יקב רזיאל 2022 ROSE' RAZI'EL לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024

"חזרנו ליצור יין ברמת רזיאל" מודיעה משפחת בן זקן הרי היא כולה יקב קסטל. והם ממשיכים ואומרים: "זהו חלק ממסע משפחתי רב דורי של למידת האזור וחיפוש אחרי הרמוניה, איכות וחפש יצירתי. היקב מאפשר עשייה מוקפדת בהיקפים מצומצמים ושימוש בשיטות מסורתיות הדורשות עבודה מרובה וזמן ארוך". יקב רזיאל RAZI'EL משיק 2022 ROSE' RAZI'EL לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024.  

2022 ROSE' RAZI'EL

רשמי טעימה שלי: רוזה בהיר ומתובל, מהדהד עם ניחוחות קופצים מהכוס עם תותי בר, ​​דובדבנים, נקטרינות ורמזים לעשבי תיבול פרובנס מלוחים, עלה תות ופלפל לבן, מי ורדים אדומים ומינרלים צורניים. החך, עדין ויחד עם זאת בריכוז יוצא דופן, מלא בפירות בהירים ועסיסיים, חומציות פריכה, ותווי הצמחים והפלפל העדינים, משחקים גם כן. רוזה כל כך מושך ומרענן וכל כך מוכן להנאה מיידית, עם סיומת ידידותית לאוכל.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: הופק מענבי מורברדה, גראנש וסירה

עשיית היין: שנבצרו בבציר ידני. היין תסס והתפתח במשך 6 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי בגודל 600 ליטר.

תיאור היקב את היין: היין מתאפיין בפירותיות בולטת ורעננות נהדרת. טעמו עגול ועשיר. זהו יין מאוזן היטב ובעל סיומת ארוכה ונעימה.

בקבוק: 750 מל״ל

תאריך מילוי: מאי 2023

אלכוהול: 13%

טמפרטורת הגשה מומלצת:C 8°

יקב רזיאל הוא: VEGAN FRIENDLY

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה, ללא חשש טבל וערלה. על פי היתר מכירה שע״י הרבנות הראשית לישראל. בהשגחת הרבנות מטה יהודה הרב גד אטיאס. לא מבושל. בקבוק חדש.

יקב רזיאל

רמת רזיאל 9097400

הרי יהודה  02-5358555 

קרדיט צילום: אלעד ברמי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top