Search
Close this search box.

יינות חברת א.ג.ת.ד לכבוד חג שבועות 2024 – יקב רמת חברון MESSODY ROSE, יקב דומיין סרור L'OR ROSE – זהב ורוד 2022, יקב דומיין סרור LO'R BLANC 2022 – זהב לבן


יקב דומיין סרור, הינו הגשמת חלומם של חברים – אנשי עסקים ויזמים – שחיפשו קשר למקום ולאדמה בישראל. היום, כשהם מבקרים ומטיילים בגולן, הם יכולים להביט באושר אל חלומם המתגשם. יחד הם בחרו ברמת הגולן, והגשימו את חלומם ליצור יצירה בעלת משמעות, כאשר פגשו את יובל מצליח, חקלאי ממושב אבני איתן, מושב דתי, חקלאי ותיירותי. יובל הציג בפניהם את הנחלה שלו במושב והמחיש כיצד השילוב בין המקצועיות שלו לבין ייחודה של חלקת האדמה אותה הוא מעבד יניבו מוצרים איכותיים וייחודיים. מרגע זה, הדרך לייסוד היקב דומיין סרורכבר הייתה סלולה. כורם ויינן היקב הוא יובל מצליח, בליווי מקצועי של איתי להט, אגרונום, אנולוג ויינן, שם דבר בעולם היין הישראלי. בדומיין סרור מייצרים יין אלגנטי, מאופק, בעל מאפיינים אירופיים וצרפתיים קלאסיים של ממש, תוך ביטוי האדמה – הטרואר – המקומי. דומיין סרור הוא הבשורה של ייצור מוצרים מקומיים אותנטיים, של מי שיודעים להעריך איכות וייחודיות. יינות חברת א.ג.ת.ד לכבוד חג שבועות 2024 – יקב רמת חברון MESSODY ROSE, יקב דומיין סרור L'OR ROSE – זהב ורוד 2022, יקב דומיין סרור LO'R BLANC 2022 – זהב לבן. 

יקב דומיין סרור L'OR ROSE – זהב ורוד 2022

רשמי טעימה שלי: אף, "פרובנסי" מתוחכם. קמים ובאים ניחוחות גרגרי יער, פרחוניות ופסיפלורה, המובילים לתווים תוססים של תות, דובדבנים, אשכולית ופטל. הניחוחות מושכים אותך פנימה ומאוזנים עם תחושת פה מובנית באלגנטיות, טעמים של דובדבן, תות, אבטיח ואשכולית אדומה. חדות, ניקיון, יובש, חומציות מאוזנת ומינרליות מרעננת לסיום. 

סוג היין: רוזה יבש
הרכב זני: גרנאש (80%), סירה (20%) ענבי גרנאש וסירה, משרתים נאמנה את פילוסופיית היקב ומאפשרים להפיק מהטרואר של דרום רמת הגולן. יין אלגנטי, נעים וקליל, עם מאפיינים
אירופאים צרפתיים.

תיאור היקב את היין: זהו רוזה ים תיכוני, בעל צבע אפור- ורוד בהיר, פרחוני ובעל רעננות נעימה. אפריטיף מושלם תמיד.

אלכוהול: 13%

בקבוק: 750 מל״ל.

כורם: יובל מצליח

יינן: איתי להט

טמפרטורת שתייה מומלצת: מומלץ להגיש צעיר וקר ב- 8ºC – 10ºC בטווח של 2-3 שנים מזמן הבציר.

כשרות: כשר לפסח ללא חשש ערלה וטבל ע״פ ״היתר מכירה״. בהשגחת מועצה דתית אזורית רמת הגולן מחלקת כשרות הרב ישי סמואל.

מחיר מומלץ לצרכן: 109.90 ₪.

