרם שיזף בהר הנגב. יין יבש בעל חמיצות נעימה. תוכלו להנות מטעמי רקע של תפוח, גויאבה ופירות הדר עם סיומת וניחוח של פרי טרופי.

לרכישה בחנויות כהלים ובאתר היקב

89 ₪ לבקבוק
נווה מדבר אדום – יין מבציר 2022 שהניב יבול איכותי עם טעמים מחודדים ומרוכזים. יין מענבי קברנה סובניון בשלים. תוכלו להבחין בארומה של פרי אדום וטעמי רקע של פלפל שחור וקינמון.

לרכישה בחנויות כהלים ובאתר היקב

109 ₪ לבקבוק
אקסודוס רוזה – יין מענבי קברנה פרנק ומלבק שנבצרו בכרמי הנגב. היין עבר יישון בחביות עץ אלון צרפתי, שהעשירו את היין בארומה עדינה של וניל. איזון מרשים בין פירותיות מתפרצת לפרחוניות רכה, מרעננת ושופעת טעמים.

לרכישה בחנויות כהלים ובאתר היקב

109 ₪ לבקבוק
אקסודוס לבן – יין עם גוף בינוני מענבי שרדונה וסמיון שהתיישן בחביות עץ אלון חדשות וחביות בנות שנה. לשרדונה טעמים חמאתיים וארומה של טעמי מלון, גויאבה ואגס.

לרכישה בחנויות כהלים ובאתר היקב

150 ₪ לבקבוק
רמון מלבק – יין עם גוף מלא שמיוצר בנגב אחרי סדרת פיתוחים ממושכת של יוגב צדוק, היינן הראשי של יקב רמת נגב. יוגב האמין בסיכויי ההתאקלמות של ענבי המלבק בטרואר המדברי ומפתח את ייצור יין המלבק הייחודי של היקב, מאז 2014. טעמו של הרמון מלבק, עשיר יותר מטעמו של המלבק המוכר, בזכות הטכנולוגיה שמפעיל יוגב בגידול ובייצור.

לרכישה בחנויות כהלים ובאתר היקב
*מחירים מומלצים לצרכן

יקב רמת נגב מוביל תרבות יין חדשה ומשוחררת

ומפגין מצוינות מאזור הנגב על גבול מצרים

יקב רמת נגב מוביל תרבות יין חדשה, משוחררת ופורצת דרך, ממושב קדש ברנע ברמת נגב, חבל ארץ מרוחק, בסמוך לגבול ישראל עם מצרים. תנאי המדבר הייחודיים ביחד עם תעוזה ישראלית, טכנולוגיית יין אירופאית מקצועית ופורצת דרך וניהול משפחתי תוסס ומלא חיים, הביאו ליקב זכייה בפרס בינלאומי בחודש יוני האחרון.
היין אקסודוס גרנד רזרב 2018 של יקב רמת נגב, זכה במדליית פלטינום בתערוכת דקנטר בלונדון והיה ליין הישראלי הראשון שזה במדליה היוקרתית מכולן, מזה שלוש שנים. היין התחרה מול 18,000 יינות מרחבי העולם, בהם גם יקבים וותיקים, גדולים ועטורי פרסים וקיבל את הציון 97.

יקב רמת נגב ממשיך מסורת יין קדומה של ייצור יין בנגב, ושואף לבסס בנגב אזור יין מוביל ולסמן את רמת נגב כאזור גידול כרמים וייצור יין, ברמה  איכות עולמית.

על יקב רמת נגב:

הכרמים והיקב נמצאים במושב קדש ברנע במרחק 200 מטרים ספורים מהגבול עם מצרים.
בעלי היקב, בני הזוג נירה ואלון, היו ממקימי הישוב קדש ברנע בסיני. לאחר הסכם השלום עם מצריים, הקימה אותו הקבוצה החלוצית מחדש בשטח ישראל וסייעה בהפרחת יישובים סמוכים לחיזוק האזור כולו.

