יקב גבעות – גופנה חמדאני ג'נדאלי 2023, גבעות נווה 2023, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ה 2024

יקב גבעות יקב בוטיק משפחתי שוכן בגבעת הראל אשר בלב השומרון, על מצוקי נחל שילה, כ-800 מ’ מעל פני הים, באזור הררי בעל מסורת עתיקת יומין של גידול כרמים. השילוב המוצלח בין טרואר ייחודי, המאפשר גפנים איכותיות, לבין טכנולוגיה מתקדמת, מסייע ליקב לממש את חזונו לייצר יינות איכותיים בעלי אופי וטעם ייחודי. אך גם חומרי הגלם הטובים ביותר זקוקים לידע מקצועי מעמיק וליד אוהבת. יקב גבעות, בניהולו של אליאב מילר, הוא יקב בוטיק משפחתי אשר הוקם בשנת 2005 ע”י איש העסקים אמנון וייס והיינן הראשי, ד”ר שיבי דרורי, אגרונום וחוקר בתחום הגפן והיין באוניברסיטת אריאל. המחקר שהוביל ד”ר דרורי חשף כ-60 זני ענבי יין ארץ-ישראליים עתיקים, לשם ייצור יינות מקוריים מזנים הגדלים בישראל בכלל ובאזור השומרון בפרט זה אלפי שנים. היקב מייצר כ-75,000 בקבוקים בשנה בלבד, במטרה להעניק תשומת לב אישית מרבית לכל בקבוק, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות בתהליכי הייצור. היינות עוברים תסיסה קרה ואיטית לשימור מיטבי של ניחוחות וטעמי הענבים וליצירת יינות אלגנטיים במיוחד. יקב גבעות גופנה חמדאני ג'נדאלי 2023, יקב גבעות נווה 2023, לכבוד ראש השנה תשפ"ה 2024

יקב גבעות גופנה חמדאני ג'נדאלי 2023

יין ייחודי זה נעשה מענבי חמדאני וג'נדאלי, מהזנים הלבנים שאפיינו את תעשיית היין העתיקה בארץ ישראל

רשמי טעימה שלי: יש המכנים את היין הזה "יוצא דופן". יש שיקראו לו "שונה". "אחר." והיין הזה הוא סיפור של מיוחדות, ייחודיות. מורכבות. באף פירות לבנים, הדרים, פרחוניות עדינה פירות אבן, תבלינים, צור ואבק שריפה. בחך, חומציות מאוזנת היטב. מינראליות. פירות לבנים, חבוש והדרים. סיומת קצרה ויבשה.

סוג היין: לבן יבש

סידרה: גופנה – סדרת הרזרב, הכוללת את מיטב היינות המיוחדים של היקב. יינות אדומים, זניים ומרתקים, בעלי איכות גבוהה, המתיישנים לתקופות ארוכות וכן יינות לבנים ייחודיים.

הרכב זני: 50% חמדאני ו-50% ג'נדאלי

כרמים: הרי ירושלים, גידול מסורתי בסוכה חברונית, גובה 900 מטר

תהליך ייצור: תסיסה קרירה וארוכה במיכל, ואחריה 6 חודשי יישון בחבית על משקעי השמרים

תיאור היקב את היין: אופי: פירות לבנים והדרים בתיבול ייחודי

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750 מל"ל

תאריך מילוי: מאי 2024

יינן: ד"ר שיבי דרורי

טמפרטורת הגשה מומלצת: 14°- 12°C

כשרות: היין כשר למהדרין מן המהדרין לפסח ולכל ימות השנה ונקי מחשש ערלה טבל ושביעית. לא מבושל.  בהשגחת המועצה הדתית מטה בנימין בהשגחת הרב מרדכי בהשגחת ועד הכשרות העולמי K P בהשגחת מכון לכשרות הרב מרדכי אונגאר

מחיר מומלץ לצרכן:119.00.

יקב גבעות נווה 2023

רשמי טעימה שלי: יין כהה ומורכב, באף, ניחוחות חיוניים של שזיף מעושן, קינמון טחון, דומדמניות שחורות ופטל, פרי יער כחול ושחור, בוקעים מהכוס, בעוד פירות יער כהים, סיגר, ארז ווניל בולעים את החך. טעמים אלה מוקפים במבנה טאנין נוכח וסיומת ארוכה.

סוג היין: אדום יבש

סידרה: גבעות – הסדרה הקלאסית, המציגה יינות משובחים, המצטיינים בארומות של פירות שחורים ואדומים, משולבים בתבלינים ובניחוחות פרחוניים רעננים, שהינם סימן היכר מובהק של יינות אשר יוצרו בתסיסות קרות ומתמשכות. יינות אלגנטיים ומרשימים, המותירים טעם שיורי ארוך ומענג.

הרכב זני: % 76 קברנה סוביניון, 12.5% קברנה פרנק, 11.5% פטיט ורדו (בציר 2022)

כרמים: אש קודש, גובה 800 מטר. שבות רחל, גובה 750 מטר

תיאור היקב את היין: אופי: פירותי, מתובלן, רך ועשיר.

אלכוהול: 13.5%

יישון: היין התבגר במיכל במגע עם לוחות עץ אלון איכותיים

בקבוק: 750 מל"ל

תאריך מילוי: מאי 2024

יינן: ד"ר שיבי דרורי

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18°- 16°C

כשרות: היין כשר לפסח ולכל ימות השנה ללא חשש ערלה טבל ושביעית. לא מבושל. בהשגחת המועצה הדתית מטה בנימין

מחיר מומלץ לצרכן: ₪ 89.00

יקב גבעות

גבעת הראל

מול היישוב שילה, כ-10 דקות מאריאל על כביש 60

[email protected]

אליאב מילר- מנכ”ל היקב

0507250806

קרדיט תמונות: מאתר היקב

המחיר המקורי היה: ₪99

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top