יקב דומיין סרור LO'R BLANC 2022 – זהב לבן

רשמי טעימה שלי: צבע, זהבהב כעין הקש עם שוליים בוהקים. אףֿ רענן ומלא חיים, זהו בלנד לבן ארומטי, המתהדר באף עשיר בזר פרחים, יערת דבש, פירות טרופיים והדרים. החך, המרענן מגלה לימון פריך, שמצטרפים אליו טעמים עסיסיים של משמש, אפרסק לבן, נקטרינה וטעמים טרופיים אקזוטיים של גויאבה, אננס ומנגו. מינרליות צור וחמיצות מאוזנת, עוברים את הגימור הנקי והמתמשך. 

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: שאנין בלאן (45%), ויונייה (35%), רוסאן (20%) כמו בזיווג מלא ניגודים בחיי נישואין מרתקים, כך ביין הלבן של היקב: ויונייה ורוסאן, מצפון רמת הגולן שתססו בחביות עץ אלון פוגשים בשנין בלאן מדרום רמת הגולן, שתסס במכלי נירוסטה. השלושה מתמזגים ויוצרים יין ארומטי ומורכב בעל נוכחות פרי וחמיצות פריכה על החיך.
נפלא עם דג לבן בגריל.

אלכוהול: 12.5%

בקבוק: 750 מל״ל

כורם: יובל מצליח

יינן: איתי להט

טמפרטורת שתייה מומלצת: 9ºC – 12ºC

כשרות: כשר לפסח ללא חשש ערלה וטבל ע״פ ״היתר מכירה״. בהשגחת מועצה דתית אזורית רמת הגולן מחלקת כשרות הרב ישי סמואל.

מחיר מומלץ לצרכן: 109.90 ₪.

HEIGHTS WINERY יקב רמת חברון, הוקם ב 2001 ע״י קבוצת משקיעים צרפתיים, בלב אזור יהודה, בלב הרי חברון, בגובה של 1000 מטרים מעל פני הים, על טרואר הררי עם בריזה ואקלים ים תיכוני מצד מערב וצחיחות מדברית מדרום וממזרח, מהנגב. לחבל ארץ זה, מסורת בת אלפי שנים של גידול כרמים, ענבים וזיתים. אזור זה שגשג ולקח חלק גדול ומשמעותי בתעשיית היין הקדומה בתקופה המקראית ובימי האימפריה הרומית. יקב רמת חברון גאה להמשיך ולכבד את השרשרת ההיסטורית המפוארת של ייצור יין בחבל ארץ כנעני קדום זה. לשמור ולשמר את החיבור והקשר התנ״כי היסטורי גאוגרפי. עוד מימי התנ״ך, מוזכרת חברון כאזור עיקרי ומשמעותי לגידול גפן. כאשר משה שלח את המרגלים לתור את הארץ, מהרי חברון הם חזרו אל העבריים עם אשכול הענבים הענק, הבשרני, הבשל. בימי ממלכת דוד, גידול כרמי יין וייצור יין, היה אחד הענפים העיקריים באזור. פולחן היין באזור זה שגשג לאורך כמה אלפי שנים, גם לאחר חורבן בית המקדש השני, גם בימי האימפריה הרומית והביזנטית. אך עם הכיבוש המוסלמי (מאות 7-14) האיסלאם גדע את פולחן ותעשיית היין העברית הקדומה, הוא ניפץ את כל הגיתות, עקר את הכרמים, וכל זני הענבים הבלאדים, זני המורשת שלנו נכחדו. אך מאז מהפכת האיכות 1982, חזרו היהודים ונטעו כרמים עם זני הענבים האציליים האירופאים כדוגמת קברנה סוביניון, מרלו, סירה וכדומה. ומאז 2011, נתגלו מחדש זני המורשת שלנו שנכחדו, כדוגמת מראווי, ביתוני, חמדני וג׳אנדלי, שכן אזור זה, נתברך והתגלה כאחד מן המקומות בהן הגפן צומחת בר, שכן זהו מקומה הטבעי. ובהרי חברון נמצאו כרמים וגפנים הגדלות ללא מגע יד אדם. תחת יקב רמת חברון, מספר יקבים וסדרות, כולן מאזור הרי חברון
יקב ירושלים JERUSALEM HILLS WINERY
יקב רמת חברון, HEVRON HEIGHS WINERY
סדרת רמת יהודה, סדרת יצחק רם.
היקב מייצר כ 800,000 בקבוקים בשנה, במרתפי היקב כ 700 חביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי, ענבי
היקב גדלים בנגוהות, פני קדם, אדרת, איבי הנחל ועוד. יקב רמת חברון מייצר יינות איכות בכשרויות
גבוהות ומשווק אותם ליהודי כל התפוצות.
יקב רמת חברון מייחס חשיבות וכבוד רב להמשיך את המסורת העברית – יהודית רבת השנים של
גידול ענבים וייצור יין בחבל ארץ קדוש ומבורך זה.

