יקב צובה שרדונה 2022 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ה 2024

"יקב צובה, הוקם בשנת 2005 כיקב estate, המבוסס על ענבים מכרמי קיבוץ צובה, הנטועים כבר משנת 1996. הכרמים משתרעים על אדמת טרה-רוסה, בין סלעים, גיתות וטרסות עתיקות יומין. הגובה הרב (730+), הלחות הנמוכה, הפרשי הטמפרטורות בין הלילה ליום, ושורות הכרם הנטועות מצפון לדרום בצפיפות של 666 גפנים לדונם, יוצרים תנאים טופוגרפיים ייחודיים ואידיאליים לגידול ענבים. הבציר הלילי שומר על איכות הענבים המגיעים צוננים אל היקב. היינות המשובחים, שואבים את איכותם מניסיונם של הכורמים ואהבתם של העושים במלאכת היין". יקב צובה שרדונה 2022 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ה 2024

יקב צובה שרדונה 2022

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של פאי תפוחים, קליפת ליים, קליפת וניל, רפרפת עם לימון, אגסים בשלים, פרחי אביב וקרקר. החך עגול, אך גדוש, מתפתח עם טעמים של אננס אפוי, אגס, שומר מיובש, הל, גרידת תפוז, וניל קלוי, קרם ברולה, הדרים, יערה ומינרליות גיר. איזון נהדר בין חמיצות לפרי. סיומת ארוכה.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי שרדונה

תיאור היין על פי היקב: יין לבן יבש המיוצר מענבי שרדונה היין מיוצר  בשיטת SUR LIE מסורתית בורגונדית ע"י השריה על השמרים. ליין ניחוחות עשירים של קליפת לימון, חבית עץ בורגונדית, חמאתיות וקרמל עדינים. יין מלא, רענן ובעל סיומת ארוכה ומרשימה.

אלכוהול: 13.5%

יינן: מנכ"ל וייננן ראשי פול דאב

התיישנות: 8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° -12°־℃

כשרות: כשר בהשגחת הרב גד אטיאס שליט"א רבנות מטה יהודה. כשר לפסח ולכל ימות השנה ללא חשש טבל וערלה עפ"י היתר מכירה שע"י הרבנות הראשית לישראל. לא מבושל. 

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

יקב צובה

קיבוץ צובה, ד.נ. הרי יהודה 9087000
02-5347678
[email protected]

קרדיט תמונה: אתר האינטרנט של היקב

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top