יקב היוצר LYRICA פטיט סירה 2021, VIRTUOSO שיראז 2023 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024

יינות יקב היוצר מופצים ונמכרים ברחבי העולם ומהווים עדות וחותם איכות לתעשיית היין הישראלית. השנה אנחנו צפויים לבצור יותר מ- 3,500 טון ענבים במספר שיא של כרמים – כ- 80 – בכל רחבי הארץ. פיליפ ליכטנשטיין, יינן היקב, מדווח שעם כל האתגרים בגידול הענבים ובבציר, השנה צפויה להיות טובה מאוד. טעמו הנגיש של היין ומגוון הזנים קולעים לטווח רחב של קהלים ואוהבי יין מכל העולם משבחים אותו. זהו יקב משפחתי ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.
יקב ארזה הוא יקב משפחתי ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי. היקב מייצר כיום למעלה מ- 4 מיליון בקבוקים בשנה המשווקים ברשתות השיווק השונות ובחנויות היין. בשנים האחרונות נטע היקב כרמים בכל אזורי היין המובחרים בארץ החל מהגליל. העליון בצפון ועד רמת הנגב בדרום מתוך הבנה כי בכל חלקה מתקיימים תנאי גידול עם מאפייני פרי שונים, המתאימים לסוגי יין מגוונים. כל כרמי היקב עומדים תחת פיקוח קפדני של צוות היקב בכדי לוודא תנאי גידול מיטביים לכל גפן וגפן.יקב היוצר LYRICA פטיט סירה 2021, VIRTUOSO שיראז 2023 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024.

יקב היוצר LYRICA פטיט סירה 2021

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של עור ופרחים רעננים. בחך, פירות כהים בשלים, טעמי ריבת אוכמניות, אספרסו, טבק מתוק ותה צמחים שחור. טאנינים בינוניים, עם איזון מסקיט מעושן, המוביל לסיומת שופעת ומתמשכת. 

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי פטיט סירה

תיאור היין על פי היקב: סדרת LYRICA עטורת הפרסים. יינות הסדרה נוצרו ממבחר זני ענבים שמוצאם באגן הים התיכון, הנפוצים בעיקר בדרום צרפת, איטליה וספרד ומתאימים יותר מכל לאקלים בישראל. הענבים מגיעים מכרמים באזור הכרמל וסביבת הר תבור. דגש רב הושם על גידול אופטימלי בכרם, שיאפשר להגיע לבשלות מלאה תוך שמירה על פירותיות רעננה ככל האפשר. היין התיישן בחביות עץ אלון למשך 24 חודשים. צבע אדום ארגמני עז, עם ניחוחות של דובדבן ופטל שחור, עם רמזים של ציפורן ומוקה בעל גוף חזק ועוצמתי ומלטף. 

אלכוהול: 13.5%

יינן: פיליפ ליכטנשטיין

התיישנות: 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי 2/3 ואמריקאיות.

בקבוק: 750 מל״ל

תאריך מילוי: 15.7.2024

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

התאמה לאוכל: ליריקה פטיט סירה מתאים בעיקר למאכלי בשר אדום; ול״על האש״ למשל. מנגד, הוא יתאים גם לגבינות קשות, עזות טעמים.

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרבנות מעלה אדומים. ברכתו ״בורא פרי הגפן״ גם לדעת מר״ן ה״בית יוסף״. לא מבושל. בקבוק חדש. בהשגחת הבד״ץ העדה החרדית ירושלם.

ידידותי לטבעונים – VEGAN FRIENDLY

מחיר מומלץ לצרכן: 89.90 ₪.

יקב היוצר VIRTUOSO שיראז 2023

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום כהה. באף, ניחוחות מורים של דובדבן שחור ושוקולד. בחך, טעמי פירות כהים מרוכזים מושבחים באופי אלון עדינים של מוקה ותבלינים. בעל גוף מלא ובנוי היטב עם טאנינים בשלים מוצקים המספקים איזון ואורך

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי שיראז

תיאור היין על פי היקב: יין בצבע ארגמן עז. באף עולים ניחוחות של תות בר וסיגליות, עם רמזים לטבק; מעושנים מעט. בפה היין הוא בעל גוף חזק ורך, חם ומלטף.
סדרת Virtuoso עוצבה בקפידה ובייחודיות רבה, וההשראה לעיצובה מגיעה מעולמות כלי הנגינה, עם בקבוק בעל צורה ייחודית המיובא ממפעל בוטיק לזכוכית בצרפת. ייצור היין בוצע על ידי קליטת הענבים וריסוקם, הם קוררו ועברו להשריה קרה עם הקליפות למשך כ- 3 שבועות. לאחר מכן, היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 9 חודשים.

אלכוהול: 13.5%

יינן: פיליפ ליכטנשטיין

התיישנות: היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 9 חודשים. 

בקבוק: 750 מל״ל

תאריך מילוי: 7.7.2024

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃התאמה לאוכל: וירטואוז שיראז הוא מלווה נפלא למנות בשריות על האש: עופות, שיפודים, קבב וכד׳.

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרבנות מעלה אדומים. לא מבושל. כשר בהשגחת הבד״ץ של העדה החרדית ירושלם. כשר לפסח בהשגחת ״בית יוסף״

ידידותי לטבעונים – VEGAN FRIENDLY

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪.

יקב היוצר

[email protected]
02-5351442

קרדיט צילום הבקבוקים: אייל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top