יקב רמת חברון MESSODY ROSE

 רשמי טעימה שלי: אף, מורכב. הניחוח, מעורר שיטוט מרענן לאורך טיילת על גדת הנהר. ארומות תווים פרחוניים לבנים עדינים, ורדים פורחים באביב, רמזים של אגס, תפוז דם, אבטיח ומגע שובב של תות. בחך, טעמי משמש, רמיזת פרי מתקתקה, תבלין, תווים של אבטיח, פטל וברגמוט, מלווים בחומציות מרעננת, מרקם בהיר ואנרגטי, ששיאו בסיומת מתמשכת הנושאת מגע עדין של מליחות.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: ענבי קברנה סוביניון, הגדלים בהרי חברון. על אדמה עברית – כנענית קדומה,
בעלת מסורת של אלפי שנים לגידול וייצור יין.

בקבוק: 750 מל״ל

אלכוהול: 13.5%

תיאור היקב את היין: רוזה סמוק, בעל צבע כהה ועמוק, מתיקות מורגשת, חומצה מאוזנת וגוף בינוני. היין שהה על קליפותיו זמן ממושך, וקיבל את צבעו
העמוק והכהה מקליפות הענבים, לאחר קבלת הצבע הרצוי, היין נסחט, הופרד מהקליפות, והחל
תהליך תסיסה קרה וארוכה כמקובל ביינות לבנים ורוזה. היין פירותי – פרחוני – מתובל. פירותיות אדומה בשלה של תות, פטל ורימון, בשלים מתוקים, בשילוב הדריות של אשכולית אדומה. פרחוניות ורודה – סגולה של תורמוס, רקפות והיביסקוס
תיבוליות עדינה אופיינית לקברנה של פלפל שחור, ווניל, אגוזיות ועץ רטוב.

טמפרטורת שתייה מומלצת: מומלץ להגיש צעיר וקר ב- 8ºC – 10ºC בטווח של 2-3 שנים מזמן הבציר.

התאמה לאוכל: היין יתאים למגוון מנות עמוקות, לדוגמא, עוף עם צימוקים / שזיפים / פירות יבשים.
סלט עלים עם פרי העונה, ומגוון קינוחי שוקולד כדוגמת סופלה שוקולד, עוגת שוקולד עם פירות יער / דובדבנים, ופרלינים במילוי אלכוהולי.

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין וכשר לפסח בהשגחת הרבנות הראשית  לישראל אף לנוהגים בשיטת מר״ן בית יוסף. הענבים נקיים מחשש עורלה ושביעית. הופרשו תרומות ומעשרות כדין. UP. בד״ץ איגוד רבנים מנשסתר בראשות הרב אשר יעקב וועסטהיים. בהשגחת בנימין הלוי גרובער. בהשגחת הבד״ץ בא״י מחזיקי הדת. בהשגחת בד״ץ יורה דעה בפיקוח הרב שלמה מחפוד.

ידידותי לטבעונים: VEGAN WINE

מחיר מומלץ לצרכן: 84.90 ₪.

