״צור עולם של יין״ La Maison Bleue, Chardonnay, Vin de France, Blanc, 2023 כשר לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024

"צור עולם של יין" הינה חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים לישראל ממגוון מדינות בעולם ביניהן צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד, ועוד כשכל היינות והמשקאות המיובאים כשרים. "צור סוכנויות" מייבאת את מרבית היינות מחברת "רויאל ויין" ROYAL WINE ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. ועוסקת ביבוא יינות ייחודיים אותם ניתן להפיק במיטבם מאזורים מסוימים בעולם – צור סוכנויות מביאה מגוון רחב ביותר של יינות מיוחדים אלו לארץ. היינות המגוונים מאד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים, והן מבחינת תהליך ייצור היין. וכן מגוונים מאד בסגנונות ובאיכויות ובהתאם לכך גם מחיריהם. יינות רבים זכו במדליות בין לאומיות ועמדו בקריטריונים המחמירים ביותר של שופטים בתחרויות בין לאומיות בהן השתתפו. וכן קיבלו ציונים גבוהים ביותר ממבקרי יין. צור סוכנויות מביאה לישראל יינות אלו כדי שגם הציבור בישראל יוכל לטעום וליהנות מיין משובח, איכותי, טוב וכשר. יין שכולם יוכלו לשתות! "צור עולם של יין" La Maison Bleue, Chardonnay, Vin de France, Blanc, 2023 כשר. לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ״ה 2024

La Maison Bleue, Chardonnay, Vin de France, Blanc, 2023

רשמי טעימה שלי: צבע, זהוב בהיר, צלול, עם שוליים בוהקים. באף, יש לו תווים של תפוח, אגס, אפרסק לבן, פריחת תפוז, רמיזת פרי טרופי פסיפלורה ומעט עשן ותבלינים. החך, עם חומציות טובה, עם טעמים וארומות מרעננים ונעימים, של תפוח, אגס, רמזים לקלייה, תבלינים ופריחה צהובה. הסיומת ארוכה, בשלה, עגולה ומוכנה לשתייה.

סוג היין: לבן יבש

מקור: צרפת Rhone Valley

הרכב זני: ענבי שרדונה

תיאור היקב את היין: משקף את השמיים והאוקיינוס, לה מייזון בלו, ממחיש בצורה מושלמת את הטרואר שממנו הוא מגיע. בציר זה נהנה מהחום של השמש הדרום-מערבית כדי לפתח חומר ומורכבות תוך הנאה מאקלים אוקיאני המעניק לו רעננות וחיות. צבע, זהוב עמוק והשתקפויות אם הפנינה, חושף הבעה טעימה על האף, עם תווים פרחוניים ופיקנטיים. בחך, הוא חושף תווים של צור, חמאת אגוזי לוז, איריס ואננס.

התאמה לאוכל: יין זה משתלב בצורה מושלמת עם בשרים לבנים, סלטי קיץ או מגש פירות ים.

אלכוהול: 12%

בקבוק: 750 מל״ל

כשרות: כשר לפסח בהשגחת Rabbi Seckbach, OU, CRC מבושל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°־℃

מחיר מומלץ לצרכן: 49 ₪.

"צור עולם של יין"

אלכסנדר ינאי 23 פתח תקווה

טלפון: 036183937

 [email protected]

קרדיט תמונה: יח"צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top