יקב MASI – TUPUNGATO PASSO BLANCO, MASI – TUPUNGATO PASSO DOBLE, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024

MASI, הוא יצרן יין איטלקי, בעל עבר של למעלה מ-250 שנה היושב באזור וואלפוליצ’לה באיטליה, בתחילת שנות השמונים היקב רכש יקב וותיק בלב אזור העמק הקטנטן של עמק טופונגטו הנמצא בתוך עמק אוקו במנדוזה. תפיסת העולם הייתה לשלב בין השיטות הוותיקות של מאסי הכוללות את הזנים האיטלקיים והשיטות האיטלקיות הכוללות את שיטת האפסימנטו (ההצמקה) יחד עם זנים ושיטות ארגנטינאיות מקומיות. Masi Tupungato, זהו אחד המותגים הטובים ביותר שיעניקו לכם את הטעם האותנטי ביותר של ענבים כמו מלבק וטורונטס. הפילוסופיה של מאסי תמיד הייתה ליצור מציאות אקולוגית בת קיימא. יקב MASI – TUPUNGATO PASSO BLANCO, MASI – TUPUNGATO PASSO DOBLE, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024

MASI – TUPUNGATO PASSO BLANCO

רשמי טעימה שלי: צבע, צהוב כעין הקש חיוור וצלול, עם השתקפויות ירקרקות ושוליים בוהקים. באף, ניחוחות מורכבים, של פרחים ופירות בשלים, אפרסקים ומשמשים מיובשים, שנותנים תחושת דיסוננס שעוד רגע טועמים יין מתוק. חך, רענן וארומטי, גוף בינוני. טעמי הדרים טריים, מלווים ברמזים נעימים, של פרי טרופי ולימון. החמיצות הפריכה של היין, מאוזנת על ידי רמיזת מתיקות עדינה, שהופכת אותו לבחירה מושלמת ליום קיץ חם. הסיומת המתמשכת נשלטת שוב על ידי הדרים. ״פיצוץ של ניחוחות אלגנטיים ומרוכזים וטעמים רעננים. זהו יין חדשני המיוצר בסגנון לא שגרתי אך ורק מענבים אורגניים המיוצרים באחוזת Masi Tupungato במנדוזה בארגנטינה. הגוף והרעננות שלו, מגיעים מזן הענבים המקומי, Torrontés, בעוד שענבי פינו גריג'יו, מיובשים קלות בתהליך האפסימנטו, מעניקים לו קלאסה וסגנון של יין לבן ונציאני מוביל״.

ארץ ייצור: מנדוזה ארגנטינה

סוג היין: לבן יבש – אורגני

הרכב זני: 55% טורונטס ו- 45% פינו גריג’יו.

עשיית היין: הפינו גריג’יו, עובר את תהליך האפסימנטו, המרכז את הארומות והטעמים למשך כשבועיים. (האפסימנטו, תהליך שבדרך כלל מתבצע באזור ונטו באיטליה. בתהליך זה, נותנים לענבים להתייבש במהלך החורף כדי לשפר את הריכוז והארומה). לאחר התסיסה הענבים מאוחדים לבלנד הסופי ועובר התבגרות קצרה במיכל.

תיאור היקב את היין: חומציות בינונית-נמוכה, פיניש ארוך עם ארומות של אגסים, תפוחים צהובים, עירית, מי ורדים יחד עם מינרליות גבוהה יחסית ומעט מלח.

יינן: Sandro & Sergio Boscaini

בקבוק: 750 מל״ל

אלכוהול: 12.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°-℃

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

MASI – TUPUNGATO PASSO DOBLE

רשמי טעימה שלי: יין אלגנטי ועוצמתי, בעל גוף מלא וניחוחות מורכבים משילוב הענבים, היוצרים סימפוניה הרמונית של טעמים. האף, מלא בניחוחות מתובלים מתוקים, דובדבן שחור בשל, אוכמניות ודומדמניות שחורות, המובילים לחך של טעמי פירות יער בשלים, עם תווים של קקאו, תבלינים ווניל, שזיפים מיובשים וליקוריץ, עטופים בטאנינים רכים וסיומת ארוכה וחלקה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 82% מלבק, 18% קורבינה

עשיית היין: הענבים עוברים את תהליך האפסימנטו למשך כשלושה שבועות, לאחר תסיסה והשרייה ארוכה על הקליפות היין מתבגר כשנה בחביות.

תיאור היקב את היין: חומציות בינונית, טאנינים רכים, ארומות של ליקריץ, שזיפים שחורים, תאנים ושוקולד שחור עם תבלינים מתוקים. יין אדום, בעל תכולה ארומטית גבוהה במיוחד המיוצר באחוזת Masi Tupungato בניהול אורגני במנדוזה, בארגנטינה. יין מודרני עם סגנון נון קונפורמיסטי, בולט בפירותיות העזה והחריפות העדינה שלו. האופי החזק והשופע שלו מגיע מענב המלבק המקומי, בעוד שהתוספת של קורווינה ורונזה מיובשת קלות מעניקה לו את המשיכה הקלה והאטרקטיביות של יינות ונציאניים.

יינן: Sandro & Sergio Boscaini

בקבוק: 750 מל״ל

אלכוהול: 14%

התיישנות: כ- 12 חודשים

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18°-16°-℃

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן: 84 ₪.

מ. אקרמן בע”מ עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז”ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית, תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע”מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי. החזון – חיזוק המובילות בתחום המשקאות החריפים בישראל באמצעות חוויית שירות ורפרטואר חדשני ואיכותי, עם דגש על חינוך ומיסוד תרבות שתייה מתקדמת.

MASI

טלפון שירות לקוחות: 050-8700888

מענה טלפוני בין השעות 09:00-17:00

מייל שירות לקוחות: [email protected]

קרדיט תמונות: מתוך קטלוג היינות של אקרמן

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top