רשת "ZER4U" מציגה לראשונה בישראל ובבלעדיות את מותגי האלכוהול, וויסקי, ג׳ין וודקה מאירלנד ״blackwater distillery״ ו- ״clonakilty distillery״

לדברי יוסי כהן, מנכ״ל ZER4U : ZER4U הרחיבה את סל המוצרים ופתחה חנות יין ואלכוהול כחלק ממהלך אסטרטגי, התומך בתעשייה ישראלית ליינות בוטיק איכותיים כבר לפני ארבע שנים. ההתמקדות היתה ביינות ישראליים של יקבים בארץ על מנת להנגיש ללקוח יקבי בוטיק ישראליים איכותיים, וזאת לצריכה עצמית הביתה לאירוח או אירוע. כמובן שזה בא בנוסף, למשלוח המתנות המסורתי של מארז או עם זר פרחים. לאור ההצלחה והתרחבות קטגוריית היינות והאלכוהול ברשת, אנו שמחים להוסיף ולהנגיש לקהל בישראל שני מותגים איכותיים במיוחד היישר מאירלנד. משלוחי היינות והאלכוהול יכולים להגיע לכל נקודה בארץ תוך שלוש שעות בלבד ונמכרים במחיר זהה למחיר היצרן.״ מתוך המגוון האלכוהולי העשיר שמגיע ממזקקות ידועות שם באירלנד ובעולם, ״blackwater distillery״ ו- ״clonakilty distillery״ טעמתי 2. בואו ותצטרפו אליי לרשמיי מהטעימה.

Blackwater

blackwater distillery נוסדה ב-2014 וממוקמת על גדות הנהר ״blackwater״ שבאירלנד. מכאן גם השם. מייסד המזקקה הוא פיטר מולריאן, היסטוריון במורשת הוויסקי של אירלנד וחובב ויסקי מושבע. הייחודיות במזקקות באירלנד שהן נהנות מחופש יצירה שלא קיים במדינות אחרות –  מותר להן ליישן ויסקי בחביות שאינן מעץ אלון. כל המשקאות החריפים המיוצרים במזקקה, בעלי מכנה משותף של ניסוי ותהיה. אין מתכון אחד אין טעם אחד ואין דרך אחרת. הרעיון הוא רוח החופש והיצירה, האמנות וחופש הביטוי וההתנסות בטעמים ודרכים שונות ליצירת המשקה המושלם בטעמו. ביניהם, ג׳ין שקצר פרסים רבים, וודקה, וויסקי, מבוססים על רוח חופשית, המשקאות נעשים לא על פי מתכונים קבועים, אלא מתוך חופש יצירה מוחלט, וזה מה שהופך את הטעמים לייחודים ולא דומים לשום דבר אחר. אחד הערכים הבולטים אצל המותג הוא ההשראה והיצירתיות – המון תשומת לב על האיך ולא על הכמה. זה לא מה שבוחרים לעשות אלא איך עושים אותו.
הלוגו שלהם מורכב מאנפה, עוף מים הגדל על גדות נהר הבלאק ווטר והספינה מסמלת סירות קיטור שבעבר היו נושאות סחורה ומעבירות אותה ממקום למקום.

משקאות המזקקה:

Blackwater Velvet Cap

רשמי טעימה שלי: באף, עשבוניות זרדים טריים, עשבים ושאריות צמחים, על אדמה רטובה, קיווי, תפוח ירוק. אלה נמצאים גם על הלשון בדגש על הפירות הירוקים ופחות על האדמה. הגוף מלא. סיומת פריכה. קצרה.

וויסקי אירי סינגל מאלט ״רד וולווט״ מעושן קלות מבית ״מזקקת בלקווטר״. התיישן בחביות שרי ובעל סיומת עגולה שמעדנת את טעמי העישון. זכה במדליית זהב ב-Spirit Masters לשנת 2022. מושלם ככוסית, או לצד המנה העיקרית בארוחת
הערב.

אלכוהול: 40% 

בקבוק: 700 מל״ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪.

וויסקי וולווט קאפ 5 שנים:

וויסקי אירי סינגל מאלט ״רד וולווט״ ממזקקת ״בלקווטר״, שהתיישן 5 שנים בחביות יין בורדו – מה שמקנה לו את הצבע הזהב-אדמדם המיוחד שלו ומשאיר סיומת מעודנת. זכה במדליית זהב ב-Spirit Masters לשנת 2022. וויסקי איכותי עם בונוס של אריזה מיוחדת.

אלכוהול: 40%

בקבוק: 700 מל״ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪.

וויסקי וולווט קאפ טריפל:

וויסקי טריפל קאסק ״רד וולווט״ מבית מזקקת ״בלקווטר״ האירית. התיישן בשלושה סוגי חביות שונים – בורבון, פורט ושיפון, ששילובם יוצר סיומת עגולה ומאוזנת. זהו ויסקי איכותי עם תווית יפייפיה, שעושה חשק לתת במתנה.

אלכוהול: 40% 

בקבוק: 700 מל״ל

מחיר מומלץ לצרכן: 115 ₪.

ג׳ין No 5:

הבקבוק הכי יפה על מדף המשקאות. ג׳ין אירי ממזקקת ״בלקווטר״ מזוקק עם צמחים מקומיים משובחים ביותר ומים היישר מנהר הבלקווטר, בעל טעמים מיוחדים של כוסברה בהירה, קינמון חם ולימון חריף.

אלכוהול: 40%

בקבוק: 700 מל״ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 149 ₪.

