חברת "הכרם" עם: CHARDONNAY SALENTO" 2023, ו-  2023 PRIMITIVO SALENTO, כשרים! לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ה 2024

"Cantine San Marzano" הוא יקב שיתופי במרכז אזור ה-Primitivo di Manduria DOP של פוליה, דרום איטליה. ב- 1962: אבות  מייסדים: סן מרזאנו היא עיירה קטנה במרכז ה-Primitivo di Manduria DOP, רצועת אדמה בין הימים השוטפת את אזור פוליה. כאן הקימו 19 כורמים את Cantine San Marzano.

היוזמה שלהם זכתה לתגמול לאורך השנים, והפרס המיותר, Cantina Cooperativa dell'Anno (יקב שיתופי השנה), בא לתת לגיטימציה לצמיחה קולקטיבית וחברתית חשובה מאוד, שהשפיעה לא רק על כל היבט של היקב עצמו, אלא גם את כל מגזר היין באזורנו.

זן ענבי ה- PRIMITIVO הוא, באופן לא מפתיע, זן הענבים העיקרי. עבור San Marzano עם זאת, נגרומרו, מרלו, שרדונה, מלבסיה ביאנקו, מלבסיה נרה ופיאנו הם בין שאר זני הענבים המעובדים. הפורטפוליו כולל שני מותגי בת רב יינות, Il Pumo ו-Talò. שניהם כוללים מגוון של יינות רוזה לבן ואדום שנעשו תחת ייעוד Salento IGP. יש גם Il Pumo Salice Salentino DOP אדום, ו-Talò Primitivo di Manduria DOP.

הרבה לפני שנוצר כינוי המקור ופרימיטיבו די מנדוריה הוכר ברחבי העולם, הם רדפו אחרי חלום. ב- 1982, PRIMUS INTER PARES פרנצ'סקו קוולו מונה ליו"ר הדירקטוריון. אישיות חמה ובעלת חזון, המוביל של המציאות שלנו. ארבעים שנה של נשיאות ללא הפרעה, תכנון העתיד ופיקוח על ההווה של היקב. ב- 1966 הבקבוקים הראשונים: המחויבות והמסירות של החברים אפשרו רכישת מפעל ביקבוק מודרני. הבקבוקים הראשונים יצאו מהמרתף, וגררו את המעבר מסחורה למותג. מכלכלה בתפזורת לקשר ישיר עם הצרכן הסופי. ה- SESSANTANNI התווית האייקונית של סן מרזאנו כוללת את הפילוסופיה והמהות שלה. מופק מגפנים ישנות, זהו ביטוי למערכת יחסים בת אלפי שנים בין עמנו לענב הפרימיטיבו. Sessantanni Primitivo di Manduria DOP הוא התווית ששינתה את התפיסה של יינות פוליה ברחבי העולם.

יינות "Cantine San Marzano" מיוצרים בטכניקות וטכנולוגיות ייצור מודרניות ביותר. הם חושפים אופי אזורי מובהק מחד גיסא, אגב היותם אלגנטיים ומתאימים להפליא לצרכן היין המודרני מאידך גיסא. יקב ויינות "Cantine San Marzano" זוכים בכל שנה בפרסים אינספור. בכללם ציונים מירביים במדריכי היין האיטלקיים ורונלי, גמברו רוסו ולוקה מארוני, ציונים למופת ממבקרי היין הבינלאומיים ומדליות רבות בכל תחרויות היין הבינלאומיות, חלק גדול מהן בעבור תמורה יוצאת דופן למחיר! " חברת "הכרם" עם CHARDONNAY SALENTO 2023, ו-  2023 PRIMITIVO SALENTO, כשרים! לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ה 2024.

CHARDONNAY SALENTO 2023

רשמי טעימה שלי: יש לו חלקות נחמדה, מאוזנת בדיוק על ידי הכמות הנכונה של רעננות. קלאסיקה לשילוב עם פירות ים. צבע, צהוב קש. באף, ארומה אלגנטית, של פרחים לבנים ופירות טרופיים, עוקבים אחרי פירות בשלים וניחוחות עשבוניים מפתים. בחך, טעמו אלגנטי, רענן ומינראלי. הגימור העשיר שלו, משקף את ניחוחותיו באיזון נהדר.

