חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת מ.אקרמן ממליצה על סוביניון בלאן 2022 ו – פינו נואר 2020, של יקב MATUA הניו-זילנדי, לכבוד חג שבועות


חברת מ.אקרמןעוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. וממליצה על סוביניון בלאן 2022 ו – פינו נואר 2020, של יקב MATUA הניו-זילנדי, לכבוד חג שבועות.

על היקב: "קשה להפריד בין ניו זילנד לסוביניון בלאן בימינו, אבל היינו הראשונים שהרכיבו אותם יחד, שתלנו את הסוביניון בלאן הראשון ב-1969 ויצרנו את הבקבוק הראשון שלנו ב-1974. אפשר לומר ששינינו את הדרך שבה העולם שותה יין . זה עלה לנו לראש? בְּקוֹשִׁי. אבל זה דחף אותנו לעשות יותר. MATUA התחיל עם חזון משותף ל-Bill and Ross Spence – לחולל מהפכה בתעשיית היין של ניו זילנד, על ידי ייצור יינות עם הפירות הטובים ביותר מהכרמים הטובים ביותר. פילוסופיה שעדיין עומדת היום וזיכתה אותנו בהכרה בינלאומית על עבודתנו החלוצית.

 

MATUA הינו אחד מראשוני היקבים המודרניים בניו זילנד, היקב אשר הוציא את בצירו הראשון ב-1974 עם 400 בקבוקים של סוביניון בלאן גדלו מאוד וכיום מייצרים כארבע וחצי מיליון בקבוקים בשנה. ב-2012 מטואה נבחר כיצרן היין של השנה. מזג האוויר הטרופי בעיקר באזור מרלבורו מציג לראווה את הניואנסים של מגוון הטעמים הניו-זילנדי״.

יקב MATUA סוביניון בלאן 2022

רשמי טעימה שלי: סוביניון בלאן ניו זילנדי קלאסי על כל המתבקש. טרי, רענן, טהור, מפתה, מזמין, מקסים. ניחוחות מבושמים וטעמים של ליים, מלון ירוק בשל, מנגו, דשא קצוץ, לימון בשל, פסיפלורה וניואנסים צמחיים ירקרקים, על מסגרת חלקה ועסיסית. החך, נדיב, רענן, עסיסי, שופע חַיּוּת, טעמי מלון ירוק, אפרסק ונקטרינה בשרניים, מודגשים ע״י תווי אשכולית ומנגו. הגימור ארוך, נוכח ועוצמתי, רב מבע. היין מאוד נעים ומהנה עם טעם של עוד. תמורה נפלאה למחיר, לחובבי הז׳אנר הניו-זילנדי.

 

סוג היין: לבן יבש

 

הרכב זני: 100% סוביניון בלאן מכרמים בוגרות מאזור matua valley marlborough בניו זילנד.

 

תהליך עשיית היין: הנוזל, עובר תסיסה קרה בלבד ללא מלו-לקטית והתבגרות קצרה במיכלים על מנת לשמר את אופי הפרי.

 

תיאור היקב את היין: חומציות גבוהה, טרופיות מתפרצת, אך עם מורכבות בנוסף של ארומות תפוחים ירוקים, עשבי תיבול ופירות הדר

 

בקבוק: 750 מל״ל

 

אלכוהול: 13%

 

טמפרטורת הגשה מומלצת: C 8° – 6°C

 

פקק: אלומיניום "מכסובב"

 

כשרות: ללא.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 73 ₪.

יקב MATUA פינו נואר 2020

רשמי טעימה שלי: ככלל, יינות פינו נואר, מתאפיינים כבעלי גוף בינוני, עם הטעמים והחומציות של פירות יער טריים. ניתן להבחין בתווים של חמוציות, פטל ודובדבן בשל, ביינות אלה. טריות פריכה, הופכת אותם לאידיאליים למגוון מאכלים. צבע, ארגמן. חיוני ושופע רעננות. באף הארומאטי, ניחוחות דובדבנים מתוקים, וחמוציות מיובשות, לצד ניואנסים של תבלינים ושוקולד מריר-מתוק ותות שדה, כל אלה, מרמזים יחדיו, על הטעמים השכבתיים, הטריים והפירותיים. בהיר ואנרגטי לטעמו, הוא שופע שכבות של פרי אדום ודשן, מתובל בקורטוב של תבלינים ותווים קלויים קלות. מרקם מרוכז, נתמך בטאנינים בעלי מבנה דק של עקביות קטיפה. הסיומת מתמשכת ורעננה.

 

סוג היין: אדום יבש

 

הרכב זני: 100% ענבי פינו נואר מכרמים בוגרות מאזור מרלבורו, השרייה על הקליפות למשך כיומיים.

 

התיישנות: לאחר התסיסה היין מתבגר כ- 8 חודשים בחביות.

 

תיאור היקב את היין: חומציות בינונית, טאנינים רכים, בעל ארומות פירות אדומים, דובדבן, תותים, אדמה ותבלינים מתוקים עם פיניש ארוך.

 

בקבוק: 750 מל״ל

 

אלכוהול: 13%

 

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C.

 

פקק: אלומיניום "מכסובב"

 

כשרות: ללא.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.

חברת מ.אקרמן

מ. אקרמן בע”מ עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז”ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע”מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי. החזון של החברה, חיזוק המובילות בתחום המשקאות החריפים בישראל באמצעות חוויית שירות ורפרטואר חדשני ואיכותי, עם דגש על חינוך ומיסוד תרבות שתייה מתקדמת. החברה, מעודדת את קהל לקוחותיה ליהנות ממוצריה בצורה אחראית ומתונה כחלק מתרבות שתייה זהירה. אנו מתנגדים לשתייה בקרב אוכלוסייה מתחת לגיל השתייה החוקי, לשתייה מופרזת ולנהיגה תחת השפעת אלכוהול. ומתוקף כך, מכשירים את כל צוותי המכירה והשיווק לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה בהתאם להוראות הרגולציה. היצע מוצרי החברה מקורו בתאגידים בינלאומיים הפועלים כל אחד בפני עצמו לקידום תרבות השתייה האחראית, פיתוח ועידוד הקהילה, התנהלות קיימית וחשיבה ירוקה הן בבחירת חומרי הגלם והן על ידי פעילות פילנטרופית בתחום.

טלפון שירות לקוחות: 050-8700888

מענה טלפוני בין השעות 09:00-17:00

מייל שירות לקוחות: [email protected]

קרדיט תמונות: מתוך קטלוג היינות העשיר, באתר מ.אקרמן בע"מ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top