יקב טוליפ פרנק מרלו רזרב 2022, יקב MAIA – Grenache Blanc Barrel 2023, ו – מארה רד 2022, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024

כמו רבים מכרמי הצפון, גם חלק מכרמינו ספגו פגיעות במהלך המלחמה, אך לצד זה המשכנו בנטיעת כרמים חדשים ובעשייה השוטפת בכרמים, וכעת כמובן בוצרים, גם תחת אש.
יקב טוליפ, נולד מתוך אהבה גדולה ליין ואהבה גדולה לאנשים. היקב מייצר יינות איכותיים, ייחודיים ומרגשים, הנמכרים ברחבי ישראל ובמדינות רבות בעולם. משפחת יצחקי בחרה בשנת 2003 להקים את היקב בכפר תקווה – ישוב קהילתי למבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, על מנת לשלב בין חזון הכפר לתשוקת המשפחה לייצר יין. שילוב מופלא זה הוליד מודל מרגש וראשון בעולם – יקב בוטיק חברתי. כיום מעסיק היקב את חברי הכפר בתחומו ונותן להם פלטפורמה להשתלבות בשוק העבודה כאחד האדם. ״אנו מאמינים שתוויות שמים על יין ולא על אנשים״. יקב MAIA מייצר יינות איכות בסגנון ישראלי – ים תיכוני שנועדו ליצור התאמה מושלמת לאווירה הים תיכונית בארץ לצד האקלים, הניחוחות והטעמים. היינות נעשים מזני אגן הים התיכון שגדלים בארצנו בצורה האידיאלית ביותר והינם התגלמות הגישה הים תיכונית ביצירה ישראלית. יקב טוליפ פרנק מרלו רזרב 2022, יקב MAIA – Grenache Blanc Barrel 2023, ו – מארה רד 2022, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024

יקב טוליפ פרנק מרלו רזרב 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול עמוק. באף, ניחוחות של שזיף מאובק, עם ליקוריץ, חצץ, עשב, קטורת ומעט פירזין ולבנדר סגול זורמים עד האף ומשתלטים על החושים. טעמים מפתים של דומדמניות שחורות, פירות יער כהים ושזיף, לצד שוקולד וציפורן, תווי פירות יער כהים, עשירים בחך – אמצע חלק, טעים, סיומת מתובלת, משלבת את הניחוחות המלוחים של הקברנה פרנק, עם טאנינים של שזיפים ומלאות המרלו.

סדרת הרזרב: מורכבת מיינות פרימיום העשויים מזנים קלאסיים שמגיעים ממיטב הכרמים בישראל. סדרת הרזרב של יקב טוליפ זכתה בציונים מכובדים וניקוד גבוה ממבקרי יין בינלאומיים. היא מעניקה חוויות שתייה איכותית ומרגשת.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי קברנה פרנק ומרלו

כרמים: הרי יהודה

תיאור היקב את היין: יין זה הינו מכרם יחידני באיזור הרי יהודה. היין עשיר מאוד ובעל סיומת ארוכה.

התיישנות: הזנים התיישנו בנפרד 6 חודשים, עורבבו והתיישנו יחד במשך 8 חודשים נוספים, בסך הכול 14 חודש,  בחביות עץ אלון צרפתי לצורך התבגרותו העדינה והשבחתו של היין. לפני הביקבוק עבר היין סינון גס בלבד, לשימור טעמיו הייחודיים.

אלכוהול: 13.5%

יינן: דוד בר אילן

בקבוק: 750 מל״ל

תאריך מילוי: 3.2024

טמפרטורת הגשה מומלצת: 17°-18°־℃

כשרות: כשר בהשגחת הרב ישראל יאיר ביטון רב המועצה האזורית עמק יזרעאל ללא חשש טבל ערלה. שמיטה עפ״י היתר מכירה.

ידידותי לטבעונים – VEGAN FREINDLY

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪.

יקב MAIA גרנאש בלאן 2023

רשמי טעימה שלי: אף, יפה של מלון ופרחים, אפרסקים וקרם, סלע כתוש ועשב לימון. בחך, הפריך המונע חומצה, יש את המרקם הייחודי של גרנאש בלאן, הממלא את חלל הפה בטעמי אשכוליות לבנות, חומצות בהירות, מינרליות גיר ונגיס קטן גס של טאנין, מקליפת תפוח ירוק בסיומת.