ג׳ין ווקספורד תותים:

ג׳ין אירי ממזקקת ״בלקווטר״ המזוקק עם תותים בגידול מקומי מוקפד ביותר, משאיר ארומה רעננה של פרי ועשבי תיבול. הסיומת המושלמת לקוקטייל ורוד וקליל.
אלכוהול: 40%

בקבוק: 700 מל״ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 149 ₪.

Clonakilty

 clonakilty distillery שבאירלנד נוסדה בשנת 2016, המשפחה הם המייסדים, החקלאים והמזקקים. הייחודיות שלהם בכך שהכל נעשה אצלם במזקקה החל מגידול הדגנים והשעורה לויסקי ועד לייצור הזכוכיות לבקבוקים- תהליך שנקרא ״גרגר זכוכית״ והכל בדרך ידידותית לסביבה. בשל הייחודיות שלהם בהיותם ירוקים הם זכו בפרס: ״Origin Green״ בשנת 2023. הישג הזהב, הינו משמעותי בשל הפגנת מעורבות ונוכחות עם הצרכנים, על הביצועים שלהם. קבלת הפרס, מהווה כבוד עצום ומסמלת הכרה חיצונית ואימות של המאמצים להיות מזקקה מובילה באירלנד. השעורה שבה הם משתמשים לויסקי גדלה בחווה המשפחתית או מסופקת ע״י החקלאים המקומיים, בעלי אישור IGAS – זוהי תוכנית ייחודית באירופה של מערכת המקיפה ביותר העוקבת אחר הדגנים.

משקאות המזקקה:

וויסקי קלונקילטי סינגל:

וויסקי אירי סינגל מאלט ממזקקת ״קלונקילטי״ התיישן בחביות שנבחרו בקפידה – שהביאו לו סיומת מתקתקה, עגולה ומעט מתובלת. הבקבוק שנכון לשמור על המדף, ולשלוף בדיוק בסוף הארוחה.

אלכוהול: 40%

בקבוק: 700 מל״ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 159 ₪.

וויסקי קלונקילטי דאבל אוק:

וויסקי אירי מצוין מסדרת הדגל של מזקקת ״קלונקילטי״ התיישן בחביות בורבון, עץ אלון אמריקאי ועץ אלון אירופאי. בעל סיומת מתקתקה ומעוגלת. קלאסיקה און דה רוקס.

אלכוהול: 43.60%

בקבוק: 700 מל״ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 239 ₪.

Clonakilty Port Cask Finish Whiskey

רשמי טעימה שלי: אף, פירות אדומים בשלים, קליפת תפוז מיובשת, תבלינים חומים חמים, קינמון, זיגוג סוכר, רמיזת וניל והדרים כתומים לצד רמיזת שמן אתרי עץ אלגום (Indian sandalwood). בחך, מתקתקות קלה, תיבול חם, חרפרף אפילו, פרי אבן, עם גרידת דובדבנים והדרים. סיומת חמה, שוקולדית ומתובלת.

וויסקי אירי משובח מסדרת הדגל של מזקקת ״קלונקילטי״ מציג פיוז׳ן של וויסקי אירי עם השפעה עדינה וניואנסית של חביות הפורט שנבחרו בקפידה. מעולה לצד פלטת גבינות.

אלכוהול: 43.60%

בקבוק: 700 מל״ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 239 ₪.

קלונקילטי מינג ג׳ין:

ג׳ין אירי ממזקקת ״קלונקילטי״ לאוהבי קוקטייל הג׳ין וטוניק הקלאסי. מיוצר על בסיס בוטניקה מקומית עשירה, שמעניקה לו טעמים רעננים וייחודיים לאזור. זוכה פרס ״הג׳ין האירי הקלאסי הטוב ביותר״ לשנת 2023, וכשטועמים מבינים בדיוק למה. 
אלכוהול: 43.2%

בקבוק: 700 מל״ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 159 ₪.

קלונקילטי מינק וודקה:

וודקה מינק ממזקקת ״קלונקילטי״ המיוצרת באירלנד ממרכיבים שאינם מכילים דגנים. וודקה נקיה עם סיומת חלקה ונעימה. זכתה בפרס ״הוודקה הזנית הטובה בעולם״ בטקס פרסי הוודקה העולמיים לשנת 2023.

אלכוהול: 40%

בקבוק: 700 מל״ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 119 ₪.

בחנות היין ואלכוהול של ZER4U ניתן להשיג ממיטב יינות הבוטיק הישראליים. יקבי בוטיק קטנים ואיכותיים, שלרוב לא ניתן היה למצוא במדפים של רשתות השיווק, כמו: כמיסה, הר אודם, טוליפ, גבעות, ויתקין ועוד. מיטב יינות הארץ, כולם עשויים בתהליכים ייחודיים, בעלי ארומות מקוריות תארים והערכה רבה בעולם היין ובעיקר, כולם כחול לבן. לעידוד תעשייה ישראלית במיוחד בתקופה זו, לפני החגים ובכלל.
את תחום היין והאלכוהול ברשת ZER4U מנהלת מקצועית, לצד מיטל לב סמנכ״לית סחר של הרשת, הייננית עירית בוקסר-שנק, לשעבר ייננית יקב ברקן, ייננית ראשית ביקב עמק האלה ובעלת ניסיון ניהולי ושיווקי כיועצת לייננות ופיתוח עסקי, המציבה את הרשת בשורה אחת עם מותגי היין המובילים בארץ.

        מוקד ההזמנות 5444* או 1-700-500-800
     למתקשרים מחו"ל 972-39541700+
       מספר ה- Whatsapp שלנו 052-4789602
     כתובת המייל שלנו [email protected]
כתובת משרדי הנהלת ZER4U: רחוב טוליפמן 7 ראשון לציון.

קרדיט תמונות: יח״צ

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top