יקב יפו 2022 הריטאז' לבן HERITAGE WHITE 2022 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024

יקב יפו״עולם של ניגודים. כמו גפן עדין שנובט מאדמה קשוחה או שמש בוקר חזקה שפוגשת טל קריר של לילה, אנחנו מאמינים שמפגש של ניגודים מייצר את התוצאות המעניינות ביותר. כמו הסיפור האישי שלנו גם היינות שלנו הם תוצר של מפגש בין ישן לחדש, בין קלאסי למודרני, בין צעיר ובשל, פרוע ומעודן, אתמול ומחר, אבא ובן״. ״סטפן היינן של יקב יפו, בנם של אן ומשה צלניקר, אנשי יין וותיקים, הוא בוגר הפקולטה לחקלאות באוניברסיטה העברית ולימודי ייננות בחבל בורגון בצרפת. סטפן חידד את כישוריו במהלך שנת עבודה ביקב באזור סנט אמיליון וביקב ידוע נוסף בדרום אפריקה. כניסתו לתפקיד הביאה עמה גישת 'עולם חדש' ליקב, השומרת בעיקר על הארומה ומתמקדת בייצור לבנים טריים, ארומטיים ופריכים. ביינות האדומים שלנו הביא סטפן שינוי כיוון, מתן עדיפות למהות הענבים, ושמירה על טעמם הפירותי, מהנה באותה מידה עם או בלי אוכל. סטפן שם דגש על טעמים ארומטיים, ומתרחק מלתת לתהליך היישון בחביות להאפיל על האיכויות האינהרנטיות של הענבים. הכרמים שלנו בעמק האלה ההיסטורי במורדות הרי יהודה מטופחים בקפידה כדי להניב אשכולות איכותיים המהווים את הבסיס ליינות שלנו. אנחנו משקיעים הרבה מחשבה ותשומת לב בכרמים שלנו, מתוך אמונה עמוקה באמירה הצרפתית ש"יין עושים בכרם".״ יקב יפו 2022 הריטאז' לבן HERITAGE WHITE 2022 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024

יקב יפו HERITAGE WHITE 2022

רשמי טעימה שלי: זהו יין בעל ניחוחות פרי ופרחים עזים, עם אופי בולט והתמדה ארוכה בפה. משמש ירוק, לימון, פריחת תפוז. משהו טוב וחטוב כמו ציפוי גבינת שמנת. פלפל לבן, אפרסק לבן, מנגו ירוק, פרי קיווי ותפוח ירוק. לחך יש חומציות בהירה אפית, מהשרדונה, ועושר מהוויוניה. כאן השלם גדול מסך חלקיו. יין מהנה לחלוטין.

סוג היין: לבן יבש

סדרה: הריטאז׳

הרכב זני: בלנד של ויונייה ושרדונה

כרמים: חלקות מטופחות באיזור הרי יהודה Appellation of Origin Judean Hills

תיאור היין על פי היקב: הריטאז׳ היא סדרת הדגל של יקב יפו. צבע זהוב עדין, ארומה של פריחה רעננה, משמש, קליפות תפוז ורמזים של וניל וקינמון. ליין גוף בינוני, עם מרקם חמאתי מלטף, טעמים פירותיים, נגיעת הדרים וחמיצות מאוזנת ונעימה. סיומת ארוכה וטעימה.

טכנולוגיה: הענבים מגיעים קרים ליקב, עוברים סחיטה עדינה, תסיסה קרה ולאחריה התבגרות בקור במשך 6 חדשים בחביות ובמיכל נירוסטה. תהליך שמשאיר ביין טעמים פירותיים יחד עם חמיצות נהדרת ותיבול עדין מחביות עץ האלון.

אלכוהול: 12.5%

יינן: סטפן ומשה צלניקר

התיישנות: היין תסס והתיישן בחביות עץ אלון צרפתי למשך 6 חודשים.

בקבוק: 750 מל״ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° -12°C

המלצת הגשה: מלווה מצויין למנות דגים, פסטות ומנות חריפות.

פוטנציאל התיישנות: 6 שנים

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה, ללא חשש טבל וערלה עפ״י היתר מכירה שע״י הרבנות הראשית לישראל. לא מבושל. בהשגחת רבנות מטה יהודה הרב גד אטיאס.

מחיר מומלץ לצרכן: 135 ₪.

יקב יפו

מושב נווה מיכאל עמק האלה

טלפון : 0544-550888 

[email protected]

קרדיט תמונה: באדיבות היקב

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top