Search
Close this search box.

יקב טפירו מרלו 2019

בשישי האחרון, קיימו השותפים ידידיי הטובים, נתי פאוסט מ״הבוטיק של נתי״ ודדי זוהר מ״רזי הכרם״ אירוע שבועות, רב משתתפים ואורחים אוהבי יין מאושרים, בשיתוף יקבים, מבשלות ומזקקות. את בני טפירו מיקב טפירו, אני פוגש בפעם השנייה, לאחר שהייתה לי הזכות והכבוד לשבת לצידו ולהכיר אותו במפגש יין קודם. יקב טפירו הוא יקב בוטיק משפחתי המיצר כ 5000 בקבוקים בשנה, ללא התערבות טכנולוגית וללא שימוש בחומרים נוספים פרט לענבים.

כול הינות כשרים. היקב ממוקם בנתניה בביתו של בני. הענבים מגיעים מאזור מצפה רמון. זמן יישון בין 12-24 חודשים בחביות של היצרן Seguin Moreau מעץ אלון אמריקאי. שמחתי לפגוש את בני ויחד עם לא מעט מהאורחים באירוע אהבתי את המרלו של בני ויצאתי איתו הביתה. הבקבוק היפה המיוחד והמחמיא ליין, לא מסגיר הרבה על צפונותיו. בואו ותצטרפו אליי לטעימה.

יקב טפירו מרלו 2019

רשמי טעימה שלי: נפתח עם פירות אדומים בוהקים ומלאי חיים ומרקם רך ושופע. האף, חושף את עמוד השדרה של דובדבנים כהים בשלים ושזיפים, בשילוב עם תווי חבית, תבליני אפייה מתוקים, ציפורן וארז. החך מרובד מרקם ומאוזן. מבנה היין הוא שילוב מקסים של חומציות רכה, טאנין גמיש ובדיוק רמת חמימות נכונה מהאלכוהול. התוצאה היא, חווית טעימה יוצאת דופן, שכן היין מספק את הטעמים המענגים של פרי כהה, יחד עם תווים עדינים יותר של וניל, קינמון, קקאו ומוקה, תוך שהוא מציע מבנה מאוזן ומשלים בצורה יוצאת דופן. החך, עובר לגימור מקסים ועדין, המאשש את המרלו הזה, כיין בעל אלגנטיות אמיתית.

 

סוג היין: אדום יבש

 

הרכב זני: 100% ענבי מרלו

 

התיישנות: 24 חודש בחביות עץ אלון אמריקאי

 

בקבוק: 750 מל״ל

 

יינן: בני טפירו

 

כשרות: רבנות מקומית

 

טמפרטורת שתייה מומלצת:  18ºC – 16ºC

 

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪.

יקב טפירו

בני טפירו 0587633333

[email protected]

קרדיט תמונות: דני רובין

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top