חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טוליפ משיק אפליקציית סמארטפון והוא היקב הראשון בארץ להציע לחובבי היין אפליקציה ל- IPhone ולאנדרואיד

יקב טוליפ משיק אפליקציית סמארטפון חדשה, ובכך הינו היקב הישראלי הראשון להציע אפליקציה שכזו. האפליקציה תואמת למכשירי IPhone ולמכשירי אנדרואיד.האפליקציה גם מאד חברתית ומאפשרת שיתוף עם חברים, העלאת צילומים, חיבור לפייסבוק ואף חיבור ל-waze כדי להקל על ההגעה ליקב.

באמצעות האפליקציה ניתן יהיה לקבל עדכונים מהיקב על יינות חדשים, אירועים, חידושים ביקב ועוד; לקבל מידע כללי אודות יקב טוליפ, האנשים שמאחוריו והכרמים מהם מגיעים הגפנים; לדפדף בקטלוג היינות וללמוד על כל אחד מיינות היקב השונים; לצפות בסרטוני וידאו וללמוד על שלבים שונים בהליך יצירת היין; לקבל את רשימת המסעדות והחנויות בהן ניתן לרכוש את יינות יקב טוליפ, תוך חלוקה לאזורי הארץ; להצטרף למועדון הלקוחות של היקב ועוד.

בנוסף, מציע היקב דרכים שונות להקל על יצירת קשר עם היקב, ביניהן: מילוי טופס הזמנת יינות היקב, חיוג ישיר תוך לחיצת כפתור ופרסום פוסטים.

 

יקב טוליפ תמיד שם את החדשנות הטכנולוגית בכל תחומי פעילותו כנר לרגלו – החל מטכנולוגיות יקרות ביותר של מכשור ומחשוב, דרך טכנולוגיות בייצור היין, ועד טכנולוגיות לשמירת קשר עם חובבי היין וקהל הלקוחות הנאמן שלנו, כפי שהיה לנו חשוב לעשות הפעם בפיתוח האפליקציה.

"מעבר לעדכניות האפליקציה, היה לנו גם חשוב להקפיד – שמבחינה ויזואלית האפליקציה תראה ברורה ונקייה, בדיוק כמו התוויות שעל בקבוקי היין שלנו; ושהיא אף תהיה ידידותית למשתמש, ככל פעילות יקב טוליפ, שהוא "יין שאוהב אנשים". , מסר רועי יצחקי, בעלים ומנכ"ל יקב טוליפ.

את האפליקציה שפיתחו App4u, ניתן להוריד ללא תשלום בחנויות האפליקציות של מכשירי הטלפון הסלולאריים החכמים.

יקב טוליפ הינו יקב בוטיק משפחתי, בבעלות ובניהול משפחת יצחקי, הממוקם בכפר תקווה, שבקריית טבעון. יינות היקב איכותיים ויוקרתיים ביותר, וזאת בין היתר באמצעות שימוש בענבים מהכרמים הטובים ביותר, דרך שימוש בטכנולוגיות ותהליכי יצור מובילים ומתקדמים ביותר ועוד. בנוסף, יינות היקב מעניקים תמורה מלאה למחיר; ועשייתם נעשית תוך פעילות תרומה לקהילת כפר תקווה, בה מתגוררים בעלי מגבלות וצרכים מיוחדים.  למידע ולפרטים נוספים:

www.tulip-winery.co.il

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top