אב המשפחה, אלון צדוק, חקלאי, צפה בילדותו באביו מגדל גפנים ומייצר יין במושב גאולים, ובגיל 40 בעידודה של אם המשפחה, הצלמת נירה צדוק, נרשם ללימודי יין ביקב שורק והחל לגדל גפנים.
כשהיקבים הגדולים, שקנו ממשפחת צדוק את הענבים האיכותיים, הבינו שאלון משתעשע בייצור יין בהיקף קטן, הם דרשו ממנו להפסיק את הייצור הפרטי ולמכור להם את כל היבול. אלון לא הסכים והחליט דווקא לנטוע 10 דונם נוספים של קברנה סוביניון.  ב-2001 הוא החל לייצר יין מהכרם הקיים וייצר 15,000 בקבוקים בשנה.

ב-2006 כבר ייצר היקב 25,000 בקבוקים של יינות מדבריים אקולוגיים וייחודיים, ומכר יינות כשרים ליהודי ארה"ב.  שאר התוצרת נמכרה ביקב, במסעדות ובחנויות יין מובילות בישראל.

ב-2007 נטעה המשפחה עוד 30 דונם של גפנים והבן הבכור, יוגב צדוק, יצא ללימודי טכנולוגיית יין באקדמיה ליין בפירנצה. ב- 2009 סיים יוגב את לימודיו בהצטיינות והתמחה ביקב אנטינורי בטוסקנה. בהובלתו, רכשה המשפחה ציוד מתקדם לייצור היין וחביות איכותיות ממיטב היצרנים באיטליה ובארץ. בשנה זו גם צורפה לעסק המשפחתי, חלקת כרמים בגודל כעשרים דונם, באזור מצפה רמון ובה עורכת המשפחה מחקר ופיתוח עצמאיים.
הבן הבכור יוגב צדוק, הוא היינן הראשי ביקב והבן גלעד צדוק הוא מנהל השיווק והמכירות.

יינות היקב:

היקב מייצר 4 סדרות יין: קדש ברנע, רמון, אקסודוס, נווה מדבר.

הסדרה הבסיסית – ״קדש ברנע״ יינות צעירים, נגישים, פירותיים, קלילים בעיקר זניים  (זן אחד) במחיר נגיש. 60 ₪.

סדרת ״נווה מדבר״ סדרת יינות לבנים ויין אדום אחד באיכות גבוהה יותר. היין האדום עולה 89 ₪ היינות הלבנים 75 ₪.

סדרת ״רמון״ הסדרה המצטיינת והאהובה. 3 זנים. הענבים גדלים בחלקות מובחרות במצפה רמון. כל יין שומר על הייחודיות שלו. בלי להתערבב עם חלקות אחרות – סינגל ויניארד. יש בסדרה שני פיתוחים של משפחת צדוק: פטיט ורדו ומלבק. טעמו של המלבק, עשיר יותר מטעמו של המלבק המוכר, בזכות הטכנולוגיה שמפעיל יוגב בגידול ובייצור. גרסת הפטיט ורדו של יקב רמת הנגב, היא יותר קטיפתית ופחות ירוקה מהטעם המוכר של הזן.

סדרת ״אקסודוס״ בסדרה שני יינות זוכי פרסים בינלאומיים: אקסודוס רזרב בורדו 2020 הזוכה במדלית זהב כפול בתחרות TERRAVINO 2024 ו- אקסודוס גרנד רזרב אדום 2018, הזוכה במדלית זהב כפול ובתואר היין הישראלי המצטיין לשנת 2024 בתחרות  TERRAVINO ובמדליית פלטיניום בדקנטר.

יינות קינוח בסגנון פורט: היינות מתיישנים בחביות אלון במשך 30 חודשים. נבצרים בבציר מאוחר כדי לקבל רמת סוכר גבוהה. יין של 6% אלכוהול בתוספת ברנדי שמקפיץ ל-18% אלכוהול ויש בו סוכר טבעי. בסדרה זו: גולדן פורט – יינות לבנים מענבי גוורצמינסטר.  וסאותרן פורט – יינות אדומים.

יקב רמת נגב (יקב קדש ברנע)

מושב קדש ברנע ד.נ חלוצה 85513
טל.08-6555849
פקס.08-6571323

[email protected]

קרדיט צילום: אייל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top