יקב כמיסה סוביניון בלאן ETA 2023

בשישי האחרון, קיימו השותפים ידידיי הטובים, נתי פאוסט מ״הבוטיק של נתי״ ודדי זוהר מ״רזי הכרם״ את אירוע ״פסטיבל קיסריה ה-6״ אירוע רב משתתפים ואורחים אוהבי יין מאושרים, בשיתוף למעלה מ-84 יקבים, מבשלות ומזקקות. כמו בכל אירוע, אני אוהב לפגוש את רינת המקצוענית, החייכנית, המקסימה, בעמדת ההטעמה של יקב כמיסה תמיד עסוקה, תמיד עם תודעת שירות גבוהה ואדיבה, עם היינות הנהדרים של ידידי היינן יהודה כמיסה. ביקב כמיסה,"מאמינים שיין מחבר את האדם לטבע, בני אדם זה לזה, וכל אחד מאתנו אל השמחה שבלב. מתוך תפיסת עולם זו אנו מנסים לאתר את הקרקעות והשטחים המתאימים ביותר לגידול גפן יין, ואת הכורמים החולקים עמנו את האמונה ביכולת לעשות טוב. בגידול גפן היין אנו מבקשים לתת ביטוי לכל העושר והגיוון הטמונים בכרם – האדמה, השמש, הירח, הכוכבים, זרימת האוויר, הצמחייה, בעלי החיים, קטנים וגדולים, מעל הקרקע ובתוכה! אנו מאמינים שהאדמה והגפן הם חלק מישות גדולה אחת, וכל התערבות שלנו צריכה להיעשות בזהירות ומתוך כבוד לכרם וכל מה שבו. אנו יודעים שכדי לגדל יין מעולה, נדרש לאפשר למורכבות של הכרם לבוא לידי ביטוי. כך מתקבלים יינות אינטנסיביים עם ארומטיות נוכחת, יחד עם טקסטורה עגולה ומורכבות. בייצור היין, אנחנו שואפים לתת ביטוי נאמן לגיוון ולעושר שנוצר בכרם. ציוד טכנולוגי המתקדם בעולם וצוות ייננים בני הגליל העליון, מאפשרים את עיבוד הענבים ליין, באופן שישמר את החיוניות של הפרי והייחודיות של הכרם בו צמח. בעבודתנו ביקב, יש לנו את הזכות להביא שמחה וטוב לעולם. אשרינו שזכינו!" יצאתי את האירוע עם כמיסה סוביניון בלאן ETA 2023. בואו ותצטרפו אליי לטעימה.

יקב כמיסה סוביניון בלאן ETA 2023

רשמי טעימה שלי: הוא השתקפות אמיתית של העונה המאוזנת והיציבה, מציגה באף, מגוון רחב של ניחוחות מאפרסק לבן ועד קמומיל וגרידת לימון. החך, מאוזן ועדין, מורכב עם שכבות של מינרליות ואנסמבל של ליים, פירות טרופיים ועשבי תיבול טריים. עם מרקם קרמי וגמיש, המודגש על ידי חוט רענן של חומציות, שנבנה מאמצע החך ומוסיף תו מורם ותוסס לסיומת המתמשכת.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי סוביניון בלאן

תיאור היקב את היין: יין רענן וחד המייצג נאמנה את אופי הזן ומשלב ניחוחות של פירות טרופיים, קליפת הדרים וסיומת חדה.

אלכוהול: 12.5%

בקבוק: 750 מל״ל

תאריך מילוי: 1.2024

יינן: יהודה כמיסה

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° -12°־℃

כשרות: כשר לפסח. בהשגחת הבד״ץ ירושלים העדה החרדית. כשר למהדרין מן המהדרין. הופרשו תרומות ומעשרות. ללא חשש ערלה ושביעית. בקבוק חדש. לא מבושל. בהשגחת אלמשעלי יוסף רב המועצה האזורית מרום הגליל. U P 

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

יקב כמיסה

פארק תעשייה דלתון

04-6002655

054-5884014

מרכז המבקרים

שעות פעילות:

א-ה: 09:00-16:30

שישי: 09:00-12:30

שבת: סגור

המסעדה

להזמנת מקום

שעות פתיחה:

א-ה: 13:00-21:00

שישי-שבת: סגור

קרדיט תמונה: אור רובין

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top