"חברת א.ג.ת.ד מייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל וכן תה משובח ” אדווין” החברה הינה אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי. החברה נוסדה בשנת 1999 והיא ממוקמת באזור התעשייה של נתניה.היעוד המרכזי של החברה הוא בניית מערך שיווק ישיר של מותגיה לצרכן. המחסנים(שטח של 2000 מ”ר) והמערך הלוגיסטי (הכולל את ההנהלה וצוות אנשי המכירות) וכן כלי הרכב הינם בבעלות החברה. אספקת ההזמנות מתבצעת לכל הנקודות ברחבי הארץ בתוך 48 שעות מרגע קבלתן.החברה מתמחה במיתוג מוצרי האלכוהול המיובאים ע”י פעולות אינטנסיביות לקדום מכירות . בחברה יש צוות מיוחד של דיילות/דיילים שפרוס ברחבי הארץ. הצוות מבצע בכל סוף שבוע לאורך כל השנה ובערבי חגים טעימות וקדום מכירה בחנויות רשת וחנויות יין מקצועיות. כמו כן החברה מתמחה בקדום ופרסום מוצריה בשוק חיי הלילה ” on trade”.

הצלחת החברה נובעת כתוצאה מחיבור כלל הגורמים הקשורים בפעילות. מוצרים איכותיים- קשר טוב ואמין עם הספקים- מלאי זמין-אספקה שוטפת- טיפול אישי בכל לקוח ודאגה לרווחיות נאותה וכן פיקוח שוטף על מחירי המדף של המוצרים.משימתנו היא להתמיד לאורך זמן בשמירה על כלל הגורמים ולהמשיך בצמיחה.

מותגי החברה: וויסקי סקוטי ” וויליאם רידל”,  וויסקי סקוטי “לאודרס”, וויסקי סקוטי “גרנד מקניש”, וויסקי אירי “טילינג” כולל סינגל-גריין, טקילה “סיירה” מקסיקו, ליקרים צרפתיים מבית הקוניאק “לואי רואייה” ” לה-בל”, ליקר “לימונצ”לו- קסוון” איטליה, קוניאק וברנדי צרפתי ” לואי-רואייה”, ברנדי ” בילי-אייסט” מולדובה, ברנדי “שוסטוב” אוקראינה, אבסנט ” קסנטה” איטליה, וודקה “חורטיצה” אוקראינה, וודקה ” בלגוף” אוקראינה, וודקה פרמיום ” קרמלין סטנדרט” רוסיה, וודקה סופר פרמיום ” לג”נד אוף קרמלין” רוסיה, יינות “טוסקנה” איטליה, יינות “קרים-דיוניס” אוקראינה, יינות “טוקאיי” הונגריה, יינות ” טיפליסקי” גרוזיה, יינות מבעבעים ” אודסה” אוקראינה, יינות מבעבעים למברוסקו מראנללו איטליה, תה “אדווין” סרילנקה, חלב מרוכז בפחיות- אוקראינה, בירה “ביטבורגר” / “בנדקטינר” / “קוסטריצר” / “קונינג פילסנר” / “וולטרס פילסנר”, בירות ללא אלכוהול: “ביטבורגר / בנדקטינר”, יין מבעבע קאווה 1861 ספרד, שיכר פירות “365” ארמניה, יינות “פיטר מרטס גרמניה, וויסקי סינגל מאלט: “טומינטול / גלנקאדם”, וודקה “אימפריאל קולקשן / גולדן סנואו”, ליקר “אגווה דה בוליבה”, וויסקי “איילה מיסט” סקוטלנד, קוקטיילים “קופה” הולנד  ועוד..

לקוחות החברה:

החברה מכסה מעל 4000 נקודות מכירה שונות ברחבי הארץ, חנויות יין מקצועיות ומחסני מזון, מעדניות – מיני מרקטים- פיצוציות, מסעדות- ברים- פאבים HORECA, סיטונאים, רשתות שיווק".

א.ג.ת.ד

רחוב ההסתדרות 17 , הרצליה 46305
טל. +972-9-8855169

קרדיט תמונות: יח"צ אגתד ומקטלוג החברה

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top