חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקראת חג השבועות, "יקבי כרמל" יוצאים עם השקות חדשות ב"סדרה האזורית", עם מיתוג חדש ואלגנטי. חדש! אזורית סוביניון בלאן 2023, בציר חדש לאזורית רוזה 2023

״הסדרה האזורית״ של יקבי כרמל, הינה סדרה ייחודית של יינות משובחים, המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל ומביאה לידי ביטוי את הייחודיות של אזורי גידול נבחרים, בגליל ובהרי יהודה.
יינות הסדרה, מופקים מזני ענבים קלאסיים אשר נבצרים בכרמים מצטיינים מאזורי היין השונים. היינות מטופלים במסירות, במקצוענות ובדייקנות על מנת להביא לידי ביטוי את האיכות והאופי המיוחדים לזני הענבים ואזורי הגידול. ייצוג הסדרה הוא, על ידי דמויותיהם של בעלי חיים מקומיים, האופייניים לארץ ישראל ולאזור הכרמים.
בימים אלה ״הסדרה האזורית״ מתרחבת, עם סובניון בלאן בציר 2023, כחלק מהתפתחות
הסדרה וכמענה למגמת הצמיחה ביינות הלבנים ופופולריות הזן סובניון בלאן. כמו כן, הסדרה
מתרעננת במיתוג מעודכן, המשמר את המיתוג הקיים ומעניק לסדרה נראות אלגנטית ועדינה. הסדרה, עברה מיתוג מחדש, אשר החל עם היינות הלבנים וכן יין רוזה, ובהמשך גם ביינות האדומים של הסדרה.
עם השקת היינות החדשים, תכלול ה״סדרה האזורית״ 6 יינות: קברנה סוביניון, קברנה סוביניון שיראז, מרלו, רוזה (חדש), גוורצטרמינר, וסוביניון בלאן (חדש). לקראת חג השבועות, "יקבי כרמל" יוצאים עם השקות חדשות ב"סדרה האזורית", עם מיתוג חדש ואלגנטי. חדש! אזורית סוביניון בלאן 2023, בציר חדש! לאזורית רוזה 2023

יקבי כרמל ״אזורית״ סוביניון בלאן 2023 – חדש!

רשמי טעימה שלי: צבע, זהבהב עדין, צלול, עם השתקפות בשוליים בגוון ירוק קל. באף, ניחוחות מורכבים, בקליידוסקופ ארומטי, עשיר באפרסק מבושם, אגס לבן, פסיפלורה ולימון. הניחוחות הללו נמשכים לחך, בתוספת גויאבה, אננס ודשא קצוץ. העגלגלות של החך מאוזנת, נוגעת במינרליות והסיומת ארוכה ומהנה. 

סוג היין: יין לבן יבש

סדרה: ה״סדרה האזורית״ Appellation סדרה ייחודית של יינות משובחים המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל.

הרכב זני: הופק מענבי סוביניון בלאן מאזור הגליל.

עשיית היין: הענבים נסחטו בעדינות והתירוש תסס במכלי נירוסטה, בטמפרטורה נמוכה, לשמירת האופי הארומטי של הענבים והמשיך והתיישן במכלי נירוסטה כשלושה חודשים.

תיאור היקב את היין: יין מרענן וארומטי, בעל גוון זהוב ירקרק, המתאפיין בניחוחות של אננס וליים. מיוצג ע״י דמות ציפור ה״סנונית״. ציפור שיר ממשפחת הסנוניתיים.

התאמה לאוכל: היין ילווה היטב דגים, גבינות קשות ורכות,

אלכוהול: 11%

בקבוק: 750 מל״ל

יינן ראשי: יפתח פרץ

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10° – 8 °־℃

כשרות: כשר בפיקוח ואישור מחלקת הכשרות הארצית שעל יד הרבנות הראשית לישראל. כשר לפסח. U P לא מבושל. ללא חשש טבל ערלה ושביעית. בהשגחת בד״ץ מהדרין הרב אברהם רובין

vegan – ידידותי לטבעונים

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

יקבי כרמל ״אזורית״ רוזה 2023 – חדש!

רשמי טעימה שלי: צבע, גוון ורדרד סמוק, צלול, עם שוליים בוהקים ועם אלגנטיות, כמוקד הנקודה של היין הזה. באף, ניואנסים עדינים, של עלי וורד, אבטיח, תות שדה ודובדבן, לצד פירות אדומים יפהפיים, עוקבים אחריהם לחך, רענן, עם חמיצות מאוזנת וגימור ״מלוח״ משולב היטב.

סוג היין: יין רוזה יבש

סדרה: ה״סדרה האזורית״ Appellation סדרה ייחודית של יינות משובחים המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל.

הרכב זני: שהופק מענבי סירה, שנבצרו באזור חבל מודיעין.

עשיית היין: לאחר השריה קצרה על הקליפות, הענבים נסחטו והתירוש תסס במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה, לשמירה על האופי הארומטי של הענבים. לאחר מכן, התבגר במכלי נירוסטה כשלושה חודשים.

תיאור היקב את היין: בעל גוף בינוני ומאופיין בחומציות- מאוזנת. מיוצג על ידי דמותו של השועל המצוי, טורף ממשפחת הכלביים.

התאמה לאוכל: היין ילווה היטב סלט ניסואז, גבינות צאן רכות, עוף צלוי.

אלכוהול: 12%

בקבוק: 750 מל״ל

יינן ראשי: יפתח פרץ

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10° – 8 °־℃

כשרות: כשר בפיקוח ואישור מחלקת הכשרות הארצית שעל יד הרבנות הראשית לישראל. כשר לפסח. U P לא מבושל. ללא חשש טבל ערלה ושביעית. בהשגחת בד״ץ מהדרין הרב אברהם רובין

vegan – ידידותי לטבעונים

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

אודות יקבי כרמל

יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, כ- 140 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ועיקר פעילותם היא מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב. היקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, במגוון איכויות ורמות מחיר, הזוכים בפרסים ותעודות

הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

יקב כרמל

קרדיט תמונות: הדמיות. יח״צ

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top