היצרן: CANTINE SAN MARZANO

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי שרדונה

תיאור היין על פי היקב: יין זה, עשוי על טהרת ענבי שרדונה הגדלים על גבעות אזור סאלנטו על קרקע בעלת מרקם גרגירים דק. הענבים נבצרים באוגוסט ולאחר מחיצתם מותסס התירוש במכלים מבוקרי טמפרטורה. אי שימוש בחביות מבטיח שימור מיטבי של ארומות הפרי. ליין צבע צהוב בגוון הקש, בוקה עשיר המשלב ריחות של פירות בשלים עם פרחוניות הרטמזת לוורד בר ויסמין. בחך, הוא אלגנטי מרענן ומעודן עם שמץ של מינרליות. היין ייטיב, ללוות מרקי דגים וגבינות רכות.

אלכוהול: 12.5%

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° -12°־℃

כשרות: כשר לפסח פרווה, לא מבושל, בהשגחת וועד הכשרות O.K ובאישור הרבנות הראשית לישראל. K P 

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪.

2023 PRIMITIVO SALENTO

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום אודם עמוק, עם השתקפויות סגולות ושוליים בוהקים. באף, ניחוחות פירות יער כהים בשלים – כמו אוכמניות ופטל שחור – כמו גם ליקוריץ ופלפל שחור, תווים של שזיף ודובדבן, רמזים לרוזמרין ועשבי תיבול ים תיכוניים, מעט ספייסי/חרפרף. החך, רך ומאוזן, מלא בטעמי פירות בשלים. יין בעל גוף בינוני נוטה למלא, סגנון שתייה קל.

היצרן: CANTINE SAN MARZANO

סוג היין: אדום חצי יבש

הרכב זני: יין זה עשוי על טהרת ענבי הפרימיטיבו מאזור סאלנטו המפורסם, על אדמה המשלבת סלעיות וחימר. 

תיאור היין על פי היקב: התירוש מותסס במיכלים מבוקרי טמפרטורה לאחר ששרה על זגיו כעשרה ימים. צבעו אדום אודם מעמוק עם הבלחות ארגמניות. הבוקה הפירותי אינטנסיבי ומבליט ניחוחות מתובלים של שזיף ודובדבן, עם רמזלעשבי תיבול ים תיכוניים. בחך, נחשף יין בעל גוף מלא רך ומאוזן שיקסום לכל חך. ילווה היטב מאכלי בשר עזי טעם וגבינות קשות ומיושנות.

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: כשר לפסח פרווה, לא מבושל, בהשגחת וועדהכשרות O.K ובאישור הרבנות הראשית לישראל. K P 

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪.

"הכרם הינה חברה משפחתית בבעלות ובניהול משפחת אפשטיין מאז 1921. מאז ומעולם כל עיסוקה הוא ייבוא, שיווק והפצה של משקאות אלכוהוליים ויינות מהשורה הראשונה בעולם. כאחת החברות הוותיקות ביותר בענף היין והאלכוהול בישראל, אנו גאים בחלק שנטלנו בהתפתחותו המרשימה בשנים האחרונות. בשנים אלו, הייתה לנו זכות ללוות מקרוב אלפי בתי עסק, לייעץ ליזמים שעמדו ביסודם, ולשמש בני לוויה לדורות של אנשי מקצוע בתחומי הכוהל, היין והשיכר. בשנים אלו גדלנו גם אנו במוצרים, באנשים וברעיונות, תוך שאיפה מתמדת להוסיף ללמוד, להשתפר ולהתייעל. הואיל וידוע לנו שלכל לקוח אופי משלו וצרכים ייחודיים, גייסנו את טובי המומחים בתחום, השוקדים על מתן מענה לצרכים אלה. כיום, כחלק ממענה זה ובעקבות צמיחתה של החברה, אנו פועלים ממרכז לוגיסטי משוכלל שהקמנו בפארק תעשיות חמ"ן, במרכז הארץ, הראשון מסוגו בתחום המשקאות החריפים והיינות. המרלו"ג חולש על שטח של 13.5 דונם, ובו מבנה של כ-10,000 מטר רבוע, הכולל מחסנים מבוקרי טמפרטורה ולחות, משרדים וקומת אירוח והדרכות. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מערך לוגיסטי שאין שני לו, הכולל משאיות ממוזגות וצוות מסור וחרוץ של אנשי לוגיסטיקה, מחסנאים ונהגים. אנו שמחים לשרת באמצעות מערך שיווק, מכירות והפצה מקצועי, אלפי לקוחות מכל הסוגים, ובהם רשתות שיווק, חנויות מתמחות, סיטונאים, מסעדות, פאבים, בארים ומועדוני לילה".

הכרם

דרך החורש 10, א.ת חבל מודיעין

03-9627070

[email protected]

קרדיט תמונות: הכרם

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top