יקב MAIA מייצר יינות איכות בסגנון ישראלי – ים תיכוני שנועדו ליצור התאמה מושלמת לאווירה הים תיכונית בארץ לצד האקלים, הניחוחות והטעמים. היינות מיוצרים מזני אגן הים התיכון שגדלים בארצנו בצורה האידיאלית ביותר והינם התגלמות הגישה הים תיכונית ביצירה ישראלית.
על סדרת PLAYGROUND: סדרת PLAYGROUND הינה סדרת יין חדשה של יקב מאיה. סדרה זו הינה מגרש המשחקים של ייננית היקב דנה בני ולכן, ניתן לצפות בכל בציר גם ליינות שונים. הסדרה נשארת נאמנה לחזון היקב – יצירת יינות ישראלים המתאימים לאקלים, למזג האוויר, לניחוחות ולתרבות הישראלית -ים תיכונית.

סוג היין: לבן יבש

תיאור היקב את היין: גרנאש בלאן פירותי בעל גוף אשר שהה בחביות עץ, יין חדש המיוצר אצלנו לראשונה. הענבים עברו תסיסה ספונטנית בחביות עץ והתיישן על השמרים במשך מספר חודשים. ליין ארומה של פירות רעננים לצד ווניל ותבלינים, טוסטיות. מרקם קרמי וגוף מלא.

אלכוהול: 11%

יינן: דנה בני, פרופ׳ קוסטאס – יועץ כרם יין

בקבוק: 750 מל״ל

תאריך מילוי: 3.2024

התיישנות: 7 חודשים

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6° -8°־℃

כשרות: כשר לפסח למהדרין בהשגחת ועד הכשרות O.K ללא חשש ערלה טבל ושביעית בקבוק חדש. לא מבושל. בהשגחת הרבנות האזורית עמק יזרעאל. בהשגחת בד״ץ בית יוסף. בהשגחת טארטיקוב הרב יחיאל באב״ד K P

ידידותי לטבעונים – VEGAN FREINDLY

מחיר מומלץ לצרכן: 135 ₪.

יקב MAIA מארה רד 2022

רשמי טעימה שלי: שילוב עוצמתי של טעמי דובדבן שחור, תות ודומדמניות שחורות, בשילוב ניחוח עדין של, תווים של אוכמניות, דובדבן שחור ותות, אפרסקים מיובשים וכוכב אניס. חך, מורכב וחלק, תחושת פה קטיפתית, עם סיומת ארוכה להפליא של תבלינים, קופסת סיגרים ופירות יבשים.

יקב MAIA מייצר יינות איכות בסגנון ישראלי – ים תיכוני שנועדו ליצור התאמה מושלמת לאווירה הים תיכונית בארץ לצד האקלים, הניחוחות והטעמים. היינות נעשים מזני אגן הים התיכון שגדלים בארצנו בצורה האידיאלית ביותר והינם התגלמות הגישה הים תיכונית ביצירה ישראלית.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: קריניאן, סירה ומורבדרה.

כרמים: בקעת הנדיב

התיישנות: היין מתיישן במשך 8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות.

תיאור היקב את היין: זהו יין אדום מרענן המתאים לקיץ ונגיש, עם מנעד נוכח של ארומות של פירותיות טרייה, תבלינים ועשבוניות. מחמיא למגוון רחב של מנות. היין עבר סינון גס בלבד. היין מתאים למגוון רחב של מאכלים מומלץ לשתות בחברה טובה.

אלכוהול: 13.5%

יינן: דוד בר אילן. פרופ׳ קוסטאס – יועץ כרם יין. פרופ׳ יאניס יינן מלווה

בקבוק: 750 מל״ל

תאריך מילוי: 6.2023

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° -17°־℃

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה בהשגחת הרב ישראל יאיר ביטון רב המועצה המקומית עמק יזרעאל ללא חשש טבל ערלה. שמיטה עפ״י היתר מכירה.

ידידותי לטבעונים – VEGAN FREINDLY

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪.

יקב טוליפ

יקב MAIA

קרדיט תמונות הבקבוקים: יקב טוליפ/ רן הלל ובועז אשכול

 

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top